نگاهی به بوت ها و نیم بوت های ترند 2019 ! با آمدن فصل پاییز و نزدیک شدن فصل زمستان وقت آن رسیده که دیگر قفسه مغازه ها با بوت ها و نیم بوت ها پر شود و با صندل ها و کفش های تابستانی خداحافظی کنیم .در این مطلب نگاهی به بوت ها و نیم بوت های ترند 2019 انداخته ایم و آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

1-بوت های Postal

این مدل بوت ها که توسط افراد مشهور هالیوود در استایل خیابانی بسیار استفاده می شود یکی از ترندهای سال 2019 هستند.می توانید این مدل بوت ها را هم با یک استایل شیک و هم با استایل jogger به راحتی استفاده کنید.

 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

2-بوت های سفید رنگ

این مدل بوت ها از دهه 80 میلادی دوباره به دنیای مد و فشن بازگشته اند.!این بوت های شیک و ظریف را می توانید هم در مدل های ساده تر و هم در مدل های پرزق و برق تر استفاده کنید.

 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

3-بوت های کابوی

ایم مدل بوت ها بعد از مدت طولانی دوباره به دنیای مد و فشن برگشته اند.می توانید این سبک بوت ها را هم با پیراهن و هم با شلوار به راحتی تلفیق کنید.


همچنین بخوانید :

۴ استایل پیشنهادی با پیراهن های راه راه زنانه به انتخاب مجله وارونه!

با انواع استایل و سبک های زنانه آشنا شوید !

با مضحک ترین ترندها در دنیای مد آشنا شوید !

۴ استایل پیشنهادی با لباس هایی با طرح های گلدار برای آخر هفته


 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

4-بوت های نوک تیز

این مدل بوت ها که در اواخر سال 2016 بسیار محبوب بودند امسال نیز توسط برندهای مطرحی چون ویکتوریا بکهام ،فندی و ولنتینو دوباره به دنیای مد بازگشته اند.در سال گذشته بوت ها ی مات بسیار ترند بودند اما امسال برخلاف آن بوت های براق بسیار محبوب هستند.این مدل بوت ها  در میان سبک خیابانی نیز بسیار طرفدار دارند.

 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

5-بوت های مناسب روزهای برفی

همیشه مد به معنایی زیبایی نیست و گاهی اوقات نیز باید عملکرد آن در نظر گرفته شود.این مدل بوت ها با اینکه از نظر برخی زیبا نیستند اما گزینه مناسبی برای روزهای برفی زمستانی هستند.می توانید این مدل بوت ها را با شلوارهای به سبک boyfriend تلفیق کنید.

 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019

6-بوت های جدایی ناپذیر

بوت ها چسبان  مانند جوراب یکی از ترندهای سال 2019 هستند و حتی می توان پیش بینی کرد که در بهار و تابستان امسال با انواع پیراهن زنانه آن ها را مشاهده خواهید کرد.این مدل بوت ها به خصوص در طرح های ماری و قرمز رنگ بسیار محبوب هستند.یکی دیگر از ترندهای سال 2019 بوت های دارای ریش ریش اند که در سال 1920 میلادی بسیار محبوب بوده اند و دوباره به دنیای مد و فشن بازگشته اند.

 بوت ها و نیم بوت های ترند 2019