با لیست بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار همراه ما باشید. پاوربانک‌ یکی لوازم جانبی کاربردی بخصوص برای سفر است که کمک خواهد کرد دستگاه های دیجیتالی‌تان مثل گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و … را در هر مکانی شارژ کنید. بنابراین پاوربانک را بیشتر برای شرایط ضروری می‌توان به کار گرفت، از طرفی پاوربانک ها تجربه کاربری خوبی رقم می‌زنند.

شرکت‌های متعددی هستند که به تولید پاوربانک می‌پردازند و از جمله باید به سامسونگ، شیائومی، ریلمی و برخی دیگر اشاره کرد. در این بین ما قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار آشنا سازیم. مدل‌هایی با کیفیت و ایمنی بالا که در مدت زمان کوتاهی موجب شارژ شدن دستگاه هوشمند می‌شوند.


همچنین بخوانید: بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت که نباید از دست بدهید! 


همچنین ظرفیت پاوربانک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

پاوربانک‌ها که به نام‌های دیگری مانند شارژرهای همراه، باتری اضافه یا باتری بک‌آپ هم مرسوم‌اند، درواقع باتری‌های یدک قابل‌شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده‌ی راحتی دارند. اینکه می‌توانید گوشی یا تبلتتان را به شارژر متصل کنید؛ اما مجبور نباشید کنار پریز برق بمانید یا اینکه گوشی‌تان را در محل تنها بگذارید و منتظر شوید تا شارژ آن کامل شود، سبب شد پاوربانک‌ها موردتوجه قرار بگیرند. پاوربانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند. نیازی به شارژر ندارند، کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه یواس‌بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل کنید تا باتری آن شروع به شارژشدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاوربانک‌ها به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌هاست.

مسلما هرچقدر ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد، اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا می‌توانند مقدار شارژ بیشتری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی هم جز فاکتورهایی است که باید در نظر گرفت. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی یک آمپر نیاز است؛ ولی برای اینکه بتوانید تبلت‌ خود را شارژ کنید، باید شدت‌جریان خروجی 2.1 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاوربانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ هم‌زمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق هستند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی را انتخاب کنید که برایتان مناسب‌تر است.

بنابراین در این مطلب ما قصد داریم یک راهنمایی مناسب برای خرید بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار به شما ارائه دهیم. 

 

1-پاوربانک سامسونگ مدل EB-P1100 ظرفیت 10 هزارمیلی آمپرساعتی

بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار

شارژرهمراه یا همان پاوربانک از جمله لوازم جانبی بسیار پرکاربرد است. با وجود افزایش روز به روز استفاده از گوشی‌های موبایل، هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، نیاز به وجود این ابزار جانبی بیشتر و بیشتر هم شده است. چه بهتر که برای خرید چنین کالای پرکاربرد و مهمی به سراغ برندهای معتبر با کیفیت ساخت و کارایی بالاتر رویم. شارژر همراه مدل EB-P1100 ساخت شرکت معتبر سامسونگ از جمله همین محصولات است. این مدل ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپرساعتی دارد که معمول‌ترین ظرفیت در بین شارژرهای همراه به شمار می‌رود. چراکه تعادل خوبی بین ظرفیت باتری و وزن کالا دارد.

معمولا با چنین مدلی می‌توان تا 3 بار به صورت کامل یک گوشی موبایل را شارژ کرد. این شارژر همراه 220 گرم وزن دارد و با ابعاد 14 در 7 سانتی‌متری و ضخامت حدودا 1.5 سانتی‌متری، حمل ساده‌ای دارد و فضای زیادی را در کیف‌تان اشغال نمی‌کند. خود این شارژر همراه از طریق یک درگاه ورودی از نوع USB Type-C شارژ می‌شود و به همین دلیل این پروسه سرعت بالایی دارد. برای خروجی هم دو درگاه USB 2.0 در نظر گرفته شده که می‌توانند همزمان دو دستگاه را باهم شارژ کنند. مجموع شدت جریان خروجی 2 آمپر و ولتاژ خروجی برابر با 5 ولت است. این محصول از نسخه دوم فناوری شارژ سریع کوالکام  پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل ارزش خرید بالایی دارد. در مجموع اگر به دنبال خرید یک شارژر همراه خوش ساخت، با کیفیت و کاربردی از یک برند معتبر و قابل اطمینان هستید، شارژر همراه سامسونگ مدل EB-P1100 می‌تواند یکی از انتخاب‌های‌تان باشد.


همچنین بخوانید: چند مورد از باورهای اشتباه درباره شارژ گوشی که باید آن ها را اصلاح کنید!


2-پاوربانک شیائومی مدل 2C ظرفیت 20 هزار میلی آمپرساعتی

شارژر همراه «شیائومی» مدل «2C» مجهز به فناوری Quick Charge 3.0 بوده و با نسخه 2.0 و قبل‌تر این فناوری هم سازگار است. با شارژر همراه 2C می‌توانید مچ‌بند شیائومی (Mi band) را با شدت‌جریان 0.025 آمپر و هدست بلوتوث شیائومی را با شدت‌جریان 0.06 آمپر شارژ کنید. این ویژگی با دو با فشار دادن دکمه خاموش/روشن پاوربانک فعال می‌شود. پاوربانک 20000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی به صورت هوشمند شدت‌جریان مناسب دستگاه شما را تشخیص می‌دهد. این پاوربانک نسبت به ظرفیت زیاد خود از وزن کمی برخوردار است و لبه‌های گرد آن باعث شده‌ است در دست گرفتن آن آسان باشد. طول این پاوربانک شیائومی حدود 15 سانتی‌متر است.

پاوربانک 2C دو درگاه خروجی دارد و قادر است دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. ظرفیت اسمی باتری این مدل از پاوربانک‌های شیائومی برابر 20000 میلی‌آمپر ساعت است اما سازندگان آن ظرفیت واقعی آن را برابر با 13000 میلی‌آمپرساعت اعلام کرده‌اند. پاوربانک 2C از سیستم‌های محافظت چندگانه در برابر اتلاف انرژی و آسیب در اثر شارژ بیش‌ازحد و اتصال کوتاه بهره‌ می‌برد. شارژ باتری این دستگاه با اتصال به ولتاژ 9 ولت حدود 6.7 ساعت وقت نیاز دارد و این مقدار با اتصال پاوربانک به ولتاژ 5 ولت به 10 ساعت می‌رسد.


همچنین بخوانید: شیائومی از پرظرفیت ترین پاوربانک خود، Mi Power Bank 3 رونمایی کرد


 

3-پاوربانک ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10 هزار میلی آمپرساعتی

بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار

در این محصول یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت وجود دارد. باتری به‌کار رفته در این محصول قادر است یک آیفون 5 را تا 5 بار به‌صورت کامل شارژ کند. شما با استفاده از شارژرهای همراه قادر هستید باتری گوشی موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر دستگاه‌های سازگار با این تکنولوژی را بدون نیاز به پریز برق و اتلاف وقت شارژ کنید. با ورود گوشی‌های موبایل همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای و غیره شارژ باتری‌ها زودتر تمام می شود. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول 5 ولت است. در این محصول دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها باتری تبلت و گوشی موبایل خود را شارژ کنید. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1 آمپر و در دیگری 2.1 آمپر است.

4-پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت 10 هزار میلی آمپرساعتی

شارژرهمراه یا همان پاوربانک از جمله لوازم جانبی بسیار پرکاربرد است. با وجود افزایش روز به روز استفاده از گوشی‌های موبایل هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، نیاز به وجود این ابزار جانبی بیشتر و بیشتر هم شده است. چه بهتر که برای خرید چنین کالای پرکاربرد و مهمی به سراغ برندهای معتبر با کیفیت ساخت و کارایی بالاتر رویم. شارژر همراه مدل EB-U1200 ساخت شرکت معتبر سامسونگ از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است.

این مدل ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپرساعتی دارد که معمول‌ترین ظرفیت در بین شارژرهای همراه به شمار می‌رود. چراکه تعادل خوبی بین ظرفیت باتری و وزن کالا دارد. معمولا با چنین مدلی می‌توان تا 3 بار به صورت کامل یک گوشی موبایل را شارژ کرد. این شارژر همراه 234 گرم وزن دارد و با ابعاد 15 در 7 سانتی‌متری و ضخامت حدودا 1.5 سانتی‌متری، حمل ساده‌ای دارد و فضای زیادی را در کیف‌تان اشغال نمی‌کند. خود این شارژر همراه از طریق یک درگاه ورودی از نوع USB-C شارژ می‌شود و به همین دلیل این پروسه سرعت بالایی دارد.

 

برای خروجی هم یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه شارژ بی‌سیم در نظر گرفته شده است که سرعت زیاد شارژ را برای کاربر به همراه دارند. شدت جریان ورودی و خروجی در این محصول در ولتاژهای مختلف متفاوت است و به تا سرعت بالای شارژ را متناسب با دستگاه متصل به همراه داشته باشد. در مجموع اگر به دنبال خرید یک شارژر همراه خوش ساخت، با کیفیت و کاربردی از یک برند معتبر و قابل اطمینان هستید تا دستگاه‌تان را به شکل بی‌سیم شارژ کنید، شارژر همراه سامسونگ مدل EB-U1200 می‌تواند یکی از انتخاب‌های‌تان باشد. گفتنی است شارژ باسیم در این محصول از استانداردهای QC 2.0 و AFC پشتیبانی می‌کند.


همچنین بخوانید: نحوه شارژ سریع آیفون اپل


5-پاوربانک انرجایزر مدل UE10022 ظرفیت 10 هزار میلی آمپرساعتی

بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار

شارژر همراه «UE10022» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. این پاوربانک انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2 آمپر دارد. مدل UE10022 به دو درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه بهره می‌برد. خروجی 2.4 آمپری این محصول باعث شده است که بتوانید با استفاده از آن گوشی موبایل خود را سریع‌تر از حالت معمول شارژ کنید

. از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به مدارهای مقاوم در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه اشاره کرد. گفتنی است، هنگامی‌که پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک به‌صورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار می‌دهد تا زودتر شارژ شود. شارژر همراه UE10022 بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد که باعث سبکی پاوربانک شده است و ظاهر مطلوبی را برای آن رقم زده است.

6- پاوربانک انرجایزر به همراه پایه شارژ مدل PS20000 ظرفیت 20 هزار میلی آمپرساعتی

شارژر همراه رومیزی انرجایزر مدل PS20000 شامل 2 عدد پاوربانک 10000 میلی آمپر و یک پایه شارژر است که می تواند همزمان 2 عدد پاوربانک را به صورت وایرلس شارژ کند، ضمن اینکه امکان استفاده به عنوان شارژر از 4 درگاه USB دیگر نیز وجود دارد.استفاده روزافزون از گوشی ها موبایل باعث گردید که در مکان های عمومی نظیر رستوران ها، کافی شاپ ها و حتی ادارات ، نیاز به پاوربانکی کارآمد و همچنین زیبا ، احساس شود.ایستگاه های شارژ موبایل متناسب برای فضاهایی از جمله رستوران ها، کافی شاپ ها، لابی هتل ها، سالن های همایش و سالن های کنفرانس، فرودگاه ها و کلیه اماکنی که مشتریان در حال انتظار هستند می باشند. دراین صورت تا زمانی که مشتری در مجموعه شما حضور داشته باشد، در کمال آرامش و بدون استرس به خرید خود می پردازد.


همچنین بخوانید: شارژر 125 واتی اوپو یک گوشی را در 10 دقیقه شارژ می‌کند!


7-پاوربانک سیلیکون پاور مدل S200 ظرفیت 20 هزار میلی آمپرساعتی

پاوربانک S200 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد شرکتسیلیکون پاور است که با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپر روانه‌ی بازار شده و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول 414 گرم است. این پاوربانک تا 5 ولت خروجی دارد و از فناوری‌های شارژ سریع QC پشتیبانی نمی‌کند اما قادر است با شدت‌جریان خروجی بیش از 2 آمپر خود دستگاه شما را سریع‌تر شارژ کند.
این دستگاه دارای 2 خروجی با شدت جریان نهایی 2.1 آمپر است که می‌توانند 2 دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کنند. چهار نشانگر LED در این شارژر همراه میزان شارژ را نشان می‌دهد. این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی برای استفاده‌ی افرادی توصیه می‌شود که به دنبال یک شارژر همراه با ظرفیتی بالا هستند. پاوربانک S200 دارای استانداردهای CE-FCC-UN38.3-MSDS است و می‌تواند به‌عنوان شارژری مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.
8-پاوربانک ای دیتا مدل P10000 ظرفیت 10 هزار میلی آمپرساعتی
در عصر ما نیاز به انرژی خصوصا انرژی الکترونیکی و الکتریکی بسیار مهم و حیاتی است. این نیاز برای وسایلی که امروزه دیگر عضوی از زندگی ما هستند به وجود آمده است. شارژر همراه «ای‌دیتا» مدل «P10000» با رنگ‌بندی جذاب و طراحی خوش‌دست در اختیار کاربران قرار گرفته است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB است و بدنه مقاوم در برابر حریق دارد. شدت‌جریان خروجی این پاوربانک در مجموع 2.1 آمپر است و شما می‌توانید یک تبلت را هم از‌طریق آن شارژ کنید. باتری پاوربانک P10000 ظرفیتی معادل 10000 میلی‌آمپرساعت دارد و از نوع لیتیوم-یون است. درصورت پر بودن این باتری چهار عدد نشانگر روی بدنه پاوربانک روشن خواهند بود.
این پاوربانک که یکی از بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است، با شدت‌جریان ورودی 2.0 آمپر به‌سرعت شارژ می‌شود و شارژ آن از طریق شارژرهای رومیزی، دیواری و دستگاه‌های مجهز به درگاه USB مانند لپ‌تاپ امکان‌ پذیر است. گفتنی است پاوربانک P10000 در‌برابر اتصال کوتاه، شارژ بیش‌ ازحد و افزایش بی‌رویه شدت‌جریان و ولتاژ ایمن شده است. P10000 یک پاوربانک باظرفیت بالا و کارآمد در سفرهای طولانی است. طراحی این پاوربانک خاص بوده و برای کسانی‌که به‌دنبال ظاهری زیبا برای پاوربانک هستند توصیه می‌شود. با این پاوربانک دیگر نگران تمام‌شدن شارژ باتری دستگاه‌های مختلف خود نخواهید بود و بدون نگرانی از گوشی موبایل یا تبلتتان استفاده می‌کنید.


همچنین بخوانید: Oppo Ace 2 اولین گوشی با شارژر وایرلس رایگان !


9- پاوربانک شیاومی مدل Mi Power Bank 2 با ظرفیت 5 هزار میلی آمپرساعتی

پاوربانک «Mi power Bank 2» از سری محصولات کاربردی شرکت «شیاومی» (Xiaomi) است که با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازار شده است و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است. وزن این محصول 156 گرم است که آن را در دسته محصولات سبک قرار می‌دهد.  این پاوربانک تا 5.1 ولت خروجی دارد و با شدت‌جریان 2.0 آمپر شارژ می‌شود.

شارژر همراه Mi power Bank 2 دارای بدنه‌ی آلومینیومی است که نه‌تنهاظاهری جذاب به آن بخشیده بلکه، استحکام آن را بالا برده است. میزان شارژ در این محصول از طریق نشانگر LED قابل‌مشاهده است. در کنار شارژ سریع، امنیت نیز حائز اهمیت است و از این رو، مدل Mi Power Bank 2 به لایه‌های امنیتی مجهز شده که وظیفه‌ دارد دستگاه را در برابر شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، خالی شدن شارژ، ولتاژ و جریان بیش از حد محافظت کند. این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شده است و برای استفاده‌ی افرادی توصیه می‌شود که به دنبال شارژری سبک و زیبا با قابلیت شارژ سریع گوشی موبایل و تبلت هستند.