در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 رو بهتون معرفی کنیم. گوشی‌های هوشمند مدل‌های مختلفی دارن و هرکدوم با مشخصات قابل توجه و کاربردی راهی بازار میشن. شرکت‌های متعددی هستن که به تولید تلفن هوشمند می‌پردازن و بین اون‌ها میشه به سامسونگ، اچ تی سی، اپل، هوآوی و برخی دیگه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: 6 نکته برای فروش بهتر گوشی دست دوم که باید بدانید!

بهترین گوشی‌ها برای انواع والدین؛ از به روزترین پدر و مادرها تا سنتی‌ترین 

بهترین گوشی‌های 2019 برای عکاسی، مخصوص خوره‌های عکس و فیلم


گوشی‌های ارزان قیمت لیست ما گوشی‌هایی هستن که عمدتا در تمامی مشخصات بهترین نیستند و عمده اونا یک ویژگی خاص مثل باتری پرظرفیت و ویژگی‌های دیگه‌ای از این قبیل دارن. این روزها هم بازار خرید گوشی‌های هوشمند بسیار داغ بوده زیرا افراد به فضای مجازی اتکای بیشتری نسبت به قبل دارن.

ما در این مطلب قصد داریم شما رو با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 آشنا کنیم.

اگر به دنبال خرید مدل های مناسبی هستین، این راهنما می تونه کمک شایانی داشته باشه.

Galaxy A01 سامسونگ

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت

گوشی گلکسی A01 سامسونگ یک گوشی بودجه محور هست که از طراحی مطلوب و مشخصات خوبی بهره می‌بره. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر ناچ هست و دوربین عقب دوگانه عمودی داره.

اگر بخوایم به یکی از بهترین مدل‌های اقتصادی تابستان امسال اشاره کنیم، گلکسی A01 همون مدل هست که به تازگی هم راهی بازار شد. از مشخصات کلیدی این گوشی باید به صفحه نمایش 5.7 اینچی 720 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 439، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 13/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو و برخی دیگه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2019 برای عکاسی، مخصوص خوره‌های عکس و فیلم


Nokia 2.2

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت

مدل دیگه‌ای که باید به اون اشاره کرد نوکیا 2.2 شرکت فنلاندی است. از ویژگی‌های این تلفن هوشمند میشه به نمایشگر ناچ 5.71 اینچی 720 پیکسلی IPS LCD، پردازنده مدیاتک هلیو A22، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل Android One 9 اشاره کرد.

این مشخصه‌ها بیشتر در گزینه‌های اقتصادی و بودجه محور تعبیه میشه و نوکیا هم برای این گوشی خودش چنین ویژگی هایی در نظر گرفته است.

Nokia 2.3 

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت

دیگر اسمارتفون اقتصادی برتری که باید به آن اشاره داشت، نوکیا 2.3 است و نسبت به نوکیا 2.2 یک گزینه ارتقایافته محسوب می‌شه. نوکیا و HMD سعی کردند از مشخصات کلیدی قابل توجه در این مدل بهره گیرند، در این میان با نمونه نامناسبی رو به رو نیستیم و با قیمت فوق العاده مناسب قابل تهیه است.

از مشخصات کلیدی آن باید به نمایشگر ناچ 6.2 اینچی 720 پیکسلی IPS LCD، پردازنده مدیاتک هلیو A22، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین عقب 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل Android One 9 و برخی دیگر اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: با ارزان‌ترین گوشی‌های 2019 آشنا شوید!


موتورولا Moto E6 Plus

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت

شرکت موتورولا از بهترین برندهای تولیدکننده تلفن هوشمند اقتصادی بوده و در این میان باید به گوشی E6 Plus آن اشاره کرد. اسمارتفونی با صفحه نمایش ناچ و دوربین عقب دوگانه که مشخصات کلیدی ارزشمندی برای آن تدارک دیده شده است.

از ویژگی‌های برجسته اسمارتفون موتورولا باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی 720 پیکسلی IPS LCD ناچ، پردازنده هشت هسته‌ای ARM، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین عقب 13 و 2 مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپرساعتی و سنسور اثرانگشت خازنی در عقب و سیستم عامل اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

Samsung Galaxy A10s 

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت

این محصول سامسونگ یکی از میان رده‌های فوق العاده اقتصادی بوده که از طراحی نسل جدید و مشخصات ایده آل در آن بهره گرفته شده. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.2 اینچی 720 پیکسل ناچ IPS LCD، پردازنده هشت هسته‌ای، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل مجهز است.


بیشتر بخوانید: هترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2019 برای گیمرهای حرفه‌ای


همچنین باتری 4000 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای نیز شامل آن شده. این گوشی هوشمند در بخش عقب حسگر اثرانگشت دارد و مشخصات ایده آل و اقتصادی برای آن در نظر گرفته شده تا به عنوان یک گزینه برتر بین بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 شناخته شود.