بهترین کشورها برای بازنشستگی ! ما در روزهای گذشته قسمت اول 25 کشور زیبا و امن که شما به مبلغ 150 هزار دلار به راحتی در آن جا می توانید بازنشسته شوید را برایتان بیان کردیم.اینک نوبت به قسمت دوم این مقاله می رسد تا شاید شما با کمک آن بتوانید از بهترین سال های عمرتان لذت ببرید با یکدیگر با قسمت دوم این مقاله آشنا می شویم :


11-نیکاراگوئه

بهترین کشورها برای بازنشستگی

این کشور زیبای آمریکای مرکزی دارای چیزهای کوچکی برای همه است.طرف غربی دارای دریاچه های متعدد، کوهستان ها و آتشفشان ها است، در حالی که سمت شرقی دارای  زیباترین سواحل جهان است.اگرچه زبان اصلی آن ها اسپانیایی است اما آن ها انگلیسی بسیار خوب صحبت می کنند.آب و هوا در بیش تر سال بسیار مطبوع است.

زندگی در نیکاراگوئه

بهترین کشورها برای بازنشستگی

هزینه زندگی در اینجا ارزان تر است، و اجاره بهای متوسط برای یک آپارتمان آپارتمان 900 فوت مربعی در حدود 460 دلار است.شما می توانید با در آمد 1200 دلار در ماه به راحتی در این کشور زندگی کنید ، و اگر در آمدتان بالای 2000 هزار دلار باشد زندگی مانند شاه وملکه را خواهید داشت.هزینه مواد غذایی برای یک ماه 300 دلار و هزینه یک رستوران معمولی 1.25 دلار است.بهداشت و درمان نیز بسیار منطقی است، و بسیاری از بیمارستان ها هزینه های خود را بر اساس سن شما تعیین می کنند، نه درآمد شما.کسانی که بین 51 تا 65  سن دارند  ماهانه 61 دلار  و کسانی که بیش از 65 سال دارند، تنها 65 دلار در ماه برای هزینه بیمه پرداخت  می کنند.

شما هم از کارهایی که انجام داده اید فرار نخواهید کرد.در این جا جزایر زیبا برای دیدن،  غواصی، مسیرهای پیاده روی، آتشفشان ها برای دیدن،  طبیعت، و زیبایی های معماری وجود دارد.


10-پاناما

بهترین کشورها برای بازنشستگی

به دلیل غذا درجه اول، زندگی، مراقبت های پزشکی و فرهنگ خود ، پاناما به عنوان بزرگترین مقصد برای مهاجرین است.اسپانیایی زبان اصلی است اما از آن جاییکه توقف گاهی برای کسانی است که قصد دارند به میامی سفر کنند ، انگلیسی به طور گسترده ای در اینجا صحبت می شود.

این که آیا شما به دنبال سواحل شنی گرم، جنگل های عجیب و غریب و یا کوه ها هستید، پاناما چیزی برای تقریبا همه است.هوا در پاناما در گرمترین روزهای سال حدود 90 درجه فارنهایت و در سردترین روزهای سال 72 درجه فارنهایت است.

زندگی در پاناما

بهترین کشورها برای بازنشستگی

هزینه زندگی در اینجا منطقی است،  اجاره آپارتمان در حدود 900 فوت مربع در یک شهر بزرگ که حدود 1000 دلار است، اما در خارج از شهر، آن 620 دلار است.پاناما یک برنامه شگفت انگیز برای بازنشستگان دارد که مراقبت های پزشکی، مالیات بر خودرو، مالیات بر دارایی ها و بسیاری از مزایای دیگر را تأمین می کند.شما فقط باید نشان دهید که در ماه حدود 1000 دلار در آمد دارید.این مزایا به تنهایی برای بسیاری از هزینه های بازنشستگی شما پرداخت می شود!

بیش تر می خواهید ؟البته، با دیدن کانال پاناما، باید از جزایر سان بلاس دیدن کنید، کمی تفریحی و قایقرانی را انجام دهید، خرابه های Portobello را ببینید و سایت تاریخی پاناما ویجو را ببینید که دارای یک موزه بزرگ است.


همچنین بخوانید :


9-بلیز

بهترین کشورها برای بازنشستگی

یکی از زیباترین کشورهای آمریکای مرکزی، بلیز یک شیوه زندگی بی نظیر ارائه می دهد که بسیاری از مهاجران را مورد ستایش قرار می دهد.زبان انگلیسی زبان رسمی کشور است، بنابراین  سازگاری بسیار آسان است.

آب و هوا باعث می شود این کشور یک مکان عالی برای بیرون آمدن باشد.بلیز دارای برخی از بهترین و کمتر شلوغ ترین خرابه های مایان است که شما باید در زندگی خود ببینید .

زندگی در بلیز

بهترین کشورها برای بازنشستگی

هزینه زندگی در اینجا به آسانی یه سبک زندگی است، یک آپارتمان معمولی 900 فوت مربعی برای حدود 460 دلار و  هزینه اینترنت 40 دلار است.بسیاری از مهاجران می گویند که با در آمد ماهانه 1000 دلار در این شهر به راحتی زندگی می کنند.در حالی که برخی از مواد غذایی وارداتی می تواند گران باشد، بسیاری از آنها به راحتی از مرز به مکزیک برای مواردی که به سادگی نمی توانند بدون آن زندگی کنند عبور می کنند.غذاهای دریایی و غذاهای محلی بسیار ارزان هستند.

آب و هوا بسیار معتدل است و اغلب نیاز به سیستم گرمایشی و یا سرمایشی احساس نمی شود.بنزین با قیمت 6 دلار به ازای هر گالن گران است، اما اکثر مردم برای حمل و نقل   از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.مراقبت های بهداشتی در اکثر موارد مقرون به صرفه است، اما اگر تصمیم به زندگی در یک منطقه روستایی دارید،  دسترسی به پزشکان می تواند دشوار باشد.هزینه ویزیت دکتر حدود 7 دلار و هزینه بیمارستان حدودا 15 دلار است.


8-فیلیپین

بهترین کشورها برای بازنشستگی

با بیش از 7000 جزیره گرمسیری، شما مطمئن هستید که محلی برای پوشیدن کلاه خود را در فیلیپین پیدا می کنید.این کشور دارای هزاران مایل از سواحل بکر است و زندگی استوایی را در بهترین حالت خود ارائه می دهد.

شما می توانید خود را با بازدید از پارک ها و سواحل مختلف شامل پارک مانیل ،معبد ،فورت سانتیاگو یا پارک ملی رودخانه Subterranean مشغول کنید.

زندگی در فیلیپین

بهترین کشورها برای بازنشستگی

هزینه زندگی چیزی است که بیش تر مردم را به اینجا می آورد.مهاجرین می توانند ه مبلغ 2200 دلار  یک زندگی شاهانه را تجربه کنند  و به طور متوسط افراد به طور کامل با بودجه 1500 دلار زندگی می کنند و بسیاری از مردم متوجه می شوند که اگر آنها بتوانند از تلویزیون و اینترنت استفاده نکنند، به خوبی با 1000 دلار می توانند زندگی کنند.آن ها در این جزیره به انگبیسی صحبت می کنند.

اجاره  بسیار ارزان است در اینجا برای اجاره یک آپارتمان سه خوابه به طور متوسط 400 دلار یا کمتر و اگر به خارج از شهر بروید ارزان تر خواهد بود.هزینه اینترنت در این کشور حدود 40 دلار است.

هزینه غذا بسیار ارزان است و شما باید ماهانه حدود 200 دلار برای آن بپردازید.این کشور دارای مراقبت های بهداشتی بالا است و بسیاری از پزشکان در ایالات متحده آموزش دیده اند.

هزینه مراقبت در فیلیپین بسیار کم است که اکثر مردم، از جمله مهاجران، حتی برای خرید بیمه درمانی مشکلی ندارند.


7-پرو

بهترین کشورها برای بازنشستگی

پرو، مانند مکزیک، مانند آب و هوای متنوع است که هر کس می تواند آب و هوایی را که از آن لذت می برند پیدا کند.در این کشورها کارها و چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد.شما می توانید سال های طلایی خود را به راحتی در اینجا بگذرانید.

علاوه بر  ماچو پیکو، شما می توانید جزایر شناور دریاچه تیتاکاکا را سفر کنید، روزها را صرف بررسی همه چیز در کوسکو کنید،  جنگل آمازون را ببینید، در خطوط نازکا پرواز کنید و در Huacachina به سورتینگ بروید.

زندگی در پرو

بهترین کشورها برای بازنشستگی

هزینه زندگی در پرو در تمام و غنی ترین مناطق لیما بسیار ارزان است.شما می توانید به راحتی با ماهی 1000 دلار در آن زندگی کنید.اجاره یک آپارتمان سه خوابه در لیما حدود 900 دلار است ، شما می توانید با فاصله گرفتن از لیما به مدت 20 دقیقه همان آپارتمان را به قیمت 300 دلار اجاره کنید.هر وعده غذایی در یک رستوران محلی 6 دلار ،دو و سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران مجلل 18 دلار است.

مراقبت های بهداشتی خصوصی باید برای مهاجران انتخاب شود زیرا مراکز بهداشت عمومی به طور کلی ناکافی دچار کمبود کارکنان هستند.در حالی که اکثر مراقبت های بهداشتی خصوصی بسیار مقرون به صرفه است، اکثر پزشکان انتظار پرداخت پول نقد را از جلو  می خواهند تا شرکت بیمه شما به شما بازپرداخت کند.


6-کلمبیا

بهترین کشورها برای بازنشستگی

اگر میخواهید سالهای طلایی خود را در جایی گرم و پرطرفدار زندگی کنید، کلمبیا به دنبال شماست.این کشور دارای دومین آب و هوای زیست محیطی جهان است، بنابراین مطمئن شوید که آب و هوای مناسب برای سلیقه خود را پیدا کنید.

کلمبیا کشور جهان سومی نیست و شما متوجه خواهید شد که این کاباره ها، رستوران ها، جاده های خوب و خدمات قابل اعتماد برق و اینترنت یک تغییر خوب از دیگر کشورهای آمریکای لاتین است.

زندگی در کلمبیا

بهترین کشورها برای بازنشستگی

کلمبیا، علاوه به داشتن بهترین قهوه در جهان، دارای برخی از مقرون به صرفه ترین زندگی در اطراف است.شما می توانید یک آپارتمان معمولی را به مبلغ 450 دلار اجاره کنید.هزینه آب و برق برای دونفر 100 دلار و هزینه اینترنت 23 دلار است.شما می توانید با در آمد ماهانه 1000 دلار به راحتی زندگی کنید ، اما اگر خواهان زندگی با کیفیت بالاتری هستید باید حداقل 1500 دلار در ماه در آمد داشته باشید.

از آنجا که کشور نزدیک به استوا است ، تقریبا هیچ تغییری در دما در  هیچ فصلی وجود ندارد، و هر روز 12 ساعت کامل نور روز و 12 ساعت شب است.


5-کامبوج

بهترین کشورها برای بازنشستگی

اگر شما به تمام خشونت پلی پوت فکر می کنید، پس شما به اندازه کافی بزرگ هستید که بازنشسته شوید!آن روزها رفته اند، بنابراین وقت آن است که نگاه جدیدی به این کشور باستانی و زیبا داشته باشیم.

کامبوج یک کشور باستانی است که دارای تعداد زیادی مکان برای رفتن و چیزهایی است که باید انجام شود.شما می توانید از معابد بزرگ شهر و دریاچه های آب شیرین آن بازدید کنید.

زندگی در کامبوج

بهترین کشورها برای بازنشستگی

بزرگ شهر پنوم پن که اکثر مهاجران مایل به ماندن به دلیل تعداد امکانات رفاهی هستند.با حداقل 5 زمین گلف که هزینه های آن تنها 15 دلار است، گردشگران دوست دارند در زمین گلف بمانند.عضویت در باشگاه کشور تنها 600 دلار در سال برای دسترسی نامحدود به ورزشگاه، آبگرم، استخر شنا، زمین های تنیس و ساحل خصوصی است.شما می توانید آپارتمان یک خوابه در این شهر بزرگ را با 375 دلار و امکانات عمومی برای 2 نفر که 85 دلار است، اجاره کنید.

اینترنت حدود 28 دلار است و یک وعده غذایی سه وعده برای دو نفر در رستوران مجلل حدود 18 دلار است.


4-گرانادا

بهترین کشورها برای بازنشستگی

برای کسانی که علاقه به  زندگی ساحلی یا شهر کوچک دارند ،گرانادا گزینه ایده آلی است.این مستعمره کوچک 6 جزیره است که بزرگترین آن در گرانادا است.پایتخت، سنت جورج، تنها 35،000 هزار نفر جمعیت دارد!

این محل مناسب برای بازنشستگان علاقه مند به زندگی در شهر کوچک، قایقرانی، ماهیگیری، و کاوش برخی از جزایر کوچک که ساکنان بسیار کم، اما بسیاری از صخره های مرجانی، پیاده روی و سواحل منزوی است.

زندگی در گرانادا

بهترین کشورها برای بازنشستگی

جزیره ای که تمام مواد مورد نیاز در آن باید وارد شود ، اما با این وجود قیمت ها هنوز منطقی هستند.اجاره یک آپارتمان یک خوابه در شهر 400 دلار است و خدمات آپارتمانی ماهانه برای آن آپارتمان فقط 72 دلار است.خدمات اینترنتی 38 دلار است و مانند بسیاری از کشورهای دیگر گاز با قیمت 4 دلار در هر گالن گران است.

غذا شاید بزرگترین هزینه باشد ،هزینه یک پوند گوشت گاو 10 دلار و هزینه یک سینه مرغ بدون استخوان 5 دلار است.در این جزیره تنها دو بیمارستان وجود دارد، اما آنها می توانند از همه مراقبت کنند.


3-مراکش

بهترین کشورها برای بازنشستگی

جدا از کازابلانکا ، مراکش می تواند اکثر گردشگران را جذب کند.هزاران شهروند فرانسوی از مراکش به عنوان خانه یاد می کنند زیرا در این کشور سطح بالایی از زندگی وجود دارد ،حکومت بسیار پایدار و میزان جرم و جنایت بسیار پایین است  و هزینه در آن از هر کشور اروپایی کمتر است.

مراکش دارای چندین شهر است که بسته به آنچه که دنبال می کنید گردشگران را جذب می کند.کازابلانکا شاید بیشترین شهر “غربی” است که خرید خوبی دارد، سواحل عالی و دسترسی آسان به امکانات پزشکی دارد، اما گران ترین شهر است.

زندگی در مراکش

بهترین کشورها برای بازنشستگی

با توجه به شهر، هزینه زندگی شما به شدت متفاوت خواهد بود.قیمت ها را برای چندین شهر تقسیم کردیم، اما باید دانست که کازابلانکا هزینه بیشتری خواهد داشت و مناطق دورافتاده هزینه های بسیار کمتری خواهد داشت.هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در شهر تقریبا 336 دلار است و به طور متوسط هزینه  برای همان آپارتمان 38 دلار است.تولید ارزان است، هزینه هر پوند پرتقال 25 سنت ، سیب فقط 75 سنت به ازای هر پوند، و یک بطری 2 لیتر آب تنها 75 سنت است.

بهداشت و درمان به آسانی در دسترس است، اما بیمارستان های دولتی خدمات ضعیفی دارند.بیمارستان خصوصی بسیار بهتر است، اما اکثر آزمایش ها در کلینیک های دیگر انجام می شود و در محیط بیمارستان انجام نمی شود.


2-کوراسائو

بهترین کشورها برای بازنشستگی

اگر شما به آب و هوای گرم علاقه دارید ،کاراسائو می تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد.این جزیره گرمسیری در دریای کارائیب، فقط در ساحل ونزوئلا، دارای یک مرکز استعماری زیبا، سواحل خورشید خورشید، پارک ملی و غارها برای کشف است.

زندگی در کاراسائو

بهترین کشورها برای بازنشستگی

زندگی در اینجا نیز نسبتا ارزان است.اجاره یک آپارتمان یک خوابه در شهر، 400 یورو است که هزینه آب و برق آن در حدود 150 دلار در هر ماه است.غذا برای دو نفر در رستوران محلی حدود 10 دلار است، اما بنزین تمایل دارد گرانتر از 4 دلار در هر گالن باشد.مراقبت های بهداشتی به راحتی قابل دسترسی است، بیمارستان اصلی یکی از مدرن ترین ها در جنوب کارائیب است.همچنین کلینیک های خصوصی و یک دانشگاه پزشکی وجود دارد.

در حالی که کوراسائو یک کشور مستقل است، این بخشی از هلند است و از گیلدر هلند به عنوان ارز استفاده می کند.کشور دارای نرخ مالیات ویژه ای برای بازنشستگان و مالیات بر درآمد سرانه است.استاندارهای زندگی در این جا بسیار بالا است در حالیکه هزینه زندگی در مقایه با ایالات متحده بسیار پایین است.


1-اروگوئه

بهترین کشورها برای بازنشستگی

شما می توانید در یک ساحل سفید شن و ماسه آتلانتیک در یک شهر کوچک برای تنها 1200 دلار در ماه برای دو نفر زندگی کنید.به نظر می رسد خیلی خوب است ؟این یک شهر ساحلی کوچکی است که برای افرادی که به آرامش علاقه دارند تنها 68000 نفر جمعیت  را داراست.

زندگی در اروگوئه

بهترین کشورها برای بازنشستگی

مانند بسیاری از کشورها، قیمت ها متفاوت است بسته به اندازه شهر و مناطق دورافتاده که ارزان تر است، اما یک آپارتمان یک خوابه در شهر 500 دلار است و خدمات آن آپارتمان حدود 114 دلار است.هزینه های اینترنت در حدود 32 دلار و گذر ماهانه برای حمل و نقل عمومی 41 دلار است.به نظر می رسد پوشاک بهای زیادی در اینجا دارد، هزینه لباس برند Levi  83 دلار و یک جفت کفش نایک 100 دلار است ! اما غذا در این جا بسیار ارزان است.

بهداشت و درمان بزرگترین پدیده اینجاست، با یک طرح عمومی  برای دو نفر که در حدود 200 دلار در ماه هزینه می کنند.این شامل همه بازدیدکنندگان پزشک، آزمایشها و اقامتهای بیمارستان می شود.علاوه بر سواحل افسانه، باشگاه های تانگو در همه جا (با مردم رقص در خیابان ها نشان دادن مهارت های خود را در تعطیلات آخر هفته)، شهرهای تاریخی برای تور، گشت و گذار، پیاده روی و رزرو طبیعی با نهنگ ها وجود دارد.