بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار! صنعت تلفن هوشمند هر سال با محصولات جدیدی همراهه و برندایی مثل سامسونگ، هوآوی، شیائومی و چند برند دیگر سعی دارن با مدلای جذاب و خوش قیمت نظر کاربر و مشتریاشونو جلب کنند.

اگر سری به بازار گوشی های هوشمند بزنیم، میبینیم که مدل های مختلفی وجود داره و همشون شبیه هم نیستن. رنج قیمتی 2 تا 4 میلیون، 5 تا 7 میلیون، 9 تا 11 میلیون و بیشتر.

گوشی ها هر کدوم دسته بندی خاصی دارن. برای مثال بعضی گوشیا رو باید اقتصادی بدونیم که قیمت پایینی دارن و مشخصاتشونم بالا نیست. بعضی گوشیا میان ردن و قیمت متوسطی دارن. بعضی هم گرون قیمت هستن.

ما تو این مطلب می خوایم شما رو با بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار آشنا کنیم:


1- پی 30 لایت هوآوی

قیمت: بیش از 3 میلیون

پی 30 لایت هوآوی

پی 30 لایت در دسته مدل های میان رده هوآوی قرار میگیره که طراحی شیک و مشخصات خیلی خوبی داره. این گوشی دارای نمایشگر 6.15 اینچی FHD+ IPS LCD هست که کمتر گوشی چنین صفحه نمایشی داره.

در سایر مشخصات باید به پردازنده قوی هشت هسته ای کایرین 710، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 24/8/تشخیص عمق، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، باتری 3340 میلی آمپرساعتی و بعضی دیگه اشاره کرد.

فناوری شارژ سریع این گوشی 18 واتیه و حسگر اثرانگشتشم در عقب قرار داره. بنابراین این گوشی یک مدل ارزشمنده که نه تنها طراحی جذابی داره، با قیمت خیلی خوبی قابل خرید.

مزایا: طراحی زیبا/دوربین سه گانه/حافظه داخلی 128 گیگابایتی

معایب: عدم قابلیت فیلمبرداری 4K


همچنین بخوانید:

بهترین گوشی های 3 میلیونی بازار ؛ از Mi A3 شیائومی تا A20 سامسونگ

بهترین گوشی‌ها برای انواع والدین؛ از به روزترین پدر و مادرها تا سنتی‌ترین

بهترین گوشی‌های 2019 برای عکاسی، مخصوص خوره‌های عکس و فیلم


2-شیائومی پوکو اف 1

قیمت: بیش از 3 میلیون

شیائومی پوکو اف 1

شیائومی یه برند بزرگ تو صنعت تلفن هوشمند و چند سال قبل گوشی پرچمدار اقتصادی پوکو اف 1 رو معرفی کرد. این گوشی نه تنها طراحی جذابی داره، بلکه بهترین مشخصات براش در نظر گرفته شده و با قیمت بیش از 3 میلیون میشه خریداریش کرد.

از مشخصه های این مدل باید به صفحه نمایش 6.18 اینچی IPS LCD FHD+، پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 12 مگاپیکسلی با حسگر تشخیص عمق، دوربین جلو 20 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپرساعتی و اندروید 9.0 پای اشاره کرد.

با چنین ویژگی هایی که پوکو اف 1 داره نمیشه اونو میان رده یا اقتصادی دونست، بلکه یک پرچمداریه که با قیمت ارزون میشه خریداریش کرد. بنابراین اگر دنبال گوشی هستید که کیفیت خوبی داشته باشه و با قیمت مناسبم بشه خریدش، پوکو اف 1 رو از یاد نبرید.

مزایا: سخت افزار قوی

معایب: بدنه پلاستیکی/دوربین معمولی


3-سامسونگ گلکسی A60

قیمت: بیش از 3 میلیون

سامسونگ گلکسی A60

سامسونگ اگرچه بیشتر اونو به عنوان یک سازنده گوشی های گرون قیمت میشناسن، اما اگر به سبد محصولاتش مراجعه کنید، میبینید که مدلای ارزون قیمت هم میشه پیدا کرد.

گلکسی A60 یه میان رده از خانواده گلکسی A هست که مشخصات خوبی داره و طراحی شیکی هم براش در نظر گرفته شد. برای مثال این گوشی نمایشگر 6.3 اینچی PLS TFT FHD+ داره و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۷۵ هم براش در نظر گرفته شد.

در کنار اینا باید به حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 32/8 مگاپیکسلی با حسگر تشخیص عمق، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپرساعتی و اندروید 9 پای اشاره کرد.

مزایا: نمایشگر پروضوح/عمرباتری بالا/طراحی شیک

معایب: دوربین معمولی/جک هدفون حذف شده/پردازنده میان رده


4-آنر 10

قیمت: بیش از 4 میلیون

بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار

گوشی دیگه ای که باید به خریداری اون بپردازیم، آنر 10 هست. این گوشی نمایشگر 5.84 اینچی IPS LCD وضوح ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل داشته و از پردازنده قدرتمند کایرین 970 بهره می بره.

حافظه رم اون 4 یا 6 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داره. در بخش دوربین شامل دو حسگر 16 مگاپیکسلی و 24 مگاپیکسلی شده که می تواند عملکرد بالایی از خودش نشون بده.

دوربین جلو این گوشی 24 مگاپیکسلی بوده و باتری 3400 میلی آمپرساعتی هم داره. با تمام این تفاسیر، آنر 10 گوشی هوشمند میان رده ای بوده که قیمت اون بیش از 4 میلیون دلار هست.

بنابراین باید اون رو در لیست برترینا بزاریم.

مزایا: دوربین قوی/طراحی زیبا/عمرباتری طولانی/عملکرد سریع

معایب: بدون لرزشکیر اپتیکال


 5-شیائومی می 9 تی

قیمت: بیش از 4 میلیون 

بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار

شرکت شیائومی می 9 تی رو به عنوان یک گوشی میان رده قدرتمند عرضه کرد. گوشی که صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED FHD+ داره. سیستم عامل دستگاه اندروید 9.0 پای بوده و از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 730 نیرو میگیره که شامل پردازنده گرافیکی Adreno 618 میشه.

این گوشی حافظه رم 6 گیگابایتی داشته و با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه میشه. در بخش دوربین حسگر 48/8/13 مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم داره.

باتری این دستگاه 4000 میلی آمپرساعتی بوده و با ویژگی های برجسته یک میان رده ارزشمنده. می 9 تی صفحه نمایش اولد پروضوحی داشته و حسگر اثرانگشت درون نمایشگری هم داره. شارژ سریع 18 واتی هم توسط شیائومی براش در نظر گرفته شد.

مزایا: دوربین چندگانه/طراحی زیبا/صفحه نمایش اولد/عمرباتری بالا

معایب: عرضه محدود


6-نوکیا 8 سیکورو

قیمت: بیش از 4 میلیون

بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار

این محصول نوکیا از صفحه نمایش 5.5 اینچی P-OLED با وضوح QHD بهره می بره. سیستم عامل اون اندروید 9.0 پای هست و از پردازنده اسنپدراگون 835 پرچمدار قدرت میگیره.

همچنین باید به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم بپردازیم. دوربین عقب دستگاه دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی که قابلیت فیلمبرداری 4کی هم داره.

دوربین جلو 5 مگاپیکسلی براش در نظر گرفته شده و از باتری 3260 میلی آمپرساعتی نیرو می گیره. با تمام این مشخصات نوکیا 8 سیکورو یک پرچمدار اقتصادی که میشه به راحتی خریداری کرد.

مزایا: پردازنده قوی/کیفیت بالا/مقاومت در برابر آب/عمرباتری بالا

معایب: بدون جک هدفون/بدون اسلات کارت حافظه/دوربین سلفی ضعیف


7-شیائومی می 9

قیمت: بیش از 5 میلیون

بهترین گوشی های 3 تا 6 میلیون بازار

شیائومی در چند سال گذشته سعی کرده گوشی های بزرگی رو عرضه کنه. یکی از اونا می 9 پرچمدار که با وجود مشخصات حرفه‌ای قیمت بسیار مناسبی داره.

این گوشی نمایشگر 6.4 اینچی FHD+ Super AMOLED داره و پردازنده اسنپدراگون 855 هم براش در نظر گرفته شد. حافظه رم اون 6 یا 8 گیگابایتی بوده و از حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی هم بهره می بره.

شیائومی در بخش عقب این گوشی سه حسگر 48/16/12 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفیش 20 مگاپیکسلیه. باتری می 9 بیش از 3300 میلی آمپرساعته و از طراحی باکیفیتی هم برخورداره.

شیائومی می 9 را به عنوان پرچمدار عرضه کرده و گزینه بزرگی محسوب میشه.

مزایا: پردازنده قوی/صفحه نمایش پروضوح/دوربین باکیفیت/عمرباتری بالا

معایب: بدون جک هدفون/بدون اسلات کارت حافظه/بدون مقاومت در برابر آب