گوشی های هوشمند ابزارهایی هستن که امروزه همیشه با ما بوده و در کمتر اوقاتی میشه که از اونا فاصله بگیریم و به استفاده اونا نپردازیم. در بازار مدل های مختلفی تلفن هوشمند پیدا میشه، مدل هایی که بعضیاشون گرون قیمت هستند و به راحتی نمیشه خریداری کرد. بعضیا هم اقتصادی هستن و با قیمت مناسبی قابل تهیه محسوب می شن. شاید فک کنید گیر آوردن گوشی ارزون سخته! اما اینطور نیست پس با معرفی بهترین گوشی های 3 میلیونی بازار همراه ما باشید

مدل های اقتصادی عمدتا قوی نیستن و بیشتر برای کاربری روزانه گزینه مناسب به حساب میان. اما مدل های گرون قیمتو میشه برای اجرا بازیهای سنگین و نصب چندین نرم افزار به کار گرفت.

ما در این مطلب می خوایم شما رو با بهترین گوشی های 3 میلیون تومنی بازار آشنا کنیم.

1-شیائومی Mi A3

گوشی Mi A3 یک مدل بسیار عالی بوده که با وجود قیمت مناسب میشه انتظار داشت عملکرد بالایی از خودش نشون بده. شیائومی سعی کرده مشخصات سخت افزاری یک میان رده سطح بالارو تو Mi A3 به کار بگیره و ثمرش شد این تلفن هوشمند.

این گوشی صفحه نمایش 6.0.1 اینچی داشته و از پردازنده اسنپدراگون 665 و 4 گیگابایت رم بهره می بره. همچنین سه دوربین عقب 48/8/2 مگاپیکسلی هم قرار داده شده. دوربین سلفی 32 مگاپیکلسیه و یک باتری 4030 میلی آمپرساعتی هم به کار گرفته شد.

بنابراین باید اونو یک گزینه بزرگ در بین گوشی های اقتصادی بدونیم.

2-شیائومی ردمی نوت 8

شیائومی از جمله برندایی که تو سبد محصولش مدل های ارزون قیمت زیادی میشه پیدا کرد. یکی دیگه از مدل های اقتصادی ارزشمند این شرکت ردمی نوت 8 هست.

تلفن هوشند جدیدی که از زبان طراحی نسل جدید بهره میبره. اگر بخوایم به مشخصات کلیدیش بپردازیم باید پردازنده قدرتمند میان رده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 655، رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش 6.3 اینچی، دوربین عقب چهارگانه 48/8/2/2 مگاپیکسلی، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی با باتری 4000 میلی آمپرساعتی رو به زبون بیاریم.

با چنین مشخصه هایی که شیائومی برای ردمی نوت 8 در نظر گرفته نباید اونو گزینه معمولی بدونیم و با وجود اینکه ارزون، ویژگی های خوبی رو در اختیار کاربرش میزاره.

3-هوآوی Y9 2019

یکی دیگه از مدل هایی که باید به اون بپردازیم، Y9 2019 هوآوی هست. این گوشی طراحی نسل جدید اما در عین حال ساده ای مشابه رقباش داره. هوآوی تو این گوشی از صفحه نمایش ناچ 6.5 اینچی، پردازنده هشت هسته ای کایرین 710، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی با باتری 4000 میلی آمپرساعتی استفاده کرده.

این مشخصات نشون میدن که Y9 2019 میتونه توانایی بالایی از خودش نشون بوده و قیمت عالی هم برای خرید داره. بخصوص افرادی که نمیخوان هزینه بالایی برای خرید گوشی داشته باشن، Y9 2019 هوآوی رضایتشون رو جلب می کنه.

4-سامسونگ گلکسی A20

بهترین گوشی های 3 میلیونی

تلفن هوشمند دیگه ای که باید بهش اشاره کنیم، محصولی از سامسونگ. این گوشی مدلی از سری گلکسی A بوده و مشخصات خوبی مثل صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی، دوربین عقب دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حافظه رم 3 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7884 و باتری 4000 میلی آمپرساعتی داره.

بنابراین اگر به دنبال گوشی هستید که می خواید صفحه نمایش بزرگی داشته باشه و کیفیت ساخت خوبی هم براش درنظر گرفته شده باشه، A20 سامسونگ همون مدل.

همچنین این گوشی دوربین عقب دوگانه داره و باتری پرظرفیت 4000 میلی آمپریش ساعتا گلکسی A20 را فعال باقی میزاره.

5-هوآوی P Smart 2019

بهترین گوشی های 3 میلیونی

این تلفن هوشمند هوآوی یک میان رده به حساب میاد و از طراحی شیکی هم برخورداره. شرکت چینی برای این گوشی از صفحه نمایش 6.21 اینچی، پردازنده کایرین 710، حافظه رم 2 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپرساعتی استفاده کرده.

این مشخصات نشون میدن که با قیمت 3 میلیون میشه گوشی مناسبی مثل پی اسمارت 2019 هوآوی رو خریداری کرد. همونطور که گفته شد نه تنها مشخصات خوبی دارد، بلکه ویژگی های کاربردی هم براش درنظر گرفته شده تا حسابی مخاطب خودشو متعجب کنه.

بنابراین نباید از کنار P Smart 2019 به سادگی عبور کرد و میشه حسابی ازش به عنوان گزینه اقتصادی انتظار داشت.

6-شیائومی Mi Play

بهترین گوشی های 3 میلیونی

اگر دقت کرده باشید، تو این لیست بیشتر گوشیا به شیائومی تعلق داره. چون این کمپانی مدل های متعددی تولید کرده که بیشترشون خوش قیمت هستن و همیشه تو فهرست بهترین ها قرار می گیرن.

گوشی هوشمند Mi Play هم یکی از اوناست. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش 6.21 اینچی، پردازنده مدیاتک هلیو پی 35، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین عقب دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپرساعتی برخورداره.

همچنین شیائومی طراحی جذابی با صفحه نمایش ناچ و رنگ بندی جذاب براش در نظر گرفته که هر کسی اونو برای اولین بار ببینه لذت میبره. چون جذابیت ظاهری زیادی داره و شبیه یک گوشی ارزون نیست. پیشترم گفتیم که شیائومی یک تولیدکننده حرفه ای گوشی های هوشمند ارزون قیمت و باکیفیت و می پلی هم یکی از اوناست که باید بخاطرش شیائومی رو تحسین کنیم.

نتیجه گیری

گوشی های هوشمند مختلفی وجود داره که میشه به عنوان بهترین مدل اقتصادی بهش اشاره کنیم، اما این شش مورد تقریبا از همه بهترن و میشه اونارو بهترین گوشی های 3 میلیونی بازار ایران معرفی کرد که حرفی برای گفتن باقی نمیزارن و باید اونارو ارزشمند دونست. شما هم اگه گوشی مد نظرتون هست که جا داره تو این لیست باشه به ما معرفی کنید.