در سال 2019، بسته به راحتی شما بهترین تلفن برای افراد سالخورده یا پدر و مادرهای سنتی متفاوت است. باید در نظر بگیرید که پدر یا مادرتان به چه اندازه می‌توانند با تلفن کار کنند. اگر تا به حال هیچ‌گونه تلفن همراهی نداشته‌اند بهتر است مدل‌های پایین‌تری را خریداری کنید و بعدا و به مرور ارتقایش دهید. در این لیست من سعی کرده‌ام انواع مختلفی از تلفن‌ها را معرفی کنم تا هرکسی با توجه به نیازش بتواند انتخاب درستی داشته باشد. پس این شما و این لیستی از بهترین گوشی‌ها برای والدین …


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- Jitterbug Flip

گوشی برای والدین

[megapros]دکمه‌ها و صفحه نمایش بزرگ و شفاف[/megapros]

[megapros]دارای دکمه شرایط اضطراری[/megapros]

[megapros]بلندگویی با صدای بلند[/megapros]

[megacons]نسبت به فلیپ بودن تلفنی گران می‌باشد[/megacons]

Jitterbug Flip یک گوشی فلیپ همه کاره و دارای ویژگی‌هایی است که مناسب افراد سالخورده می‌باشد. این گوشی هیچ‌کدام از عملکردهای تلفن‌های هوشمند که ممکن است افراد سالخورده به آن نیاز داشته باشند را ندارد اما دارای رابط کاربری آسان برای خواندن متن‌ها، پیمایش ساده و بلندگو با صدای بلند است. در نتیجه، تلفنی است که استفاده از آن برای هر شخصی ساده است بنابراین هیچ خط منحنی یا شیب داری که برای یادگیری، پدر و مادرتان باید از آن عبور کنند، وجود ندارد.

۲- Jitterbug Smart

گوشی برای افراد سالخورده

[megapros]رابط کاربری آسان[/megapros]

[megapros]برنامه پاسخگویی اضطراری[/megapros]

[megapros]تلفن هوشمند مقرون به صرفه[/megapros]

[megacons]عمر نامشخص[/megacons]

Jitterbug Smart دارای کلیه ویژگی‌های تلفن معمولی، به علاوه ارسال پیام کوتاه، ایمیل و دسترسی به اینترنت و همچنین دوربین‌های عقب و جلو است. در این گوشی از یک صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی و البته منوهای ساده برای پیمایش آسان استفاده شده است. مانند Jitterbug Flip، این مدل با سمعک سازگار است، و دارای یک امتیاز M4/T4 است.

۳- GrandPad

گوشی‌هایی برای والدین

[megapros]صفحه نمایش بزرگ[/megapros]

[megapros]رابط کاربری ساده شده[/megapros]

[megapros]خانواده می‌توانند از راه دور مدیریت کنند[/megapros]

[megacons]کار با آن ممکن است بیش از حد برای شخص ساده باشد[/megacons]

همانطور که از نام آن پیداست، GrandPad یکی از مناسب‌ترین و بهترین گوشی‌ها برای والدین است که راه‌های ساده‌ای را برای ارتباط با سالمندان ارائه می‌دهد. این گوشی صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت Full HD را با دکمه‌های منوی بزرگ و آسان برای خواندن و پیمایش ساده به نمایش می‌گذارد و از طریق 4G LTE یا Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود. همچنین می‌تواند به صورت بی‌سیم با پایه خود شارژ شود.

۴- Alcatel GO FLIP

بهترین گوشی‌ها برای والدین

[megapros]4G LTE[/megapros]

[megapros]جک هدفون[/megapros]

[megapros]مقرون به صرفه[/megapros]

[megacons]صفحه کوچک[/megacons]

[megacons]مقاومت در برابر آب ندارد[/megacons]

Alcatel GO FLIP یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ساده برای والدین با برخی از امکانات به روز است. اتصال 4G علاوه بر امکان گشت و گذار در وب به GO FLIP اجازه می‌دهد تا با استفاده از Voice-over-LTE کیفیت تماس بهتری به سالمندان ارائه دهد.

۵- iPhone 8 Plus

گوشی برای پدر و مادرها

[megapros]عملکرد سریع[/megapros]

[megapros]صفحه نمایش بزرگ و شفاف[/megapros]

[megacons]گران[/megacons]

[megacons]باید یک کاور داشته باشد[/megacons]

برای والدین به روز، گزینه‌ای ساده‌تر از آیفون 8 پلاس وجود ندارد. این گوشی ویژگی‌ها و عملکرد عالی را در صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح بسیار بالا ارائه می‌دهد. افراد سالخورده با آیفون همچنین می‌توانند از انتقال یکپارچه بین آیفون و آیپد هر زمان که بخواهند صفحه بزرگ‌تری داشته باشند، بهره مند شوند.

۶- Samsung Galaxy S9 Plus

گوشی‌هایی برای والدین

[megapros]صفحه نمایش 6.2 اینچی[/megapros]

[megapros]کارایی Responsive [/megapros]

[megacons]ساده‌ترین تلفن در این لیست نیست[/megacons]

[megacons]قیمت بالا[/megacons]

سامسونگ به لطف نمایشگر عظیم 6.2 اینچی Galaxy S9 Plus، انتخاب مناسبی برای سالمندان ارائه کرده است. با استفاده از صفحه نمایش بزرگ، کاربران می‌توانند اندازه متن را تغییر دهند. وجود اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم و تشخیص چهره نیز به این معنی است که قفل گوشی آسان است.

۷- OnePlus 6

گوشی برای والدین

[megapros]عملکرد سریع[/megapros]

[megapros]صفحه نمایش بزرگ[/megapros]

[megacons]باید یک کاور داشته باشد[/megacons]

[megacons]ارزان نیست[/megacons]

OnePlus 6 از نمایشگر خیره کننده 6.28 اینچی برخوردار است که آن را به رقیبی مناسب برای گلکسی اس 9 پلاس با قیمت بسیار پایین‌تر تبدیل می‌کند. این گوشی ممکن است ارزان‌ترین از سری OnePlus نباشد، اما در حال حاضر یکی از مقرون به صرفه‌ترین پرچمداران است. پیشنهاد می‌کنم این اسمارت فون که از بهترین گوشی‌ها برای والدین است را از دست ندهید.

۸- Moto G6

گوشی برای افراد سالخورده

[megapros]مقرون به صرفه[/megapros]

[megapros]صفحه نمایش بزرگ، شفاف و روشن[/megapros]

[megapros]مقاومت کم در برابر آب[/megapros]

[megacons]نیاز به کاور دارد[/megacons]

به عنوان انتخابی مقرون به صرفه اما در عین حال رقابتی، Moto G6 یک گزینه عالی است. قیمت آن یک سوم تلفن‌های هوشمند پرچمدار دیگر است، اما بسیاری از ویژگی‌های مشابه را شامل می‌شود. و برای افراد سالخورده، نمایشگر  واضح Full HD با اندازه 5.7 اینچی دارد.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید.