بهترین فیلم های عاشقانه !فیلم های عشق از جمله ژانرهای فیلم است که افراد در هر سنی و نوعی به آن علاقه دارند.دلیل این امر این است که عشق یکی از زیباترین احساس ها دردنیاست.ما دراین مطلب بهترین و زیباترین فیلم های عاشقانه که بعضی از آن ها دارای جوایز متعدد نیز هستند را برای شما جمع آوری کرده ایم .


20-Titanic (1997) IMDb: 7.8

بهتری فیلم های عاشقانه

فیلم تایتانیک همیشه در لیست بهترین فیلم های عاشقانه قرار دارد.این فیلم دارای جوایز متعدد نیز هست.بازیگران نقش اول فیلم لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت هستند.در این فیلم شما شاهد عشقی پر شور و جاودانه خواهید بود.


19-Enternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) IMDb: 8.3

بهتری فیلم های عاشقانه

این فیلم عاشقانه برنده جایزه اسکار با بازیگری جیم کری ،کیت وینسلت ،کریستن دانست ،مارک روفالو و …یکی از زیباترین فیلم های احساسی و عاشقانه است که در سال 2004 ساخته شده است.دراین فیلم، جوئل وکلمانتین در ساحل با یکدیگر آشنا می شوند و این آشنایی به عشقی بزرگ تبدیل می گردد.آن ها بعد از دو سال از یکدیگر جدا می شوند . کلمانتین طی یک جراحی مخفیانه خاطرات مربوط به دوسال عاشقی را از ذهن خود پاک می کند.پس از آن حوادث موجود در فیل در اوج احساس و عواطف قرار دارند.اگر در انتخاب فیلم های عاشقانه دچار تردید هستید انتخاب این فیلم قطعا می تواند گزینه ایده آلی باشد.


18-Silver Linings Playbook (2012) IMDb: 7.7

بهتری فیلم های عاشقانه

این فیلم یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه در سال های اخیر است.در واقع، این فیلم یکی از معدود فیلم های عاشقانه است که موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.این فیلم با هنرنمایی  جنیفر لارنس و برادلی کوپ در مورد دو انسانی است که همه چیز خود را از دست داده اند و اینک داستان عشق خود را آغاز می کنند.


17- The Curious Case Of Benjamin Button (2008) IMDb: 7.8

بهتری فیلم های عاشقانه

در لیست بهترین فیلم های عاشقانه بنجامین باتن دارای داستانی عجیب و غریب است که در عین حال هم باعث احساساتی شدن و هم خنده می گردد. یکی از چیزهایی که می توانیم بگوئیم این است که شما با یک داستان عشق جالب روبرو خواهید شد.این فیلم با بازیگری برد پیت و کیت بلانشت برنده جوایز متعدد از جمله جایزه اسکار است.توصیه می کنیم این فیلم منحصر به فرد را تماشا کنید که هر ثانیه از آن لذت خواهید برد.


16-The Notebook (2004) IMDb: 7.9

بهتری فیلم های عاشقانه

اگر شما در صفحه گوگل، فیلم های عاشقانه سرچ کنید بدون شک یکی از آن ها فیلم The Notebook خواهد بود.این تولید، که یک شاهکار است، برای کسانی که مایل به تماشای یک فیلم عاشقانه هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.در این فیلم  رایان گاسلینگ و راشل مک آدامز حضور دارند.


در ادامه بخوانید :


15- Her (2013) IMDb: 8.0

بهتری فیلم های عاشقانه

فیلم her، که یکی از بهترین فیلم های سال 2010 است، همچنین برنده جوایز بسیاری در رده بهترین فیلم های عاشقانه نیز است.در این فیلم بازیگرانی مانند  اسکارلت یوهانسون، اسپایک جانز، امی آدامز و اولیویا وایلد حضور دارند.در مورد داستان فیلم به شما توصیه می کنیم که قطعا این فیلم را مشاهده کنید و خودتان با داستان آن آشنا شوید.مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.


14- Love Me If You Dare (2003) IMDb: 7.7

بهتری فیلم های عاشقانه

این فیلم که یکی از زیباترین فیلم های غاشقانه فرانسوی است در سال 2003 بسیار پر سرو صدا بود.داستان فیلم در مورد مرد جوانی است که مادرش به بیماری سرطان مبتلا است و از سوی دیگر زندگی زنی را به تصویر می کشد که با مشکلات و چالش های زندگی در حال مبارزه است.و رابطه ی عجیب و جالبی که بین این دو نفر شکل می گیرد.در این فیلم بازیگرانی مانند ماریون کوتیلارد و گیمو کانت به ایفای نقش می پردازند.


13-My Sassy Girl (2011) IMDb: 8.2

بهتری فیلم های عاشقانه

فیلم های عاشقانه کره ای در میان فیلم های عاشقانه در سینمای جهان جایگاه مهمی دارند.این فیلم یک فیلم عاشقانه کره ای است و شهرت آن در بسیاری از کشورهای جهان پیچیده است.این فیلم اقتباس شده از داستان  یک عشق واقعی است و برای دوست داران فیلم های کره ای انتخاب صحیحی است.


12-La La Land (2016) IMDb: 8.4

بهتری فیلم های عاشقانه

این فیلم یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه در سال های اخیر است که مورد تحسین همه قرار گرفته و همچنین برنده جایزه اسکار نیز است.این فیلم که درمیان بهترین فیلم های 2016 نیز جای دارد یک شاهکار فوق العاده با بازی رایان گاسلین و اما اتسون است.ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این فیلم را مشاهده کنید.


11-Le Fabuleux destin d’Amélie Poulain (2001) IMDb: 8.4

بهتری فیلم های عاشقانه

آملی، که با توجه به بسیاری از فیلم های عاشقانه زیبای دیگر، موضوع بسیار خاصی دارد ، داستان دختری تنهاست که پدر و مادر خود را از دست داده است و همیشه سعی در خوشحال کردن دیگران دارد.این دختر بسیاری از مردم را خوشحال می کند، اما زمانیکه تنهایی خود را درک کند چه کار خواهد کرد ؟ اگر این فیلم را تماشا نکرده اید، که در میان  محبوب ترین فیلم های عاشقانه قرار دارد ، حتما ببینید.


10-Great Gatsby (2013) IMDb: 7.3

بهتری فیلم های عاشقانه

در میان لیست بهترین فیلم های عاشقانه ، Great Gatsby نیز موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.در این فیلم بازیگرانی مشهوری مانند لئوناردو دی کاپریو، میشل ویلیامز، کری مولیگان، توبی مگائویر، جوئل ادگرتون و ایلی فیشر حضور دارند.


پایان قسمت اول ….