سلفی و ویدیو سلفی نیاز اصلی اینفلوئنسر ها

قبلا دوربین های جلو در گوشی های هوشمند بسیار ضعیف بودند، اما با ظهور اینستاگرام و پدیده ای به اسم سلفی دنیای دوربین های جلو در گوشی های هوشمند به کلی تغییر کرد و به سمت حرفه ای شدن قدم برداشت. اگر چه نمی تونیم دوربین های جلو با لنز بسیار کوچک در گوشی های هوشمند رو با دوربین های حرفه ای مقایسه کنیم، اما گوشی های هوشمند امروزه به واسطه کاربری بالا و سهولت استفاده به راحتی جایگزین دوربین های قدرتمند شدن.

خیلی از ماها یا دوستامون واسه خودشون یه بلاگ شخصی یا یک صفحه تو اینستاگرام دارن که توش دوست دارن از خودشون یا کاراشون صحبت کنن و فعالیت های روزانشونو با دوستان و فالوور هاشون به اشتراک بگذارن. برخی از دوستای دیگه این کار رو به مرحله ی حرفه ای انتقال دادن و از این راه کسب درآمد می کنن.

همچنین بخوانید : بهترین گوشی های موجود در بازار تا سقف ۲ میلیون تومان

به همین منظور تصمیم گرفتم برای این عزیزان بهترین گوشی های  سلفی و ویدیو سلفی رو معرفی کنم. همینطور که اطلاع دارین وقتی صحبت از دوربین خوب میشه به این معنی هست که شما باید حتما به سراغ گوشی پرچمدار برید گرچه تو دنیای میان رده ها هم میشه دوربین های خوب و فوق العاده پیدا کرد اما اکثر کمپانی ها بهترین لنز ها و امکاناتشون رو داخل گوشی های پرچمدار قرار می دن. با توجه به این موضوع ما تو این مطلب قصد داریم تا هم گوشی های قدرتمند میان رده و هم گوشی های پرچمدار رو معرفی کنیم. سرتون رو درد نمیارم با ما همراه باشید با معرفی بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسر ها 

 

گلکسی نوت 8 / گلکسی اس 9 پلاس

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

گلسی اس 9 پلاس و فبلت نوت 8 سامسونگ هر دو از یک لنز قدرتمند 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7 و سایز 25mm بهره می برن و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1440p@30fps رو دارن و هر دو مجهز به قابلیت Auto HDR هستن.

همچنین بخوانید : گلکسی اس ۹ پلاس گزینه ای مناسب برای هنرمندان !

از مهمترین ویژگی هایی که این دو گوشی رو در لیست بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی قرار داده قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت بالا در محیط های کم نور، قابلیت تثبیت کنندگی در ویدیو، عملکرد بسیار مناسب در نور پشت سر (back light)، فلش، صفحه نمایشگر و در نهایت صدای ضبط شده در حالت ویدیو سلفی بسیار با کیفیت است.

 


آیفون اکس

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

دوربین 7 مگاپیکسلی آیفون اکس قابلیت ثبت تصاویر بسیار خوبی رو در شرایط نور مختلف داره که شاید تنها ایرادش نویز زیاد عکس تو شرایط کم نور باشه، اما تو بخش نور پشت و تثبیت کنندگی ویدیو بسیار خوب عمل می کنه قابلیت تشخیص چهره این دوربین به شما کمک میکنه تا بک گراند به راحتی تار بشه تا شما بتونید سلفی های خوبی رو ثبت کنید. همچنین کیفیت ضبط صدا تو حالت ویدیو بسیار مناسب هستش که شما می تونید بوسیله این دوربین ویدیو هایی با کیفیت 1080p@30fps / 720p@240fps ضبط کنید.


هوآوی میت 10 پرو

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

هوآوی میت 10 پرو آخرین پرچمدار این کمپانی تو سال 2017 بود که تو لیست بهترین گوشی های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه هم قرار گرفت. این گوشی به لطف دوربین جلو 8 مگاپیکسلی قدرتمند میتونه هم تو بخش سلفی و هم ویدیو سلفی بسیار خوب عمل کنه. تنها مشکل این گوشی تو کیفیت نه چندان قابل قبول ضبط صدا در حالت ویدیو هستش.

این گوشی توی نور کم و نور پشت سر بسیار خوب عمل می کنه و به لطف پردازشگر هوشمندش به راحتی میتونه چهره شمارو تشخیص بده و تنظیمات خودکار رو فعال کنه. حالت فوکوس خودکار هم تو این گوشی بسیار خوب هستش.


گوگل پیکسل 2 اکس ال

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها اکس ال 2 با دوربین قدرتمند 8 مگاپیکسلی می تونه تصاویر و ویدیو های جذابی رو ثبت کنه و تو شرایط نوری مختلف تقریبا سر بلند بیرون بیاد گرچه به دلیل تکنولوژی کاهش نویز تو نور کم ممکنه شفافیت تصاویر رو از دست بدید. همچنین پیکسل 2 اکس ال در بخش تثبیت تصویر کمی مشکل داره اما روی هم رفته تصاویر بسیار زیبایی رو ضبط می کنه.

مطالب مرتبط : بهترین زمان خرید موبایل و تبلت برای کودکان و قوانینی برای استفاده از آن ها


وان پلاس 5 تی

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

5t یکی دیگه از گوشی های برتر سال 2017 هستش که تو زمینه دوربین سلفی عملکرد بسیار خوبی رو از خودش ارائه میده. دوربین جلو این گوشی تقریبا تو همه موارد خوب عمل می کنه گرچه تو نور کم و فیلمبرداری در شب و عصر، خیلی عملکرد خیره کننده ای نداره، صدای ضبط شده در حالت ویدیو هم از کیفیت خوبی برخور داره.

از قابلیت مهم دوربین سلفی وان پلاس 5 تی قابلیت فوکوس خودکار و تثبیت کننده ویدیویی هستش.


نوکیا 8

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

شاید خیلی ها هنوز بازگشت نوکیا رو باور ندارن اما همانطور که قبلا خدمتتون گفتم نوکیا به دنبال به دست آوردن تاج و تخت از دست رفته خودشه و به نظر من اگه همینطور موفق عمل کنه ممکن بتونه این کارو انجام بده، بگذریم.

نوکیا 8 پرچمدار سال 2017 نوکیا هستش با قیمت یک میان رده با امکانات فوق العاده از سرعت عملکرد تا باتری و دوربین… دوربین سلفی نوکیا 8 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K رو داره و به شما امکان ضبط ویدیو سلفی هایی با کیفیت و جزئیات بالا رو میده. عملکرد این دوربین در نور کم و نور زیاد پشت سر تقریبا قابل قبول هست و میتونه نظر خیلی از شما هار و جلب کنه.


متورولا موتو اکس 4

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

موتو اکس 4 شاید از لحاظ ظاهری جذابیت برند های دیگه رو نداشته باشه، اما این گوشی تو همه بخش ها عملکرد بسیار خوبی رو ارائه میده و یک گوشی بسیار مقرون به صرفه و ارزشمندی هستش. موتو اکس 4 بر خلاف رقبای خودش تو بخش دوربین بسیار فعال هستش مخصوصا دوربین جلو.

این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 بهره می بره، نکته جالب تو طراحی این گوشی قرار دادن فلش برای دوربین سلفی هست که این قضیه این گوشی رو تبدیل به یک گوشی بسیار ارزشمند برای اینفلوئنسر هایی می کنه که دنبال گوشی خوش قیمت با کارایی بالا هستن. این گوشی به لطف فلش در نور کم هیچ مشکلی نداره همچنین تو موقعیت های بک لایت هم عملکردی نسبتا مناسب رو ارائه میده صدای ضبط شده تو حالت ویدیو سلفی دارای کیفیت قابل قبولی هستش.


ویوو وی 7 پلاس

به احتمال زیاد شاید خیلی از شما عزیزان اسم برند چینی VIVO رو نشنیدید یا کمتر شنیدید. این برند چینی گوشی های قدرتمند و خوش ساختی رو با قیمت های مناسب تولید می کنه که +Vivo V7 یکی از همین گوشی های خوش ساخت مقرون به صرفه هستش.

ویوو برای تسخیر گوشی های میان رده تصمیم گرفته تا یک دوربین قدرتمند 24 مگا پیکسلی رو برای این گوشی انتخاب کنه و اون رو به یک فلش هم مجهز کنه. شما با این دوربین میتونید هم عکس های زیبا و هم ویدیو سلفی های با کیفیت ضبط کنید. عملکرد دوربین سلفی این گوشی فوق العاده هستش و تو رنج قیمتی که عرضه میشه بی شک یکی از بهترین و به صرفه ترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی هستش.


آنر 9 لایت

بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها

آنر 9 لایت بر خلاف نسخه آنر 9 از طراحی متفاوتی بهره می بره و همچنین دارای دو دوربین در جلو هستش. این گوشی میان رده با داشتن دو دوربین در جلو تبدیل به یک گوشی مناسب برای سلفی شده. دوربین اصلی 13 مگا پیکسل هستش که با یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراه شده در نتیجه شما می تونید عکس های سلفی با بک گراند بلور و عمق میدان مناسب داشته باشید.

عملکرد این گوشی نسبت به بازه قیمت بسیار مناسب هستش و تقریبا تو تمامی شرایط عملکرد مناسبی رو ارائه میده.

لطفا شما هم گوشی هایی که عملکرد خوبی تو زمینه سلفی دارن و شما تجربه کاربری باهاشون رو داشتید، با ما به اشتراک بگذارید.