تاخیر در اکران فیلم های جدید روش جدیدیه که ویروس کرونا داره باهاش بهمون ضربه میزنه! ویروس کرونا توی جدیدترین اقدامات خودش بعد از جون انسان ها سراغ تاریخ اکران فیلم ها رفته تا جور دیگه ای هم به روحیه آدم ها ضربه بزنه. اقدام جدید کرونا هم چیزی نیست بجز ایجاد تاخیر در اکران فیلم های جدید!



تاخیر در اکران فیلم های جدیدچند وقت پیش بود که اعلام شد فیلم جدید سری جیمز باند، و آخرین حضور دنیل کریگ در این نقش قراره که با تقریبا هفت ماه تأخیر توی تاریخ ۲۵ نوامبر یا همون ۵ آذر ۱۳۹۹ اکران بشه که واقعا ضدحال بزرگی بود.

البته قابل درکه که کمپانی های بزرگ تاریخ اکران فیلم های خودشون رو عقب میندازن چون واضحه که شیوع گسترده این بیماری تاثیر زیادی روی فروش این فیلم ها میزاره.

توی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هم دو فیلم مورد انتظار دیگه هم با تاخیر روبرو شدن! اول از همه فیلم ترسناک A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) که بازیگرانی مثل امیلی بلانت و کیلین مورفی رو توی تیم بازیگران خودش داره، با تاخیر روبرو شده و فعلا هم تاریخ اکران جدیدی براش در نظر گرفته نشده.

فیلم مهم بعدی که با تاخیر طولانی ای همراه شده، قسمت نهم سری فیلم های سریع خشنه! تاریخ اکران Fast and Furious 9 با تقریبا یک سال تاخیر، از ماه می ۲۰۲۰ به ماه آوریل نقل مکان کرد.

تاخیر در اکران فیلم های جدید

و در آخر بگم که لطفا به توصیه های ایمنی عمل کنید و کرونا رو شوخی نگیرید؛ چون این ویروس بین آدم ها فرق نمیزاره و حتی الان شروع کرده به گلچین و سراغ افراد دوست داشتنیمون هم میره. جدیدا خبر رسیده که تام هنکس و همسرش هم به ویروس کرونا مبتلا شدن پس بیشتر مراقب باشید چون کرونا بین آدما اصلا فرقی نمیزاره!

در ادامه بخوانید » کریستوف هیویو و ریچل متیوز کرونا گرفتند! 


حتما نظرتون رو درباره تاخیر در اکران فیلم های جدید با ما درمیون بزارید