پاوربانک فقط یک ابزار مفید نیست! همه ما می‌دانیم که در بهترین حالت تلفن‌های همراه ما بیش از یک روز شارژ را نگه نمی‌دارند. حال فرض کنید که در شرایطی هستید که نمی‌توانید یک پریز برق پیدا کنید، یا زمانی برای انتظار شارژ شدن تلفن خود ندارید. این‌جاست که پاور بانک به کمک شما می‌آید. آن‌ها بهترین لوازم جانبی برای دوستداران گجت‌ها، و یک ابزار مهم در سال 2019 هستند. شما می‌توانید از پاوربانک خود برای شارژ تلفن، لپ تاپ، تبلت، Nintendo Switch یا هر وسیله قابل حمل دیگری که از USB استفاده می‌کند، استفاده کنید. در ادامه با بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت آشنا خواهید شد.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- iMuto 20,000mAh

بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت

[megapros]ظرفیت بالا[/megapros]

[megapros]قیمت مناسب[/megapros]

[megacons]بسیار سنگین[/megacons]

اگر به دنبال شارژری با ظرفیت بالا هستید که قابل حمل باشد، ممکن است پاور بانک iMuto 20000mAh برای شما مناسب باشد. این دستگاه از ظرفیت 20،000 میلی آمپر بهره می‌برد که می‌تواند ۴ بار تلفن شما را به صورت کامل شارژ کند و هنوز یک مقدار شارژ در خودش نگه دارد. این پاور بانک همچنین می‌تواند برخی از مک بوک‌ها و لپ تاپ‌ها را نیز شارژ کند.

۲- RAVPower 20,000mAh

RAVPower 20,000mAh

[megapros]مقرون به صرفه[/megapros]

[megapros]ظرفیت بالا[/megapros]

[megacons]سنگین[/megacons]

RAVPower 20000mAh با بسیاری از گزینه‌های بالا و پایین این لیست تفاوت چندانی ندارد، اما ظرفیت زیادی را ارائه می‌دهد و ارزان‌تر از سایر پاور بانک‌ها می‌باشد. این پاور بانک دو درگاه دارد، بنابراین می‌توانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. همچنین ظرفیت کافی برای آن وجود دارد که بتوانید موبایل و iPad یا تبلت خود را از صفر درصد شارژ کنید.

  • قیمت: €14.57

۳- Aukey power bank 20,000mAh

پاوربانک ارزان

[megapros]ظرفیت زیاد باتری [/megapros]

[megapros]دو درگاه USB[/megapros]

[megacons]طراحی بلوکی[/megacons]

[megacons]بدون قابلیت شارژ سریع[/megacons]

این پاور بانک که از بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت می‌باشد دارای دو پورت است تا بتوانید همزمان تلفن و تبلت خود را شارژ کنید و همچنین چراغی برای نشان دادن میزان باتری باقیمانده دارد. شاید طراحی بلوکی مطابق میل همه نباشد اما این شارژر قابل حمل می‌تواند گوشی و سایر وسایل شما را با چنین سلول با ظرفیتی کامل شارژ کند.

  • قیمت: €35.04

۴- Anker PowerCore 20,100

Anker PowerCore 20,100

[megapros]حجم بالای باتری[/megapros]

[megapros]شارژ سریع[/megapros]

[megacons]سنگین[/megacons]

[megacons]از شارژ سریع Qualcomm پشتیبانی نمی‌کند[/megacons]

احتمالاً شما از شرکت Anker تعاریفی شنیده‌اید، و این یکی از بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت این شرکت است. این دستگاه مجهز به یک باتری داخلی بزرگ 20.100 میلی آمپر است، به این معنی که می‌توانید قبل از شارژ مجدد این پاور بانک، چندین بار گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید.

  • قیمت: €23.01

۵- Xiaomi 10,000mAh

پاور بانک شیائومی

[megapros]طراحی فلزی[/megapros]

[megapros]برای دستگاه‌های میکرو USB و USB-C کار می‌کند[/megapros]

[megacons]کمی ضخیم[/megacons]

شیائومی در برخی از بخش‌های غیر منتظره فناوری، از جمله شارژرهای بی‌سیم و قابل حمل، دستی دارد. اما این موضوع به این معنا نیست که باید از این مورد بگذرید، زیرا این گزینه‌ای است که ارزش بررسی دارد. در طول آزمایش ما، پاوربانک 10.000 میلی آمپری شیائومی، هم از نظر قابلیت حمل و هم از نظر پتانسیل شارژ، نتایج خوبی را ارائه داده است. در حالی که سریع‌ترین شارژر موجود در لیست ما نیست، اما توانست کمتر از دو ساعت Google Pixel 2 ما را شارژ کند.

  • قیمت: €20.90

۶- Poweradd Pilot 2GS از بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت

Poweradd Pilot 2GS

[megapros]ظرفیت بالا[/megapros]

[megapros]شارژ سریع[/megapros]

[megacons]بسیار سنگین[/megacons]

Poweradd یک پاور بانک عالی با طراحی باریک را ارائه می‌دهد و یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست است که با این حال هنوز هم دارای یک سلول قابل توجه 10.000 میلی آمپری داخلی است. ممکن است بسیار سنگین باشد، اما ضخامت آن تنها 1.3 سانتی متر است و این باعث می‌شود به راحتی در جیب پشتی شما جای بگیرد.

  • قیمت: €8.99

۷- Anker PowerCore II

بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت

[megapros]طراحی فوق العاده باریک[/megapros]

[megapros]حمل بسیار آسان[/megapros]

[megacons]کابل در جعبه‌اش وجود ندارد[/megacons]

ما عاشق این مرد کوچک هستیم! بله پاور بانک را می‌گویم. پاوربانک Anker PowerCore II ده هزار احتمالاً قابل حمل‌ترین گزینه در این لیست است و به شما اجازه می‌دهد حداقل دو شارژ کامل برای گوشی خود در جیب پشتی‌تان داشته باشید. مانند بسیاری از شارژرهای موجود در این لیست، این پاور بانک به همراه خود کابل ندارد و شما خود باید کابل‌تان را به آن متصل کنید.

  • قیمت: €25.99

۸- RAVPower 6,700mAh

RAVPower 6,700mAh

[megapros]رنگ‌های متنوع[/megapros]

[megapros]طراحی کامپکت[/megapros]

[megacons]می‌توانست کوچک‌تر باشد[/megacons]

آخرین عنوان ما از لیست بهترین پاور بانک‌های ارزان قیمت پاوربانکی با ظرفیت 6.700mAh است. این ظرفیت می‌تواند تقریبا دوبار گوشی شما را شارژ کند. این پاور بانک در سه رنگ عرضه شده است. مشکی، صورتی و آبی. ال ای دی‌های کنار دستگاه به شما نشان می‌دهند که چه مقدار شارژ باقیمانده است و همچنین یک فناوری شارژ سریع داخلی نیز وجود دارد.

  • قیمت: €16.99

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.