خب دیگه هوا سرد شده و دیگه خبری از تیپ های تابستونی باحال و رنگارنگ نیست. اما نیازی نیس نگران باشید چون ما بهترین پالتوهای زنانه ی سال که با پوشیدنشون عاشق زمستون و سرماش می شید رو براتون جمع آوری کردیم. با ما همراه باشید.



1. کاپشن متالیک پوفی

اولین مورد از بهترین پالتوهای زنانه ی سال کاپشن های پوفی که معمولا گرون قیمتن هستش. اما باور کنید ارزشش رو داره چون هم خیلی گرمتون می کنه هم خیلی خفن میشید. رنگ متالیک هم این روزا خیلی ترند شده و مثل قبل پیدا کردن شون سخت نیست. می تونید برای کاهش هزینه هاتون بقیه ی تکیه های استایل تون رو ارزون قیمت تر انتخاب کنید، چون چیزی که به چشم میاد فقط کاپشن متالیک پوفی خوشگلتونه.

2. کاپشن پارکا محبوب سایت آمازون

این کاپشن تو سایت آمازون به فروش می رسه و خیلی محبوبه و قیمتش 140 دلاره که واسه ما خیلی زیاده اما واسه خودشون چیزی نمیشه، اما شیک و راحته. مشابهش هم توی ایران با قیمت خوب راحت پیدا میشه، این سبک کاپشن هارو هرجایی به راحتی میشه پوشید.

3. پالتوی میدی با طرح چهارخونه

بهترین پالتوهای زنانه ی سال

آخ آخ از این پالتوها نگم براتون که عاشقشونم. این پالتوهای میدی شمارو کشیده تر نشون میدن و چهارخونه بودنشون هم ظاهر خیلی شیکی بهتون میده. این پالتو ها با یقه های باحالش توی لیست خرید من که هست، شمارو نمیدونم! راحت میشه دوختشون یا توی بوتیک ها و مزون ها پیداشون کرد!

اینم بگم که کایلی و کندال جنر (خواهران کارداشیان) باعث شدن که این کت ها ترند بشن و منم عاشق استایل کندال هستم.

4. کت خز سبز

این خزا یه اسمی دارن که من نمیدونم چیه، پس فقط میگم خز 🙂 رنگ سبزیشمی و زرشکی و بنفش و این داستاناااا باعث میشه شیک به نظر برسید و اگه به یه مهمونی دعوت شدید، این پالتو می تونه انتخاب خوبی باشه و شما رو خیلی شیک و مجلسی نشون بده.

5. پالتوی پلنگی

بهترین پالتوهای زنانه ی سال

پالتوی پلنگی خیلی شیک و با کلاسه و هرچقدر هم بگذره کهنه و قدیمی نمیشه، توی عکس این خانومه بقیه ی آیتم های استایلش مشکی هستش، اگه سفید هم بود جالب میشد. واسه خریدش هم که لازم نیس نگران باشید راحت میشه پبدا کرد. البته اگه مثل این کپش خوب باشه عالی میشه. این پالتو باعث میشه یه کم wild به نظر بیاید که ایده ی بدی نیست!



6. پالتوهای تدی

پالتوهای تدی از فصل های گذشته ترند شدن و هنوز هم هستن. این پالتوها استایل زمستونی شمارو تکمیل می کنن، هرچند که فکر کنم یه کم گرونن، اما اگه دوسشون دارین اصلا مهم نیست 🙂

7. کت های کوتاه

بهترین پالتوهای زنانه ی سال

این کت کوتاه که ترکیبی از خز و چرم و جیر هستش، خیلی استایلیش هستش. مشابهش زیاد پیدا می شه تو مدل ها و رنگ های مختلف. مثلا سفید مشکیش هم باحاله.