با بررسی تئوری های پایانی انیمه اتک آن تایتان

با نزدیک شدن به پخش فصل چهارم با نگاهی به تئوری های انیمه Attack On Titan همراه شما هستم! زمان انتشار فصل چهارم انیمه Attack On Titan هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما به احتمال زیاد این انیمه برای مهر و آبان 99 آماده میشه! 

فصل چهارم این انیمه به احتمال خیلی زیاد فصل آخر هستش اما باز جا داره اون وسط یه فنی بزنن! یعنی چی؟ یعنی ممکن دو فصل 12 قسمت بیرون بدن عین فصل 2!!!

اگه بررسی های قسمت به قسمت فصل سوم انیمه Attack On Titan رو نخوندید همین الان قبل خوندن این مطلب برید بخونیدشون با دقت هم بخونید! کلی تئوری و احتمال رو اونجا مطرح کردم که این جا به اون مهم هاش اشاره میکنم!

تو این بررسی قرار نگاهی بکنیم به تئوری های پایانی یعنی احتمال ها و تئوری هایی که ممکن باعث پایان داستان حمله به تایتان باشه رو بررسی میکنم !!! سایر احتمال ها و تئوری ها تو بررسی فصل سوم به تفصیل راجع بهشون صحبت کردم!

 این بررسی حاوی اسپویل هست پس اگر فصل سوم رو ندید این مطلب رو هم نخونید! همچنین شما عزیزی که مانگارو خوندی لطفا داستان رو اسپویل نکن! اگه بکنی اکانتت غیرفعال میشه!

لطفا قبل مطالعه این مطلب به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید

بهترین انیمه‌های شبیه Attack on Titan که حتماً باید آنها را تماشا کنید !

تاپ فایت ؛ 5 تا از بهترین مبارزات لیوای آکرمن در انیمه Attack On Titan

موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan را گوش کنید !

بررسی انیمه Attack on Titan: No Regrets ؛ لیوای قهرمان تنها !

بررسی انیمه Attack on Titan: Lost Girls بخش اول ؛ آنی


با نگاهی به تئوری های انیمه Attack On Titan همراه من باشید

آرمبن روای داستان

این موضوع از همون اولای پخش انیمه مطرح شد! صدای آرمین با صدای راوی داستان یکی هستش! خب این یعنی چی ؟؟؟ 

اگه آرمین راوی داستان باشه یعنی ارن موفق به نابودی دنیا نشده! و داستان جوری تموم شده که احتمال مرگ ارن رو بیشتر و تئوری نابودی دنیا را کمتر میکنه! 


مرگ ارن یاگر

تئوری های انیمه Attack On Titan

بررسی قسمت آخر فصل سوم رو با این جمله شروع کردم! 

جنگ صلح است، آزادی برده داری و نادانی قدرت ! جورج اورول

مرگ ارن یاگر یکی از محتمل ترین اتفاقات فصل آخر میتونه باشه !!! به چند دلیل! یکیش اینه که در نبرد با مارلی ها جون خودش رو از دست بده و زیک برادرش موفق بشه شکستش بده! 

احتمال دوم هم اینه که کلا ارن حتی اگه کشته نشه 4 سال دیگه از عمرش باقی نمونده ! خود این موضوع میتونه دلیل نابودی ارن باشه! 

احتمال بعدی هم اینکه ارن بیاد برای نجات دنیا و این چرخه معیوب سایر تایتان ها و خودش رو نابود کنه تا برای همیشه دنیا از شر تایتان ها و این قدرت شیطانی رها کنه!


اتحاد مارلی و الدیان ها 

یکی از راه های اتحاد ملت وجود دشمن مشترک هستش مثل ویروس کرونا! یا حمله آدم فضایی ها و … حالا احتمال داره ارن به جای نابود کردن مارلی ها و تموم کردن چرخه معیوب جنک و خون ریزی تبدیل به دشمن هر دو طرف بشه و سایرین با اتحاد باهم ارن رو شکست بدن!

یا میکاسا و آرمین در وسط راه منصرف بشن و دست از جنگ با مردم ور دارن و ارن تنها بمونه و در نهایت بهش خیانت بشه و هر دو طرف با همکاری هم ارن رو شکست بدن!


تبدیل شدت به تایتان بنیانگذار

تو داستان از زبان پدر گریشا میشنویم که یمیر 1820 سال پیش با شیطان تمام زمین ( که خب نه به اسم شیطان اشاره میشه نه دلیل عقد قرار داد.!) قراری میزاری و قدرت تایتان رو به دست میاره و بعد مرگ یمیر روحش به 9 تایتان تقسیم میشن ! 3 اصلی 7 تا فرعی ( این تایتان ها از لحاظ قدرت و درجه با هم تفاوت دارن تو عکس از سایز و نحوه قرار گرفتنشون با یمیر این موضوع مشخصه!)

حالا ارن قدرت تایتان بنیانگذار رو داره و اگه 8 تا تایتان دیگه رو بخوره میتونه به اون قدرتی برای تابودی دشمناش میخواد برسه! یعنی تبدیل به خدای تایتان ها بشه!یا همون یمیر!!! با توجه به وحشی بودن ایسایاما و نحوه پاره کردن شخصیت های محبوب امکان داره این اتفاق بیوفته همچنین با توجه به شرایط داستان و نحوه رشد شخصیت ها امکان تغییر طرز تفکر ارن به شدت امکانپذیر به نظر میاد!


مرگ همه + تایتان ها 

یکی از تئوری هایی که مطرح میشه اینه که تو جنگ بین الدیان ها و مارلی ها همه نابود بشن! یعنی تمامی شخصیت های اصلی و تایتان ها از بین برن و تنها معدود باز مانده هایی از افراد عادی باقی بمونن!!! جنگی خونین که تصاویرش در آخرین قسمت فصل سوم در بخش اندینگ به نمایش دراومد!

حالا اصلا این تصاویر مال فصل چهار هستن یا مال گذشته هم خودش یه داستان جداست! اما خب گفتم گه از ایسایاما هیچی بعید نیست ! من هم دوست دارم همه احتمال هارو تا جایی که میشه در نظر بگیرم!


سفر در زمان 

یکی از اطلاعاتی که تو فصل قبل مطرح شد این بود که ارن کروگر از آرمین و میکاسا صحبت میکنه! این مسئله با توجه به مختصات و مطرج شدن تئوری فضا زمان و نحوه ارتباط یمیر با نوادگانش از طریق مختصات یه احتمالی رو تو ذهن هوادار مطرح کرد تئوری یکی بودن ارن کروگر با ارن یاگر و اتساع زمانی!

تو بررسی قسمت 21 فصل سوم راجع به این موضوع صحبت کرد و اونجا هم گفتم امیدوارم داستان سفر زمان نباشه !!! اگه داستان سفر در زمان مطرح بشه و ارن همون کروگر باشه اندینگ انیمه میتونه ختم به به ماشین زمان یه هر چیزه دیگه ای مربوط به سفر در زمان بشه!


داستان در یک لوپ زمانی گیر کرده باشه !

تئوری های انیمه Attack On Titan

خب این تئوری در ادامه تئوری بالا مطرح میشه و وابسته به اون هستش اما خودش یه مسئله جداست! داستان از چه قراره؟ اگه یادتون باشه تو اون صحبت هایی که بین کروگر و یاگر رد و بدل شد کروگر به یاگر تاکید کرد  تو باید درگیر لوپ تکرار نشی و یه جایی این اشتباه رو تصحیح کنی!

این قضیه و  اعتراف کروگر به ناتوانیش در احیای الدیا و غرق شدن در روزمرگیش هم تاییدی به همین موضوع هستش ! یعنی هربار ارن عین انیمه اشتاین گیتز هی تو زمان حرکت میکنه تا بتونه یه جا به چرخه تکرار قلبه کنه و اینبار از کروگر کمک میگره و شاید هم الان این اتفاق افتاده و کروگر با انتقال اطلاعات به یاگر تونسته چرخه رو نابود کنه ! سریال دارک بر همین اساس و سفر در زمان ساحته شده اونم ببینید حتما!


پایانی با الهام از اساطیر نورث

تئوری های انیمه Attack On Titan

خب تو بررسی قسمت 20 فصل سوم مفصل راجع به نایتان ها و ریششون تو انیمه صحبت کردم!

اون چیزی که مسلم هستش اینکه هاجیمه ایسایاما برای نوشتن اتک آن تایتان بیشتر از افسانه هاس نورس / نوردیک الهام گرفته تا یونان

یمیر با بریمیر (مرد بوده نه زن!)

با توجه به این موضوع احتمال داره اندینگ و پایان انیمه یه جورایی ارتباط با اساطیر نورث پیدا کنه و شاهدی پایانی به سبک سری داستان های ثور باشیم!

خب بکس نظر شما راجع به تئوری های انیمه Attack On Titan چیه ؟ کدوم یکی از این تئوری ها احتمال داره به واقعیت تبدیل بشه ! اینم در نظر بگیرید اینا همه حدس و گمان هست و ممکن همش اشتباه باشه ولی بیاید باهم اطلاعاتمون رو به اشتراک بگذاریم.