بهترین کشورها برای مهاجرت ! این مقاله در مورد 10 کشور جهان است که پذیرای مهاجران هستند.این لیست توسط Immigroup و به مدت 6 سال تهیه و جمع آوری شده است.اطلاعات ما در مورد مهاجرت از سازمان ملل و آژانسهای مختلف دولتی و سازمان های غیردولتی تهیه شده است.

وقت آن است که به 10 تا از بهترین کشورها در زمینه مهاجرت نگاهی تازه بیندازیم زیرا اگر حتی یقین در مورد مهاجرت  نیز وجود داشته باشد ، همیشه دچار تغییراتی می شود.

همچنین بخوانید :

علت این تغییرات گاهی به دلیل تغییر سیاست های مهاجرت ،چرخه اقتصاد بین رونق و شلوغی یا حداقل دوره های رشد و کند شدن یا حتی رکود شدید است.و بحران ها در سرتاسر جهان به معنی جابجایی پناهندگان و مهاجران اقتصادی با توجه به شرایط موجود در کشورهای خود و کشورهای مقصد مورد نظرشان است.

گاهی به دلایل دیگری مانند جنگ ، هرج و مرج ، رکود اقتصادی بسیاری از کشورها از لیست بهترین کشورها  برای مهاجرت خارج می شوند .این بدان معناست که جابجایی افراد در سراسر جهان تغییر می کند.

بنابراین ، در میان این هرج و مرج و تغییر ، سوال اصلی باقی می ماند: مردم برای زندگی و کار به کجا باید مهاجرت کنند ؟

آنچه گاه تغییر می کند پاسخ به این سؤال است.و مستقیم ترین پاسخ این است که در واقع مهاجران واقعاً انتخاب می کنند – و قادر به رفتن هستند.ما می توانیم کشورهایی که دارای بهترین شبکه های تأمین اجتماعی برای مهاجران هستند  را برای شما بیان کنیم.(شاید مثلاً سوئد یا کانادا باشد.) ما می توانیم بگوییم که انواع فرصت های شغلی در کجا وجود دارد (البته ایالات متحده آمریکا به همراه استرالیا و کانادا).

اما بیایید ببینیم که مطابق گزارش مهاجرت سازمان ملل متحد در سال 2017 ، واقعاً مهاجران به کجا رفته اند؟ اینها کشورهایی هستند که مهاجران زیادی دارند و غالباً دارای جوامع مهاجرتی مستقر هستند که می توانند از ورود تازه واردان پشتیبانی کنند.در این کشورها شغل همیشه وجود دارد.آنها ممکن است همیشه مشاغل پردرآمد نباشند ، اما غالباً بیشتر از آنچه در کشور مادری مهاجر موجود است پرداخت می کنند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

10-هندوستان

هند به لحاظ تعداد مهاجران جذب شده با توجه به سازمان ملل متحد در سال 2017 با 5.2 میلیون نفر در حقیقت یازدهم است ، اما اسپانیا و ایتالیا در رده نهم قرار دارند . بنابراین هند در رده بندی  در جایگاه 10 قرار دارد.هند منبع عظیمی از مهاجران است و جوامع NRI در سراسر جهان اثبات این امر هستند.

حدس بزنید چه درصد از جمعیت هند به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند؟ فقط کمی بیش از 1٪ از متولدین هند  در خارج از کشور زندگی می کنند.شگفت زده شده اید ؟با وجود تعداد زیادی از جمعیت ، حتی فقط 1٪ کافی است تا هند به عنوان منبع برتر مهاجران در جهان شناخته شود.اکثر هندی ها واقعاً در خانه می مانند و زندگی می کنند و کار می کنند.

 – 5،200،000 مهاجر که از کشورهای اطراف به هندوستان مهاجرت می کنند.نمودار زیر نشان دهنده تعداد مهاجرانی است که از اطراف به هندوستان مهاجرت کرده اند.

بنگلادش منبع اصلی با 3.2 میلیون مهاجر به هند و پاکستان با 1.1 میلیون نفر است.نپال با 540،000 نفر در رده سوم قرار دارد ، در حالی که سایر ملیت ها فقط 300،000 مهاجر به غول آسیای جنوبی می فرستند. ممکن است برخی افراد متخصص ماهر باشند ، اما تعداد بسیار بیشتری از مهاجران احتمالاً کارگرانی هستند که مشاغل کمتری دارند و به دنبال کار در سطح ورود هستند.یا پناهندگان ناامید.

با این وجود ، هند اقتصادی دارد که در کنار کشورهای همکار خود BRICS (برزیل ، روسیه ، هند ، چین ، آفریقای جنوبی) جای خود را گرفته است و صنایع در حال رشد فناوری و تولیدی است.اما سؤال این است: آیا برای مهاجران در آن مناطق فرصت هایی وجود دارد؟

واضح است که مشاغل خوبی در هند وجود دارد. این فقط یک سوال است که چه کسی آنها را دریافت می کند. و همچنین این سؤال که آیا کشورهای همسایه هند می توانند مشکلات فقر و نزاع خود را حل کنند؟

9-اسپانیا و ایتالیا

-دو کشور  زمانی کرسی امپراطوری های سراسر جهان بودند.

-دو کشور با تاریخچه های ذخیره شده و میراث فرهنگی غنی و همچنین مراکز شهری زیبا و پیشرفته اند.

-دو کشور که در آن زبان انگلیسی نیست.

-دو کشور با اقتصادهای مدرن که برخی شرکت های کلاس جهانی دارند اما شرکت های آنها کاملاً در سطح آلمان یا ژاپن نیستند.

-دو کشور که بسیاری از مردم عاشق سفر به آن هستند.

-و دو کشور که به دلیل جغرافیا ، تاریخ و جمعیت شناسی جمعیت مهاجران فزاینده ای دارند. بارسا یا یووه؟ میلان یا مادرید؟ در مورد ایتالیا و اسپانیا ، انتخاب زیادی وجود دارد.

هر دو اسپانیا و ایتالیا جمعیت مهاجرتی حدود 5.9 میلیون نفر را دارند که این برای کشورهایی که جمعیت اسپانیا 46.7 میلیون نفر برای اسپانیا و 60.55 میلیون نفر برای ایتالیا دارند قابل توجه است.این تقریباً 13٪ برای اسپانیا و حداقل 10٪ برای ایتالیا است.مهمترین چیز این است که زاد و ولد در هر دو کشور کاهش یافته است به طوری که اسپانیا با وجود مهاجرت زیاد ، جمعیت تقریباً رو به رشدی دارد در حالی که جمعیت ایتالیا در واقع حتی با مهاجرت اندکی در حال سقوط است.

آنها اقتصادهای مدرن دارند ، اما مشاغل موجود ، به ویژه مشاغل حرفه ای ، حتی برای جوانان بومی متولد شده در هر دو کشور نیز مشکلی به حساب می آید .در سال 2019 ، نرخ بیکاری برای افراد زیر 25 سال در ایتالیا به 33 درصد افزایش یافت در حالی که در اسپانیا به 32.6 درصد کاهش یافته است.

یکی از سه جوان اسپانیایی و ایتالیایی نمی توانند شغلی پیدا کنند. و جمعیت آنها بدون مهاجرت از بین می رود.اما با وجود این ، مهاجران هنوز راه خود را برای هر دو کشور پیدا می کنند.هر دو کشور دروازه های جنوبی به اروپا هستند و بسیاری از آمریکای های لاتین ناامید به دنبال شرایط بهتری هستند و از این که شغل های کم درآمد را در اسپانیا به جای تلاش برای زنده ماندن در خانه بکشند ، ترجیح می دهند.

همچنین ، برای متخصصان بسیار ماهر اسپانیا در واقع شرایط بهتری  را نسبت به ایتالیا داراست.پس از رشد فاجعه بار تقریباً یک دهه که در طی بحران مالی سال 2008 شروع شد و به دلیل فروپاشی حباب املاک طولانی شد ، اسپانیا اکنون در 4 سال گذشته  رشد کرده است.و به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تبدیل شده است.

این بدان معناست که امروزه متخصصان ایتالیایی و پرتغالی را در شهرهایی مانند مادرید زندگی و کار می کنند.و کارگران اسپانیایی که برای کار به کشورهای دیگر مهاجرت کرده بودند به کشورهایشان باز می گردند.

اما چه ملیت هایی به اسپانیا مهاجرت می کنند ؟اطلاعات رسمی به احتمال زیاد تعداد افراد متولد خارجی در اسپانیا را درک نمی کند ، اما بر اساس سرشماری سال 2011 ، گروه های برتر عبارتند از:

از طرف دیگر ایتالیا دارای رشد اقتصادی کندتر است که کمتر به حرفه ای ها و همچنین فرصت های کمتری برای جوانان ارائه می کند ، اگرچه همانطور که گفته شد بیکاری جوانان در هر دو کشور یک مشکل است.همچنین ، به نظر می رسد نگرانی بیشتری در مورد جمعیت مهاجران در ایتالیا ، به ویژه مهاجرت آفریقای شمالی که بیشتر پناهندگان یا افراد دیگری هستند که با قایق به دریای مدیترانه وارد می شوند ، غیرقانونی است.

جمعیت مهاجران ایتالیا

به عبارت دیگر ، اگر سرمایه ای در اختیار دارید و به دنبال کیفیت زندگی هستید ، به هر حال ایتالیا یک گزینه عالی است. اما به عنوان مکانی برای تأسیس خود و پیشرفت در حرفه خود ، مشخص است که اسپانیا گزینه بهتری است.

8-استرالیا

 یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت استرالیا است .سیستم مهاجرتی مبتنی بر نقاط کانادا در بخش عمده ای از کشور استرالیا مستقر است.مانند کانادا ، استرالیا کشوری عظیم و با جمعیت نسبتاً پراکنده است که در ساحل متمرکز است.مانند کانادا ، استرالیا دارای مناطق سرزمینی عظیم است که ممکن است سرشار از مواد معدنی باشد اما از ارقام بسیار کم جمعیتی پشتیبانی می کند که در یک منطقه بزرگ پراکنده است.و مانند کانادا ، استرالیا به عنوان سهمی از کل جمعیت خود دارای بیشترین درصد مهاجران در جهان است.

مانند کانادا ، روحیه رو به رشدی برای محدود کردن مهاجرت در استرالیا وجود دارد ، اما تاکنون استرالیا یک مقصد عالی برای مهاجران باقی مانده است.حدود 7 میلیون نفر از ساکنان استرالیا از خارج به کشور می آیند ، و این جمعیت با بیش از 25 میلیون نفر است.مانند کانادا ، استرالیا با قانون محدود کردن مهاجرت در سال 1901 ، سیاست های مهاجرت تبعیض آمیز را در حدود قرن بیستم به تصویب رساند ، وگرنه به عنوان سیاست استرالیا سفید شناخته می شود.این امر در اصل برای محدود کردن مهاجرت از آسیا – به ویژه چین – انجام شده است که با توجه به موقعیت استرالیا در غرب اقیانوس آرام جنوبی ، منبع طبیعی مهاجران است.

استرالیا  که دارای یک سیستم مبتنی بر نقاط قوت است که حداکثر سود را برای اقتصاد استرالیا و همچنین انسجام در تنوع برای جامعه خود دارد – از آن زمان آغوش خود را برای مهاجران از سراسر جهان باز کرده است.بنابراین جای تعجب نیست که 7 میلیون نفر از حدود 25 میلیون استرالیایی از خارج از کشور می آیند. این حتی بیشتر از مورد کانادا است. در اصل چهار نوع ویزای اصلی وجود دارد:

  • ویزاهای شغلی ماهر برای کارگران ماهر
  • ویزای دانشجویی برای دانشجویان خارجی
  • ویزاهای خانوادگی برای مهاجران دارای پیوند خانوادگی در استرالیا
  • ویزاهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاران خارجی.

همچنین دو نوع ویزای بشردوستانه وجود دارد:

  • ویزاهای دسته پناهنده
  • ویزای SHP برای کسانی که در کشور خود تبعیض قابل توجهی دارند.

استرالیا قوانین و سیاست های مهاجرتی خود را به شدت اعمال می کند ، بنابراین شما باید طبق این قانون بازی کنید.این سیاست در مورد پناهندگان بدون ورود ویزا – یا تلاش برای رسیدن  – با قایق مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما آنها تأکید می کنند که تنها راه رسیدن قانونی است.و این یعنی با ویزا.

جمعیت مهاجر استرالیا بر اساس کشور مبدا – 7 میلیون مهاجر

7-کانادا و فرانسه

به یاد داشته باشید ، ما در حال بیان کردن 10 کشور برتر  هستیم که مهاجران واقعاً در آن قرار دارند. بنابراین با توجه به این نکته ، ما کانادا و فرانسه را به طور برابر رتبه بندی می کنیم زیرا هر دو کشور حدود 7.9 میلیون نفر ساکن دارند که در خارج از کشور متولد شده اند.هر دو کشور فرانسوی صحبت می کنند.این به طور خلاصه نشان می دهد که کانادا توانسته است مهاجران از سراسر جهان را در جامعه و اقتصاد خود درگیر کند.و یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت باشد.

جمعیت مهاجران کانادا و فرانسه – 7.9 میلیون مهاجر

جالب است بدانید که پرتغال بزرگترین منبع مهاجرت به فرانسه است ، حتی اگر جمعیت الجزایر و مراکش بیشتر از جمعیت انگلیس ، اسپانیا و ایتالیا باشد. در کل ، در 10 کشور مبدأ برتر 6 کشور اروپای غربی ، 1 کشور اروپای شرقی (رومانی) و 3 کشور آفریقای شمالی (الجزایر ، مراکش و تونس) وجود دارند.این ارقام مربوط به چند سال پیش است و به وضوح موجهای عظیم مهاجران از مناطقی مانند سوریه این تعداد را طی سالهای آینده تغییر می دهد ، اما بیشتر مهاجران فرانسوی یا اروپایی یا آفریقای شمالی هستند.

در حالی که این ارقام مربوط به کانادا از سال 2017 و اندکی بیشتر از آمارهای موجود در فرانسه است ، هنوز هم به راحتی می توان کشورهای مبدا مهاجرت کانادا را به میزان گسترده ای مشاهده کرد.اما با توجه به آمارهای ارائه شده مشخص شده است که کشور کانادا در مقایسه با فرانسه از مهاجران حمایت بیشتری می کند.

6-امارات متحده عربی

 یکی دیگر ازبهترین کشورها برای مهاجرت امارات متحده عربی است .کانادا را با جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر تصور کنید. و تصور کنید که بیش از 80 میلیون نفر از آنها در کشور با ویزای کار مهاجر بودند. بنابراین کانادایی های متولد بومی برای اخذ مدرک دانشگاهی یا فارغ التحصیلان تشویق می شوند در حالی که کارگران کم مهارت مهاجر شکاف ها را پر کرده و نیروی لازم را برای اقتصاد پررونق فراهم می کنند.در صورتی که کانادا وسعتی به اندازه امارات متحده عربی داشت.

به امارات متحده عربی خوش آمدید ، مکانی بی نظیر از نظر مهاجرت. جایی که جمعیت مهاجر سه برابر جمعیت بومی است.مکانی با بزرگترین ذخایر نفتی جهان.مکانی با یارانه های سخاوتمندانه برای شهروندان امارات و جایی که مهاجران خارجی اکثر مشاغل سطح پایین را انجام می دهد ، در حالی که شهروندان مدرک دانشگاهی می گیرند و مشاغل سطح بالاتر را می گیرند .مکانی که از نظر برخی استانداردها بزرگترین بازار مصرف کننده در خاورمیانه است و بعد از عربستان سعودی دومین اقتصاد بزرگ در بین کشورهای عربی دارد.

مکانی که رهبران به آن علاقه مند – و آن را به عنوان یک مرکز جهانی خدمات که خدمات مالی ، تجارت ، گردشگری و سایر خدمات مانند فناوری را به مردم و اقتصادهایی از سراسر جهان ارائه می دهند. بنابراین ، هنگامی که سرانجام نفت به پایان رسید ، در یک سلطنت مشروطه متشکل از هفت امارت که در سواحل غربی خلیج فارس قرار دارند ، به اقتصاد پسا صنعتی تبدیل می شود.

بسیاری از کارگران مهاجر امارات از آسیای جنوبی هستند.برای مقابله با این مسئله ، امارات متحده عربی یک سیستم مهاجرت سازمان یافته با یک سری ویزا و مقررات کار ایجاد کرده است ، بنابراین شاید این مشکلات کمتر از چند دهه پیش رواج داشته باشد.به طور مثال :

  • وزارت منابع انسانی و امارات (MoHRE) مجوزهای کاری صادر می کند و قوانینی را برای گسترش مجوزهای کار در موقعیتهای مختلف از جمله موارد زیر وضع کرده است:
  • یک کارمند می خواهد پس از خاتمه قرارداد اصلی کار خود ، اشتغال جدید خود را بدست آورد.
  • کارفرما نتوانست به تعهدات قانونی و قراردادی مانند پرداخت دستمزد به موقع (تأخیر در پرداخت دستمزد به مدت 60 روز یا بیشتر) عمل نکند.
  • طبق گزارش ها دادگاه های کار در امارات به نفع کارمندان در این امور حکم داده اند.

این بدان معناست که آیا حقوق کارگران اکنون به طور کامل در امارات رعایت می شود ، هنوز چنین چیزی به نظر نمی رسد ، اما به وضوح این کشور در جهت بهبود قوانین و مقرراتی که از حقوق کارگران حمایت می کند ، قدم برداشته است.

فارغ از این که کارگران مهاجر همچنان به تعداد بسیار زیادی وارد امارات متحده عربی می شوند.در واقع ، امارات متحده عربی همه چیز را از صاحبان رستوران های سوری و متخصصان گرفته تا نگهبانان امنیت نپال گرفته تا کارآفرینان چینی دارد. در بانکداران انگلیس و حتی یک فوتبالیست آرژانتینی یا برزیلی .

جمعیت مهاجر امارات متحده عربی بر اساس کشور مبدا – 8 میلیون مهاجر

با بیش از 8 میلیون مقیم خارجی و کمتر از 2 میلیون شهروند بومی امارات ، این کشور واقعاً بین المللی است که بیشتر افراد خارجی در ابوظبی یا دبی وجود دارند که قطب های اصلی تجارت ، انرژی ، امور مالی و گردشگری و چراغ های ثبات در منطقه است.عواملی مانند اینها هستند که امارات متحده عربی را در رتبه ششم در لیست ما قرار می دهند.

5-انگلیس

ده جمعیت مهاجر برتر در میان بیش از 9 میلیون مهاجر در انگلیس وجود دارد و این امر سبب شده که انگلیس به یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تبدیل شود.جوامع مهاجرت انگلیس نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ، حتی بیشتر از کانادا و استرالیا ، بین ملیت های مختلف به طور مساوی توزیع می شود.و در آخر اینکه ، اگر می خواهید یک نمونه شگفت انگیز از مهاجرت در انگلستان را ببینید ،  به تیم های برتر فوتبال آن نگاه کنید. لیورپول ، چلسی ، آرسنال ، تاتنهام و بسیاری از تیم های دیگر دارای لیست های عمیق و با استعدادی از سراسر جهان هستند.

جمعیت مهاجر انگلستان بر اساس کشور مبدا – 9.4 میلیون مهاجر


4-روسیه

روسیه تضاد جالبی را برای انگلیس ارائه می دهد زیرا در حالی که تعداد مهاجرانش چند میلیون نفر بیشتر است و نزدیک به 12 میلیون نفر است ، اما بیشتر این افراد از کشورهای همسایه تشکیل شده و بخشی از اتحاد جماهیر شوروی قدیمی را تشکیل می دهند.چگونه روسیه به عنوان یک کشور مقصد قرار می گیرد؟ امیدهای روسیه مترقی و باز در طی 2 دهه اخیر با ظهور پوتین و رویکرد اقتدارگرایانه وی در سیاست کاهش یافته است.و در حالی که روسیه تبدیل شده است به تامین کننده اصلی انرژی اتحادیه اروپا که باعث افزایش پایه صنعتی خود می شود ، اقتصاد مبتنی بر نفت روسیه را در معرض نوسانات قیمت قرار می دهد.

اما بیش از یک اقتصاد مبتنی بر کالاهای بی ثبات (اگرچه تولید ، فناوری ، کشاورزی و سایر صنایع بازیگران مهمی هستند) روسیه یک نگرش نسبت به مهاجران دارد.حدود 60 درصد روس ها ترجیح می دهند که مهاجران به کشور آن ها مهاجرت نکنند.بحران های پناهندگان ناشی از جنگ ها و درگیری های همسایه که مخالفت خود را با مهاجرت مانند کنیا ایجاد کرده اند – جای تعجب  نیست که نگرش آنها نسبت به مهاجران سخت شده است.

اما یک مشکل دیگر وجود دارد.روسیه میزان زاد و ولد پایین و میزان مرگ و میر نسبتاً بالایی دارد (درصد قابل توجهی از مصرف الکل در مردان). بدون مهاجرت ، جمعیت روسیه در یک نسل دچار کاهش جدی خواهد شد.دولت پوتین سیاست هایی را برای مقابله با این روندها اعمال کرده است و آنها حداقل در کاهش نرخ مرگ و میر و بالا رفتن نرخ تولد موفق شده اند ، اگرچه جمعیت روسیه یا پایدار یا رو به زوال است و به ندرت از سال به سال افزایش می یابد.

این بدان معنی است که ادعا می شود افزایش سطح مهاجرت بخشی از برنامه جدید پوتین است.با این حال ، مهاجرت بیشتر بر روی برگرداندن روس های قومی از جمهوری های شوروی سابق متمرکز است تا بتوانند به کشور خود برگردند.با این وجود ، طبق این سیاست ، نوید مهاجرت بیشتر از سراسر جهان و به نظر می رسد اعطای تابعیت به کسانی که 5 سال در روسیه زندگی می کنند ، برای یادگیری زبان روسی و افرادی که سابقه کیفری ندارند ، اعطا می کند.

جمعیت مهاجر روسیه توسط کشور مبدا – 12 میلیون مهاجر

اگر خوش بین باشید و احساس کنید که روزی روسیه به یک کشور دموکراتیک تر و کمتر اقتدارگرا تبدیل می شود ، ممکن است این نمودار دوم به آینده دلالت کند. در حالی که اولین مورد به گذشته عقب است.بله ، نزدیک به 12 میلیون مهاجر تعداد قابل توجهی است (درصورتی که کمتر از درصد جمعیت روسیه باشد). اما بسیاری از این افراد روس قومی هستند. هنگامی که روسیه قادر و مایل به پذیرش واقعاً تنوع باشد ، ممکن است یکی از مقاصد جالب توجه مهاجران جهان را ارائه دهد.در حال حاضر ، این یک هدف است و هنوز یک واقعیت نیست.


3- آلمان

آلمان نیز یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. آلمان غربی پس از جنگ مرزهای خود را برای کارگران مهاجر از ترکیه و اروپای جنوبی و جاهای دیگر بیش از 50 سال پیش باز کرد.اما میزان مهاجرت طی چند سال گذشته برای آلمانها اندکی فرسوده بوده است و در برخی از چهارم های جامعه آلمان عواقب قابل توجهی پیش بینی شده است.لایحه جدیدی که توسط پارلمان آلمان تصویب شده است دارای دو هدف اصلی است:

  • با توجه به اینکه قبلاً بسیاری از پرونده های پناهندگی شکست خورده هرگز منجر به اخراج نشوند ، و تعداد مهاجران را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
  • در همین زمان ، بازار کار آلمان را برای کارگران ماهر خارج از کشور باز کنید.در حقیقت ، طبق پیش نویس قانون ، کارفرمایان در آلمان دیگر نیازی به اثبات این ندارند که هیچ شهروند آلمانی یا اتحادیه اروپا قبل از ارائه آن به یک کارگر مهاجر غیر اتحادیه اروپا ، قادر به انجام کار نیست.
  • کارگرانی که به آنها شغل پیشنهاد می شود ، می خواهند آموزش فنی و حرفه ای داشته باشند.به عبارت دیگر ، قانون جدید با هدف تسهیل یافتن شغل در آلمان برای کارگران ماهر خارجی انجام شده است.

بنابراین حتی اگر 58٪ آلمانی ها فکر می کنند که باید به مهاجران کم و بیش اجازه داده شود ، در حالی که فقط 10٪ فکر می کنند مهاجران بیشتری باید مجاز به ورود باشند ، قانون کار واقعی که توسط مجلس ارائه می شود ، حاکی از تمایل برای مقابله با موضوع مهاجرت است.

به یاد داشته باشید که تخمین زده می شود آلمان بیش از 12 میلیون مهاجر در این کشور اقامت داشته باشد.در حالی که جمعیت آلمان بالغ بر 80 میلیون نفر است ، اما هنوز هم درصد قابل توجهی با 15٪ نزدیک است.می توان دریافت که در حالی که واکنش جدی در برابر مهاجرت نامحدود در آلمان وجود دارد ، دولت در حال حاضر مجموعه ای از سیاستهای مهاجرتی منعطف اما نسبتاً سخت را تنظیم می کند تا اطمینان حاصل کند که مهاجران با مهارت های مناسب قادر به ادغام در جامعه آلمان هستند.

جمعیت مهاجر آلمان با توجه به کشور مبدا – 12165.083 مهاجر (تقریبی)

همانطور که مشاهده می شود ، بیشتر این کشورها از جنوب اروپا هستند.با این حال ، ترکیه ده ها سال است که کارگران را به آلمان می فرستد ، در حالی که سوریه و افغانستان بیشتر با توجه به درگیری های مداوم در هر دو کشور ، بیشتر از کارگران ماهر هستند.


2-عربستان سعودی

بحث بر سر این است که آیا عربستان سعودی واقعاً شماره دو است ، اما طبق گزارش سازمان ملل متحد 2017 که ما از آن به عنوان مبنای تعداد مهاجرت های کلی استفاده می کنیم ، در آن زمان حدود 12.2 میلیون مهاجر در عربستان سعودی زندگی می کردند.

عربستان سعودی از آلمان پیشگام است و با توجه به اینکه جمعیت این کشور در حال حاضر 33 میلیون نفر است ، مهاجران حدود 37٪ از جمعیت فعلی را تشکیل می دهند.این به اندازه امارات متحده عربی کاملاً زیاد نیست ، اما تقریباً دو برابر مهاجران در کانادا است.

حداقل به لحاظ جمعیت ، به عربستان سعودی به عنوان امارات متحده عربی بزرگتر فکر کنید.همان روندهای اجتماعی و اقتصادی که باعث شده امارات متحده عربی به اکثر مشاغل سطح متوسط و پایین وابسته به نیروی کار خارجی باشد نیز در عربستان سعودی وجود دارد.

جمعیت مهاجر عربستان سعودی بر اساس کشور مبدا – 12.2 میلیون مهاجر


1-ایالات متحده آمریکا

این بزرگترین اقتصاد جهان و یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است.این یک دموکراسی در یک جمهوری با تفکیک قدرت بین کنگره ، اجرایی و قوه قضاییه است.این کمک به تعیین هنجارهایی است که به موجب آن ما به عنوان مقصد برای سفر به قانون اساسی در سراسر جهان مناسب ارزیابی می کنیم.

جمعیت مهاجر ایالات متحده آمریکا بر اساس کشور مبدا – 45-50 میلیون مهاجر

یعنی همانند بسیاری از جهان ، مهاجرت در حال حاضر موضوعی داغ است و رئیس جمهور ترامپ لحن پوپولیستی و ناسیونالیستی را تصویب می کند که درصدد کاهش چشمگیر مهاجرت غیرقانونی است.و  ورود بسیاری از ملیت ها به خاک آمریکا را ممنوع کرده است.