با بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی آشنا شوید. ما راهنمای خرید بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی را برایتان تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید. شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب میان رده و پرچمدار معرفی می‌کند. در این بین اسمارتفون‌های شرکت چینی از مشخصات قابل قبولی برخوردار بوده و گزینه معمولی نیستند.

اگر شما به دنبال خرید تلفن هوشمندی هستید که قیمت مناسبی داشته و از ویژگی‌های برجسته بهره ببرد، قطعا برند هوآوی بسیار مناسب است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی آشنا سازیم.


همچنین بخوانید: 

بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی سامسونگ

بهترین گوشی‌های شیائومی از 2 تا 10 میلیون بازار


بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی

1-هوآوی Y6 Prime 2019

قیمت: 200 دلار

این مدل از بدنه پلاستیکی ساخته شده در حالی که پنل جلو آن از جنس شیشه است. ابعاد آن 156.3× 73.5×8 میلی متر و وزن آن 150گرم است. این موبایل در ماه مارس 2019 عرضه شده و بدون شک می تواند با مشخصاتی که دارد به مدل مقرون به صرفه و پرفروش سال تبدیل شود. از نظر آپشن های رنگی هم شامل رنگ مشکی، آبی فیروزه ای و قهوه ای است. رنگ قهوه ای و مشکی این مدل لایه ای از چرم مصنوعی پوشیده شده که جلوه خاصی را به آن بخشیده است.

از درگاه اختصاصی کارت حافظه برخوردار بوده از این رو، این امکان به وجود آمده که همزمان از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه استفاده کرد. از طرفی دیگر از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز پشتیبانی کرده بنابراین بدون نیاز به مبدل می توان به انواع هدفون و هندزفری غیر بلوتوثی متصل شد که از جمله امتیازات فروش آن در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از ویژگی های خوب آن برخورداری از یک پنل 6.09 اینچی است که آن را برای تماشای مالتی مدیا ایده ال کرده است. این پنل از جنس IPS LCD بوده و رزولوشن 720×1560 پیکسل و کیفیت تصویر HD+ را ارائه داده است. روشنایی صفحه رضایت بخش بوده و رضایت خاطر کاربران را جلب کرده است.

در رابطه با کیفیت صدای آن می بایست خاطر نشان کرد که این مدل از یک میکروفن اختصاصی برای کاهش نویز صدا استفاده کرده بنابراین کیفیت صدای رضایت بخشی را ارائه داده است. این نمایشگر از بریدگی O شکل استفاده کرده که دوربین سلفی را در خود جای داده است. صفحه نمایش بزرگ به نسبت صفحه نمایش به بدنه 87% زاویه دید بسیار خوبی را برای تماشای عکس ها و ویدئوها و کتاب های مورد علاقه کاربران ارائه می دهد. همچنین این پنل دارای فیلتر پرتوهای مضر آبی است. که می تواند ویژگی بسیار کاربردی برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شود که استفاده بیشتری در شب از گوشی خود دارند.


همچنین بخوانید: بهترین گوشی‌های اندرویدی 2020 که آیفون 11 پرو را به چالش می‌کشند!


2-هوآوی P30 Lite

بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی

قیمت: 350 دلار

هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P30، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P30 و P30 Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی و دوربین 48 مگاپیکسلی روانه بازار شده است. همانطور که از نام این گوشی مشخص است،P30 Lite برخی ویژگی‌های گوشی‌های بالارده P30 را در خود دارد طراحی ظاهری رضایت‌بخش این سری محصولات را به کاربر عرض کند. در عوض مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است.

نمایشگری که با پنل­ LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن IPS است نشانی از مقرون‌به‌صرفه بودن این گوشی است. البته این نمایشگر رزولوشن بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.15اینچی‌اش، حدود 415 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. مانند بیشتر گوشی‌های امروزی هوآوی، در پی 30 لایت هم نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار لبه­‌های براق قاب اصلی، جلوه­‌ای لوکس به هوآوی P30 Lite بخشیده است. قاب پشتی هم تا حدی براق است. ویژگی دیگر مجهزشدن P30 به حسگر اثرانگشت است.

این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. این حسگر در قاب پشتی P30 لایت جا خوش کرده است. نکته‌ی بعدی درباره‌ی این گوشی وجود سه دوربین در پشت گوشی است؛ سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی، در دومی سنسور 8 مگاپیکسلی و در سومی دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی هم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز شده است که یادآور دیگر گوشی‌های سری P30 است. این دوربین‌ها تصاویر بی‌نقص و فوق‌العاده‌ی ثبت می‌کنند و انگار برای رقابت با گوشی‌های بالارده دیگر برندها ساخته شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت بالا، بلوتوث نسخه­‌ی 4.2، نسخه­‌ی 9 از اندروید و حسگر تشخیص چهره اندروید از دیگر ویژگی­‌های جدید این گوشی هستند. از نظر سخت­‌افزاری هم این گوشی به تراشه­‌ی 12 نانومتری HiSilicon Kirin 710 مجهز شده است که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. این نسخه از گوشی P30 Lite دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

3-هوآوی Y9s 

قیمت: 300 دلار

گوشی موبایل مدل «Y9s» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار می‌گیرد. حسگر دوربین سلفی در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی در کنار لبه¬‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌های بسیار خیره‌کننده تولید شده است جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9s بخشیده است. ویژگی دیگر Y9s مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است.

این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می¬‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. نکته جالب‌توجه درمورد حسگر اثرانگشت این گوشی قرار گرفتن آن در لبه کناری گوشی است که کاربری آسانی دارد و در زیبایی گوشی هم تاثیر مستقیم است. در قاب پشتی سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارند، در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ خاص سلفی Y9s هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه¬‌ی 4.2، نسخه¬‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری، این گوشی از تراشه‌ی Hisilicon Kirin 710F بهره می‌برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9s محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.


همچنین بخوانید: بهترین گوشی های تا 3 میلیون بازار که همین حالا می توانید بخرید!


4-هوآوی Nova 5T

بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی

قیمت: 400 دلار

هوآوی اخیرا گوشی‌ را طراحی کرده که شاید بتوان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین دانست. بسیاری از قسمت­‌های Nova 5T، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌­ که می‌تواند طرف­داران هوآوی را هیجان­‌زده کند. نمایشگری که با پنل­ LCD ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن IPS است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های همرده دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.26 اینچی‌اش، حدود 412 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این اولین‌بار است که در گوشی‌های هوآوی نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. ابن گوشی به 4 دوربین اصلی با رزولوشون 48 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل مجهز شده است. شما قادرید با استفاده از حسگر‌های دوربین این گوشی تصاویر ماکرو هم ثبت کنید. برا این مدل حسگر اثر انگشت در کناره گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی این مدل رزولوشن برابر با 32 مگاپیکسل دارد. این میزان باعث شده تا کیفیت عکس‌هایتان بی‌نظیر باشد.

5-هوآوی Nova 7i

قیمت: 350 دلار

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i همراه با یک شارژر همراه ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10000میلی‌آمپرساعت به‌عنوان هدیه به دست کاربر می‌رسد. شرکت هوآوی اخیراً گوشی‌ جدید خود را با نام «Nova 7i» معرفی کرد که می‌توان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های 4 دوربین دانست. در این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با فناوری IPS استفاده شده است که تقریباً 83.5 درصد از بدنه را تشکیل داده است. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که حدود 398 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

این گوشی از یک دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو 2 مگاپیکسلی و یک سنسورعمق 2 مگاپیکسلی است. هوآوی برای دوربین سلفی این مدل هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در بخش سخت افزار هم Nova 7i به چیپست Kirin 810 مجهز شده است و یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. سنسور اثر انگشت در گوشی Nova 7i بر روی لبه کناری قرار گرفته است تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. منبع تغذیه این گوشی هم یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع باتری با توان 40 وات پشتیبانی می‌کند.


همچنین بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان قیمت تابستان 99 ؛ قسمت اول


6-هوآوی View 20

قیمت: 380 دلار

گوشی موبایل «View 20» از سری محصولات «آنر» (Honor) است که با طراحی خیره‌کننده و بدون بریدگی در نمایشگر وارد بازار شده است. با نمایشگر 6.4‌اینچی، 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 8 گیگابایت رم و دو دوربین 48 مگاپیکسلی و سنسور میریت پروازی در قاب پشت خوش‌ساخت و زیبای این گوشی است. برای این محصول آنر، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی (Kirin 980) در ‌نظر گرفته‌ شده است که با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. هشت گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش 6.4‌اینچی آنر ویو 20 با وضوح تصویر بالای 1080×2310، تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد.

مانند برخی محصولات جدید سایر برندها، روی قاب پشتی Honor View 20 هم دو سنسور قرار دارند که یکی از آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی و دیگری سنسور مدیریت پروازی استقرار دارند. این دوربین‌ها قادر به فیلمبرداری 4K هستند که ارزش خرید بالایی را برای View 20 به همراه دارند. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search‌، Google Maps‌، Gmail‌ و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌پلیمر است.

7-هوآوی 9X 

بهترین گوشی‌های 2 تا 10 میلیونی هوآوی

قیمت: 250 دلار

به نظر می‌رسد وجود ماژول دوربین سلفی به گرایشی نوین تبدیل شده است و شرکت‌های مختلف سعی دارند از این امکان برای داشتن صفحه‌نمایش کامل استفاده کنند. گوشی موبایل «Honor 9X» هم با طراحی خیره‌کننده و بدون بریدگی در نمایشگر وارد بازار شده است. با نمایشگر 6.59‌اینچی، 128گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 6 گیگابایت رم و سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشت خوش‌ساخت و زیبای این گوشی است. برای این محصول آنر، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی (Kirin 710F) در ‌نظر گرفته‌ شده است که با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. شش گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند.

صفحه‌نمایش 6.59‌ اینچی آنر 9 ایکس با وضوح تصویر بالای 1080×2340، تراکم پیکسلی 391 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. مانند برخی محصولات جدید سایر برندها، روی قاب پشتی Honor 9X هم سه سنسور قرار دارند که یکی از آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی و دوتای دیگر 8 و 2 مگاپیکسلی استقرار دارند. این دوربین‌ها قادر به فیلمبرداری Full HD هستند که ارزش خرید بالایی را برای Honor 9X به همراه دارند. سیستم‌عامل نسخه‌ی 9.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل آنر ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search‌، Google Maps‌، Gmail‌ و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم ‌پلیمر است.

در ادامه بخوانید:

بهترین گوشی های 6 تا 12 میلیون بازار ؛ از گلکسی 71 A تا می نوت پرو 10