این مطلب مخصوص عاشقان تکنولوژی است!

خب همه ی ما میدانیم که مایکروسافت هر سال دو به روز رسانی از ویندوز 10 منتشر می کند!

نسخه ی 2004 ویندوز 10 در ماه می منتشر می شود، این یعنی یکی از اصلی ترین به روز رسانی های این ویندوز تا چند هفته ی دیگر در دسترس قرار میگیرد!

اما ما خبر های خوب دیگری هم داریم، در این گزارش به شما یاد داده می شود چطور زودتر از موعد ویندوز 10 خود را به روزرسانی کنید!


چگونه در ویندوز 10 فولدر مخفی در دسکتاپ بسازیم!!!


خب قبل از شروع کردن به آموزش به روزرسانی ویندوز 10 (زودتر از موعد) باید از تغییرات مهمی که در این به روزرسانی موجود است برایتان بگویم.

مهم ترین و اولین تغییر ایجاد شده این است: دستورات تایپی و ارتباطات تایپی نقش بیشتری دارند تا دستورات صوتی. خب علتش هم این است که اکثر افراد، از جمله خود من، از دستورات تایپی بیشتر استفاده می کنند تا حرف زدن با کامپیوتر ها!

تغییر بزرگ بعدی قسمت سرچ ویندوز است!

وقتی سرچ را انتخاب می کنید باید نوعش را هم تعیین کنید! مثلا دنبال برنامه می گردید یا وب یا فایل خاصی. 

خب تغییرات دیگری هم هست، مثلا قابلیت اتصال گوشی به کامپیوتر و یا حتی قابلیت جواب دادن تماس ها با کامپیوتر! یک سری تغییرات ریز دیگری هم هستند، مثلا قابلیت اتصال بلوتوث در بعضی نمونه های بروز رسانی ها تغییر کرده که البته خیلی هم مهم نیست.

شاید کنار آمدن با بعضی از این تغییرات کمی سخت باشد، طبیعی هم هست. ما خیلی با این ویندوز آشنا نیستیم، به قول معروف دستمان هنوز گرم نشده، شاید بعد از بروز رسانی با این تغییرات راحت تر کنار بیاییم.

روش به روز رسانی ویندوز 10 زودتر از موعد

خب قرار است به روز رسانی در ماه می به دستمان برسد، اما شما لازم نیست خیلی هم صبر کنید تا تغییرات این به روز رسانی را ببینید!

با عضویت در Windows Insider Preview channel می توانید زودتر از موعد هم این بروز رسانی را دانلود کنید.

این یعنی اسم شما در لیست اینسایدر قرار میگیرد و به روزرسانی ها زودتر از افراد دیگر به دستتان می رسد، البته این به روز رسانی زود تر از موعد ممکن است مشکلاتی هم داشته باشد!

چرا که همیشه اولین نمونه های به روزرسانی ها کمی می لنگند. مثلا تاخیر  دارند یا هنگ می کنند، اما خبر خوب این است که دانلود به روز رسانی از اینسایدر در واقع امن ترین به روز رسانی ممکن است و ریسک کمتری دارد، یعنی دانلود ویندوز از سایر سایت ها مشکلات بیشتری دارد تا دانلود از خود ویندوز.

آموزش قدم به قدم به روز رسانی ویندوز 10 زودتر از موعد

به روز رسانی ویندوز 10

1: منوی استارت را باز کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

2: بخش« Update & Security > Windows Insider Program» را انتخاب کنید.

3: بر روی گزینه ی «Get Started» کلیک کنید و قدم به قدم دستورات را دنبال کنید تا حساب کاربری خود را فعال کنید یا اینکه حساب کاربری جدید بسازید.

4: گزینه ی «Release Preview» را انتخاب کنید.

5: سپس تایید کنید.

6: کامپیوتر را ری بوت کنید.

7: بعد از بک آپ، به تنظیمات بروید و سپس روی گزینه «Settings > Update & Security» کلیک کنید. بعد هم گزینه ی «Check for Updates» را انتخاب کنید.

8: حالا ورژن 2004 ویندوز 10 را دانلود کنید. اگر تغییرات به روز رسانی را ندیدید نگران نشوید، به روز رسانی های جدید معمولا زمان می برند تا اجرا شوند، هر از چند گاهی سر بزنید و چک کنید.

9: اجازه دهید به روز رسانی کامل شود. اگر می بینید زمان میبرد شاید به خاطر سرعت نت و نوع نت شما باشد.

وقتی به روز رسانی کامل شد سیستم خود را ری استارت کنید. دفعه ی بعدی که سیستم تان بالا آمد تغییرات را با چشمتان می بینید 🙂