زمانی که صحبت از بی رحم ترین شخصیت های داستانی می شود، قیافه جوکر و لکس لوثر جلوی چشم همه می آید. با این وجود، فیلم ها، کارتون ها و کمیک ها، تنها منابعی نیستند که ما در آنها بی رحم ترین و خشن ترین کاراکترها را می بینیم! و قطعا تعداد بیشماری از این شخصیت ها، در دنیای مانگا و انیمه معرفی شده اند. در ادامه با مجله وارونه همراه باشید تا بی رحم ترین شخصیت های انیمه را به شما معرفی کنیم.


بی رحم ترین شخصیت های انیمه ای


لایت یاگامی از انیمه دفترچه مرگ

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

لایت یاگامی جوان، با نیت بهتر کردن دنیا کارش را شروع کرد. او می خواست با استفاده از دفترچه جادویی اش، افراد ظالم را از دنیا پاک کند؛ تا اینکه خودش هم یکی از آنها شد. او در ابتدا، فقط می خواست از شر کسانی که از قانون فرار می کنند خلاص شود. بعد، شروع به کشتن کسانی کرد که در مجازات به سر می بردند. اما اصلی ترین اتفاقی که در تغییر کلیت رفتار او نقش داشت، قتل کارآگاهی بود که کم کم داشت سر از رازش در می آورد.

لایت یاگامی اول می خواست خلافکارها را از بین ببرد؛ اما از جایی به بعد دیگر این مهم نبود. او می خواست از شر هر کسی که جلوی راهش قرار می گرفت راحت شود.

مرتبط: انیمه دفترچه مرگ Death note اثر بهتری می شد اگر… 

انیمه دفترچه مرگ (دث نوت) : 5 دلیل برای اثبات اینکه لایت یاگامی اشتباه می کرد! 


یوهان لیبرت از انیمه هیولا

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

وقتی در یک انیمه به اسم “هیولا”، آدم بده باشی، احتمالا خیلی خاص هستی. حکایت یوهان لیبرت دقیقا همین است. او – که بیشتر به خاطر هوش زیادش معروف است – کاری می کند هانیبال لکتر پشت سرش بایستد و بگوید: 《یا خدا!》


یوهان لیبرت یک قاتل سریالی است. از کشتن خانواده ای که او را به سرپرستی گرفته بودند گرفته تا گرفتن لقب “هیتلر دوم” از برخی، همه نشان می دهند که پروتاگونیست داستان مجبور است با چه هیولایی سر و کله بزند!

در ادامه بخوانید » بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای که شما را میخ‌کوب می‌کنند!


پدر از انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

پدر، آنتاگونیست اصلی انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادرهود، همان کسی بود که از همان اول چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم، در طول 64 قسمت متوالی، ما و برادران الریک را عذاب می داد. او حاضر شد برای رسیدن به خواسته اش، هزاران نفر را به قتل برساند و حتی از کشتن کل جمعیت زمین دریغ نکند.


پدر، ظاهر خیلی خونسردی دارد. که باعث می شود بی رحمی او بیشتر به چشم بیاید. البته با وجود اینکه او در انتها از ادوارد و بقیه شکست خورد، اما قطعا تاثیری که او روی دنیا، به ویژه کشور آمستریس گذاشت، غیرقابل جبران است.

مطلب مرتبط: پنج دلیل برای تماشای انیمه کیمیاگر تمام فلزی Fullmetal alchemist 2003 


شو تاکر از انیمه کیمیاگر تمام فلزی

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

اینکه یک پدر، بخواهد دختر خودش را به یک موجود نیمه حیوان تبدیل کند، هیچ چیز به جز بی رحمی نیست. شو تاکر، که یکی از منفورترین شخصیت های کل تاریخ انیمه هم هست، بعد از تبدیل کردن همسرش به موش آزمایشگاهی خودش، به دخترش نینا، برای مدت ها دروغ می گوید که “مادرت ما را ترک کرده.” و بعد از چند سال، برای تمدید گواهی کیمیاگری اش، نینا را به قربانی بعدی اش تبدیل می کند.
قطعا داستان نینا، یکی از تکان دهنده ترین، و ناراحت کننده ترین داستانک های کیمیاگر تمام فلزی بود.


اسدث از انیمه آکامه گا کیل

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

“اشکالی ندارد که اگر کسی ضعیف است، از صحنه روزگار حذف شود.” این جمله، یکی از اصلی ترین عقاید اسدث است که مدام در انیمه آکامه گا کیل! تکرار می شود. همین جمله، نشان می دهد که اسدث چقدر بی رحم است.
اسدث، یک فرمانده بسیار قدرتمند، بی رحم و بی باک است که در ابتدا، خیلی مختصر و مفید، با جمله “توی کل کشور حریف نداره” معرفی شد.


با وجود اینکه او یک جنگجو است، اما با این حال علاقه شدید و آتشینی نسبت به تاتسومی، پروتاگونیست انیمه آکامه گا کیل پیدا کرد. روی عاشق او در یک طرف، و روی ترسناک او یک طرف، باعث شده این شخصیت جذابیت بسیاری پیدا کند.

مرتبط: نقد و بررسی انیمه Akame ga kill ” قاتل چشم سرخ “


سریو از انیمه آکامه گا کیل

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

بهترین توصیف برای سریو، شیطان در پوست فرشته است. او در ظاهر بسیار مهربان و خوش برخورد است. برخورد اول ما با سریو، باعث شد شکی در ذهنمان به وجود بیاید؛ و بعد به ما ثابت شد که بله، حق داشتیم که شک کنیم. سریو یک دیوانه تمام عیار است. یک قاتل بی رحم، که از قضا حیوان خانگی اش یک هیولای خون خوار است.

زمانی که او با دست های قطع شده، خندید و به بزرگتر مرحومش اعلام کرد که یک خائن را کشته است، همه ما را با چشم های درشت شده و دهان باز تنها گذاشت. باز هم تکرار می کنم: او یک دیوانه تمام عیار است. یک روانی بی رحم.

در ادامه بخوانید » باهوش ترین شخصیت های انیمه ؛ نوابغی که حیرت زده‌تان می کنند! 


ماجین بو از اینمه دراگون بال

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

ماجین بو از آن ویلن ها با روح تاریک، نقشه های جالب، انگیزه برای انتقام، گذشته تراژدیک، و از اینجور چیزها نیست. او فقط یک دیوانه با کلی قدرت است. او می تواند کل جمعیت زمین را با یک حرکت رزمی به فنا دهد. چرا؟ چون فقط می خواهد یک عوضی باشد.

در ادامه بخوانید » Dragon Ball Daima مجموعه جدید از فرنچایز دراگون بال معرفی شد + تریلر 


میجر از انیمه هلسینگ

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

میجر یک نازی است. و نازی ها معمولا به عنوان شیطان شناخته می شوند. حالا میجر در بین نازی ها، یک شیطان تمام عیار محسوب می شود! او نه تنها در جنگیدن خوب است، بلکه از آن واقعا لذت می برد.

در ادامه بخوانید » 5 دلیل برای تماشای انیمه سینمایی Vampire Hunter D: Bloodlust

حتی الوکارد هم جلوی او کم می آورد! او سه میلیون نفر را می کشد، یک نقشه پنجاه ساله برای انتقام از انگلیس می کشد،و ارتشی متشکل از هیولاها و خون آشامها می سازد. خب، فکر کنم با این تفاسیر میجر واقعا لیاقت حضور در این لیست را داشته باشد!


ریچل از انیمه برج خدا

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

کافی است جلوی یکی از طرفداران انیمه TOG اسم ریچل را بیاورید تا با نفرت رویش را برگرداند! به هر حال، او در نگاه اول، یک دختر ساده به نظر می رسد؛ یعنی او واقعا آنقدری شیطانی و بی رحم هست که در این لیست حضور داشته باشد؟ پاسخ، یک بله صریح است.


ریچل می خواهد ستاره ها را ببیند. همین آرزو، انگیزه او برای انجام دادن هر کاری است. او از هیچ اقدامی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند؛ حتی اگر آن اقدام شکنجه، قتل یا خیانت به بقیه باشد. و قطعا بدترین کاری که او انجام داده، خیانت به بم است: پسری که به خاطر او از تمام زندگی اش گذشته بود.

همچنین بخوانید: نکاتی جالب درباره Tower of God که بهتر است بدانید! شرح دنیای بزرگ و ناشناخته برج 


گاکو یاشیرو از انیمه روح خوار (سول ایتر)

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

گاکو یاشیرو، یک روانی سادیست است که در زندان به سر می برد. و هدف اصلی اش، آزادی از آنجاست. او به معنای واقعی کلمه، از کشتن کودکان لذت می برد. و حتی وقتی که بچه بود، از خفه کردن همسترها به عنوان سرگرمی استفاده می کرد.
او تا به حال مرتکب کارهایی به شدت بی رحمانه، از جمله قتل عام، شکنجه و دزدیدن افراد شده است.


یاکومو اوموری از انیمه توکیو غول

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

یاکومو اوموری، به اختصار یاموری، ملقب به جیسون، در ابتدا یک غول بود (البته تا آخر هم غول ماند!) که توسط CCG، سازمان مبارزه با غول ها، زندانی و شکنجه داده می شد. آخر سر، شکنجه های او، به قدری شدید می شوند که او مامور مراقب خود را می کشد و فرار می کند. بعد چه اتفاقی می افتد؟ او به سراغ بخت برگشته هایی مثل کانکی می رود و آنها را شکنجه می دهد؛ هم جسمی و هم روحی. (خوشبختانه، در انیمه توکیو غول، بخش های وحشتناکی از شکنجه کانکی را حذف کرده اند. راستش را بخواهید، مانگا خیلی خشونت بارتر است.)


جیسون، یکی از آن ویلن هایی است که موقع شکست خوردنشان، سر از پا نمی شناسیم. موقعی که کانکی داشت حسابش را کف دستش می گذاشت، همگی می دانستیم که کانکی در آستانه “بدبخت تر شدن” است. و زندگی اش دیگر درست بشو نیست. لااقل به اندازه قبل درست نمی شود. اما با این وجود، نمی توانستیم در آن زمان، جلوی دلمان را بگیریم تا خنک نشود!

مرتبط: معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه 


دانزو شیمورا از انیمه ناروتو

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

دانزو شیمورا، یکی از “دوست نداشتنی ترین” ویلن های سری ناروتو است. و البته می تواند در این زمینه با شخصیت اوروچیمارو، قاتل هوکاگه سوم، رقابت کند. او نه تنها یکی از بد دل ترین کاراکترهای انیمه ناروتو است، بلکه یکی از بی رحم ترین شخصیت های کل دنیای انیمه ها هم محسوب می شود.

در ادامه بخوانید » 30 تا از قوی ترین شخصیت های انیمه ناروتو 


او جرم های زیادی از جمله کشتن قورباغه پیام رسان، تغییر سرنوشت ایتاچی، دزدیدن چشم شیسوی، و همکاری با اوروچیمارو را در کارنامه سیاهش دارد.


یونکو کایدو از انیمه وان پیس

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

کایدو که در دنیای انیمه وان پیس، به عنوان قوی ترین موجود شناخته می شود، یکی از چهار امپراطور دریاست و قدرت بسیار زیادی دارد. او علاقه خاصی به خسارت زدن دارد؛ و مثل شخصیت دازای اوسامو در انیمه سگ های ولگرد بانگو، چندین بار دست به خودکشی زده است!


کایدو، که خنده های خاصی هم دارد، برای رسیدن به خواسته اش هر کاری می کند. فرقی نمی کند که آن کار چقدر غیر انسانی باشد. به همین دلیل یکی از بی رحم ترین و خبیث ترین شخصیت های دنیای انیمه است.


کیبوتسوجی موزان از انیمه شیطان کش

بی رحم ترین شخصیت های انیمه

با وجود اینکه انیمه شیطان کش عمر خیلی زیادی ندارد، اما طرفداران بسیار زیاد و وفاداری را در سراسر جهان کسب کرده است. شخصیت اصلی آن، تانجیرو، به سرعت به شخصیتی محبوب تبدیل، و اپنینگ آن در سرتاسر فضای مجازی ترند شد. همچنین، ویلن اصلی آن، کیبوتسوجی موزان، به چهره ای شاخص بین انیمه بازها تبدیل شد.

موزان، قاتل خانواده تانجیرو است. او تک تک عزیزان تانجیرو، به جز خواهر کوچکش نزوکو را سلاخی کرد و تنها بازمانده را، تبدیل به یک شیطان قدرتمند کرد. البته قتل خانواده تانجیرو، تنها جرم او نیست؛ او در توکیو، برای فرار از دست شیطان کش جوان، یک مرد بیگناه را تبدیل به شیطانی غیرقابل کنترل کرد. و از یک شیطان خام و ساده دل، با دروغگویی سوءاستفاده کرد. همچنین، چند نفر از زیردستان اصلی اش را به قتل رساند.
خلاصه بگویم: کیبوتسوجی موزان، دلیل اصلی وحشت دنیای Demon slayer است.

مرتبط: نقد و بررسی انیمه شیطان کش: قطار بی انتها Demon slayer: Mugen train 


شاه فریتز از انیمه اتک آن تایتان

هشدار: این بخش از مطلب حاوی اسپویل پارت دوم فصل پایانی انیمه اتک آن تایتان می باشد.
شاه فریتز منفورترین شخصیت من در سری اتک آن تایتان است. با وجود اینکه در داستانی که ویلی تایبار تعریف کرد، او شبیه یک پیرمرد دلسوز به نظر می رسد، اما حقیقت این است که کل بدبختی های داستان زیر سر اوست!

در ادامه بخوانید » شرور اصلی در اتک آن تایتان کیست؟

او از قدرت یمیر سوء استفاده کرد و جنگ به راه انداخته، و بعد، همه تقصیرها را از سر خودش باز کرد و گردن یمیر انداخت. به طوری که به خاطر اشتباهات او، یمیر و نوادگان او، تا چندین سال زجر می کشیدند. او همچنین بچه های خودش را مجبور کرد تا جسد مادر مرده شان را تمام و کمال بخورند و بعد خودشان توسط بچه هایشان خورده شوند.


شاه فریتز، شیطانی تمام عیار بود که می خواست حکومت کثیفی که ساخته، حتی بعد از مرگش، تا ابد دوام بیاورد. خب، دستش درد نکند؛ تاثیر اشتباهات ظالمانه او، تا دو هزار سال کل دنیا را زجر داد و در انتها باعث مردن 80 درصد جمعیت دنیا شد.