در این مطلب قصد داریم به شما در خرید بهترین کیبورد موجود در بازار کمک کنیم. در ادامه راهنمای خرید بهترین کیبورد موجود در بازار با مناسب‌ترین قیمت را به شما عرضه می‌کنیم، با ما همراه باشید. 

همانطور که می‌دانید، کیبورد عضو جدا نشدنی یک سیستم دسکتاپی رایانه‌ای بوده و بدون صفحه کلید عملا استفاده از رایانه هم بی معنا و غیرممکن خواهد شد.


همچنین بخوانید:

هرآنچه از کیبورد مجازی سامسونگ Selfie Type میدانیم!

خبر خوش گوگل برای نابینایان و کم بینایان عزیز !!! کیبورد بریل گوگل در راه است!!!


برای خرید بهترین کیبورد موجود در بازار باید به موارد مختلفی توجه داشت که از جمله باید به گیمینگ، مالتی مدیا، روزانه و غیره اشاره کرد. به هر حال اگر به دنبال خرید گزینه‌های مناسب هستید، این مطلب را دنبال کنید.

بهترین کیبورد موجود در بازار

1-ایپیک گیر DeFiant 50 CAL EGKFK1-GLCPA

قیمت: 150 دلار

کیف 50Cal پلاستیکی با کیفیت بالا، تمام سخت افزار را می توان به درستی و با خیال راحت ذخیره کردو به شما اجازه می دهد تا به راحتی به مقصد خود منتقل و حمل کنید! پکیج کامل Epicgear DeFiant 50 CAL gaming case برای ارائه حداکثر تحرک تجهیزات بازی طراحی شده است. به ویژه برای DEFIANT MMS Mechanical Gaming Keyboard و پسوند آن طراحی شده است و دارای بخش های اضافی برای کل مجموعه لوازم جانبی بازی است. 50CAL ساخته شده از پلی کربنات مخصوص طراحی شده، حفاظت عالی از محتویات آن را فراهم می کند. محفظه های مدولار EVA مقاومت بیشتری در برابر ضربه ایجاد می کنند. مجموعه بازی 50Cal همراه با طیف گسترده ای از محصولات EpicGear در یک جعبه محافظ سخت پوشیده شده است. این شامل یک صفحه کلید مکانیکی DeFiant، ماوس بازی، هدست، استراحت دست نخورده، پایه های جانبی، سپر عقب، پد موس، موشک Bungee موس، نوارهای نور MMS و بسته سوئیچ MMS است.


همچنین بخوانید:  سینتی سایزر و کیبورد Osmose ؛ با قابلیت تشخیص حرکات دست !


2-لاجیتک G513

قیمت: 220 دلار

در گذشته کیبورد مخصوص بازی لاجیتک G413 ساده‌ترین کیبورد گیمینگ با سوییچ‌های مکانیکی بود که لاجیتک ارائه کرده‌ بود. حال لاجیتک نسخه بروزرسانی شده این کیبورد را با نام لاجیتک G513 معرفی و به بازار عرضه کرده‌است. کیبورد مخصوص بازی Logitech G513 مانند G413 دارای شاسی فلزی شاخته شده‌ از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده در صنایع هوافضا و چیدمانی کامل از دکمه‌های مکانیکی Romer-G است و یکی از کیبورد‌های گیمینگ ارزان قیمت‌تر لاجیتک محسوب می‌شود.

تفاوت‌های اصلی این کیبورد با کیبورد لاجیتک G413 در وجود استراحتگاه مچ دست و نورپردازی RGB با ۱۶٫۸ میلیون رنگ و قابلیت LIGHTSYNC RGB است. طراحی کلی کیبورد لاجیتک G513 تغییر بسیاری نسبت به مدل قبلی خود نکرده است و هنوز هم کیبوردی مکانیکی و باریک با طراحی بدون فریم و بدنه‌ای ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم ۵۰۵۲ است. بیشتر تجهیزات گیمینگ که دارای بدنه‌ی فلزی هستند به راحتی با لمس سطح آن‌ها اثر انگشت بر روی آن‌ها باقی می‌مانند و ظاهر آن‌ها را کثیف جلوه می‌دهند، اما آلیاژ آلومینیوم و منیزیم استفاده شده در بدنه‌ی این کیبورد از این اتفاق به نحوی جلوگیری می‌کند و با داشتن دکمه‌هایی که می‌توان رویه‌هی آن‌ها را جدا کرد این کیبورد به سادگی قابل تمیز کردن است.

همانطور که گفتیم یکی از قابلیت‌های جدید این کیبورد قابلیت نورپردازی RGB آن و فناوری LIGHTSYNC RGB است که علاوه بر زیبایی کیبورد می‌تواند به استفاده از آن در محیط‌های با نور کم نیز به شما کمک کند؛ همچنین با قابلیت LightSync می‌توانید نورپردازی تمام تجهیزات گیمینگ خود را با یکدیگر تنظیم کنید تا ستاپی یکدست داشته باشید. استراحتگاه مچ دست این کیبورد نیز بسیار مناسب است. پوشش سطح این استراحتگاه از جنس چرم مصنوعی است تا مقاوم باشد و به زودی خراب نشود و به سادگی قابل پاک کردن باشد. فوم داخل این استراحتگاه از جنس Memory Foam است که بسیار راحت است و به اندازه‌ای بزرگ است تا هر اندازه دستی به راحتی برروی آن قرار می‌گیرد.

کیبورد مخصوص بازی لاجیتک G513 از سوییچ‌های مکانیکال لاجیتک Romer-G Linear استفاده می‌کند و مقاومت کمتری در برابر فشار دادن نسبت به دکمه‌های Romer-G Tactile دارد و بسیار بی‌صداتر نیز هستند و تفاوت اصلی عملکرد این کیبورد و کیبورد لاجیتک G413 است. علاوه بر کم صدا بودن این دکمه‌ها سرعت فعالسازی آن‌ها نیز ۲۵ درصد سریع‌تر نیز هست و با توجه به مقاومت کمتر دکمه‌های برای تایپ نیز مناسب‌تر است و سرعت تایپ شما را نیز افزایش می‌دهد.


همچنین بخوانید:  بهترین موس‌های کامپیوتر / قیمت + راهنمای خرید


3-ام اس آی مدل Vigor GK40 Combo

قیمت: 65 دلار

مجموعه «Vigor GK40 Combo» محصولی از شرکت «ام اس آی» (MSI) است. این مجموعه شامل یک کیبورد و یک ماوس است و برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده ‌است. کلیدهای کیبورد دارای نور پس‌زمینه‌ی چندرنگ هستند و 6 نوع رنگ RGB در آن روشن می‌شود. همچنین در این کیبورد 8 افکت نوری زیبا در نظر گرفته شده است. علاوه براین، ام اس آی امکان پشتیبانی از نورهای MSI Mystic را در کیبورد این محصول گنجانده است. در ماوس همراه کیبورد هم شاهد ناحیه‌ی رنگی قابل تنظیم هستیم که با نورهای LED و در چهار رنگ ایجاد شده‌اند.

سرعت پاسخگویی در این ماوس 1 میلی‌ثانیه است که میزان بسیار مطلوبی را نشان می‌دهد. میزان دقت بر اینچ (DPI) در این ماوس به‌صورت عادی 1000 است که می‌توانید آن رابین 4 عدد 800، 1000، 1600 و 2400 به‌دلخواه تنظیم کنید. کلیدهای به‌کاررفته در کیبورد این مجموعه از نوع خاص و جدیدی هستند. این کلیدها از نوع Membrane هستند اما احساس کار با کلیدهای مکانیکی را به کاربر القا می‌کنند و برای بازی مناسب هستند. با استفاده از فناوری Mystic Light شرکت ام اس آی می‌توانید نورهای این محصول را به‌دلخواه تنظیم کنید. اتصال ماوس و کیبورد توسط کابل دارای کانکتور USB انجام می‌شود. کیبورد و ماوس Vigor GK40 Combo سرعت مطلوب علاقه‌مندان برای بازی را فراهم می‌آورد.

4-لاجیتک K400 Plus

بهترین کیبورد موجود در بازار

قیمت: 130 دلار

کیبورد «K400 Plus» محصولی از شرکت «لاجیتک» است که از طریق دانگل USB به رایانه شما متصل می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک دستیار حرفه‌ای برای کار با رایانه باشد. این کیبورد دارای 83 کلید به‌اضافه‌ی 16 کیلد میان‌بر است. در سمت راست کیبورد K400 Plus یک تاچ پد تعبیه‌شده که حس کار مشابه با لپ‌تاپ را به کاربر منتقل می‌کند. در بالای تاچ پد سه کلید برای کنترل صدا در رایانه مشاهده می‌شود که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. کیبورد لاجیتک مدل K400 Plus انرژی خود را از دو باتری آلکالاین سایز AA تأمین می‌کند که به یاری آن می‌توان تا 18 ماه از کیبورد استفاده کرد. تاچ پد ارائه‌شده روی کیبورد K400 Plus از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند. این مدل نه تنها بهترین کیبورد موجود در بازار  بلکه ارزانترین شان نیست هست. 

کلیدهای کیبورد لاجیتک مدل K400 Plus در فاصله‌ی کمی از هم قرار گرفته‌اند که این موضوع باعث شده که این کیبورد ابعاد کوچک‌تری نسبت به محصولات دیگر داشته باشد. جنس بدنه‌ی K400 Plus از پلاستیک باکیفیت است که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاوم باشد. برچسب چاپی روی کلیدهای کیبورد K400 Plus از کیفیت چاپ خوبی بهره می‌برند و به‌جرئت می‌توان گفت که هیچ‌گاه از بین نمی‌روند. اگر قصد تهیه‌ی یک کیبورد با ابعاد و کیفیت مناسب را دارید، K400 Plus می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.


همچنین بخوانید:  بهترین لپ‌تاپ‌های استاندارد / قیمت + راهنمای خرید


5-کوگر 600K 

قیمت: 75 دلار

گیمینگ حرفه ای در بهترین شرایط ممکن کیبورد گیمینگ 600K بدون تاکید بر تبلیغات کاذب و عدم ارائه قابلیتهای بلا استفاده، به صورت ویژه بر روی کیفیت، امکانات کاربردی، دوام و طراحی خلاقانه متمرکز شده است. به طور کلی میتوان گفت که کیبورد 600K تمامی خواسته های اساسی و امکانات حیاتی موردنیاز برای یک گیمر حرفه ای را در خود گنجانده و آیتم های تجملی و بدون کاربرد را از ساختار خود حذف نموده است. از ویژگیهای مهم کیبورد 600K میتوان به استفاده از کلیدهای مکانیکی با تکنولوژی NKRO (فشردن همزمان کلیدها)، ارائه کلیدهای پرکاربرد نظیر عملگرهای مالتی مدیا و طراحی زاویه دار بدنه با ساختار کاملا آلومینیومی همراه با کیفیت بی نظیر محصولات Cougar اشاره نمود. کلیدهای مکانیکی CHERRY MX: استفاده از کلیدهای مکانیکی CHERRY MX سبب ارایه سرعت پاسخگویی فوق العاده در هنگام اجرای بازیهای رایانه ای و طول عمر بسیار بالا تا 50 میلیون ضربه میگردد؛ مضاف بر اینکه حس بسیار خوشایندی از یک محصول باکیفیت و حرفه ای را به کاربر القا می‌کنند.

قابلیت تکرار دستورات با امکان تنظیم: این حالت به شما اجازه میدهد تا با فشار دادن هر کلید، دستور مربوط به آن کلید را در تعداد مشخصی ضرب کرده (تا 8برابر) و عمل مورد نظرتان را سریعتر انجام دهید. اجرای همزمان دستورات بدون کوچکترین مشکل در پاسخگویی: با استفاده از اتصال مستقیم USB میتوان کلیدهای مختلف را بصورت همزمان فشار داد و پاسخ تمامی دستورات را دریافت کرد. ساختار زیبا با بهره گیری از آلومینیوم بُرِس خورده: کلیدهای مکانیکی در میان قاب آلومینیومی بُرِس خورده و فوق العاده باکیفیت مستقر شده اند تا بدون ایجاد کوچکترین مزاحمتی، تجربه کاملا متفاوتی را برای کاربر رقم بزنند. پد کمکی مخصوص: استفاده از پد کمکی ارگونومی با حالت لاستیکی منحصربفرد سبب راحتی بیشتر مچ دستان شما در زمانهای طولانی انجام بازیهای کامپیوتری بویژه بازیهای سَبک شوتر اول شخص میگردد. استفاده از پردازنده 32بیتی ARM و حافظه داخلی: بهره مندی از پردازنده 32بیتی سبب پردازش بسیار سریع و دقیق دستورات شما شده و استفاده از حافظه داخلی امکان ذخیره 3 پروفایل مختلف را برای شما فراهم می آورد تا تنظیمات اختصاصی خودتان را همیشه و همه جا همراه داشته باشید.


همچنین بخوانید:  راهنمای خرید بهترین مانیتور با مناسب‌ترین قیمت


کلیدهای اختصاصی مالتی مدیا: به راحتی هرچه تمامتر فایلهای مالتی مدیای مورد علاقه خود را کنترل کنید. پورت USB: تعبیه پورت USB بر روی 600K سبب سهولت بیشتر شما در انتقال اطلاعات و استفاده از لوازم جانبی مختلف میگردد. نرخ نمونه برداری 1000هرتز: کیبورد 600K از سرعت پاسخگویی بسیار بالای 1میلی ثانیه (1000Hz) بهره میبرد تا توانایی لازم برای پاسخگویی به سریعترین دستورات شما را داشته باشد. کلید ویندوز را قفل کنید: با استفاده از این قابلیت میتوانید کلید ویندوز کیبورد خود را غیرفعال کنید و بدون نگرانی از برخورد ناخواسته انگشتان با کلید ویندوز و خروج ناگهانی از بازیها، با خیالی آسوده و تمرکز کامل به بازیهای مورد علاقه خود بپردازید. پایه های لاستیکی ضدلغزش: با استفاده از پایه های ضدلغزش، پایداری کامل 600K در تمامی شرایط سخت و پراسترس بازیهای رایانه ای حفظ میشود. غلاف محافظ برای کابل و روکش طلایی برای کانکتور USB: ارایه پایداری، طول عمر و کیفیت بسیار بالا برای محصول گیمینگ و استثنایی 600K.

به منظور طراحی زیباتر و دوام بیشتر، کلیدهای مکانیکی 600K در یک قاب آلومینیومی بُرِس خورده و فوق العاده باکیفیت مستقر شده اند. این امر علاوه بر دریافت جوایز متعدد در زمینه طراحی، سبب استحکام و دوام بیشتر محصول میگردد و هرآنچه که از یک کیبورد حرفه ای انتظار دارید را در اخیتار شما قرار میدهد. با استفاده از پد کمکی، راحتی و عملکرد بهتری را برای خود رقم بزنید. این پد کمکی جداشونده از خاصیت آهنربایی بهره میبرد و به صورت ویژه برای بازیهای شوتر اول شخص (و سایر بازیهای رایانه ای) طراحی شده است تا با استقرار درست دستان شما در ارتفاع مناسب، دسترسی به کلیدهای WASDرا آسانتر نماید. ارائه کیفیت عالی در تمامی زمینه ها کیبورد 600K به راحتی و بدون نیاز به نصب درایور راه انداز به دستگاههای مختلف متصل شده و قابلیتهای گیمینگ منحصربفردی را در قالب یک محصول باکیفیت، زیبا، بادوام و مقرون بصرفه در اختیار گیمرهای حرفه ای قرار می‌دهد.

6- کولرمستر MasterKeys Lite L Combo

بهترین کیبورد موجود در بازار

قیمت: 110 دلار

مجموعه «MasterKeys Lite L Combo» محصولی از شرکت «کولر مستر» (Cooler Master) است. این مجموعه شامل یک کیبورد و یک ماوس است و برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده ‌است. کلیدهای کیبورد دارای نور پس‌زمینه‌ی چندرنگ هستند و 16.7 میلیون رنگ در آن روشن می‌شود. برای کلیدهای کیبورد، 6 محدوده (Zone) در نظر گرفته شده که هر کدام به طور مستقل قابل کنترل هستند. کاربر می‌تواند با نرم‌افزاری که روی کامپیوتر نصب می‌شود، نوع روشن‌شدن چراغ‌های LED کلیدها را تعیین کند و مشخص کند، هر محدوده به چه شکلی روشن و خاموش شود. در ماوس همراه کیبورد هم شاهد دو ناحیه‌ی قابل کنترل هستیم که یکی از آن‌ها در غلتک اسکرول و دیگری در قسمت پایینی ماوس به کار رفته ‌است. نور این 2 ناحیه در دو حالت رنگ ثابت و تغییر مداوم رنگ قابل تنظیم است.

کلیدهای به‌کاررفته در کیبورد این مجموعه از نوع خاص و جدیدی هستند که کولر مستر عنوان Mem-chanical را برای آن‌ها در نظر گرفته ‌است. این کلیدها در حالتی بینابین کلیدهای Membrane و Mechanical قرار می‌گیرند و طول عمر و نیروی فشرده‌شدن آن‌ها از کلیدهای Membrane بیشتر است. ماوس این پکیج دارای سنسور اپتیکال است و می‌تواند در 4 دقت مختلف کار کند. تغییر دقت ماوس با استفاده از یک کلید اختصاصی انجام می‌شود و هم‌زمان با تغییر دقت، رنگ نور بدنه‌ی ماوس هم تغییر می‌‎کند. اتصال ماوس و کیبورد توسط کابل دارای کانکتور USB 2.0 انجام می‌شود و هر کدام، از کابل مستقلی برای وصل‌شدن به کامپیوتر استفاده می‌کنند. طول هر کدام از کابل‌ها 1.8 متر است.