بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها در طول تاریخ، Last of us است. تقریبا همه گیمرها و پلیرهای PS4 این بازی را تجربه کرده‌اند و از داستان و گیم پلی فوق‌العاده آن لذت برده‌اند. بله! من عاشق Last of us هستم. The Last of Us 2 در دست توسعه است و در سال آینده راه خود را آغاز می‌کند. تاریخ انتشار بازی Last of us 2 هنوز به طور دقیق اعلام نشده است. اما شایعات زیادی در مورد زمان آمدن آن وجود دارد، که در ادامه این مطلب آمده است. جالب است که نوید انتشار The Last of Us 2 برای اولین بار در رویداد PlayStation Experience در سال 2016 اعلام شد، اما الان در سال 2019 ما حتی تاریخ انتشار دقیق نداریم.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


آخرین بازمانده ما 2

تاریخ انتشار بازی Last of Us Part 2 در حال حاضر نامعلوم است! 

اصلا جای تعجب ندارد. Naughty Dog سابقه تأخیر دارد و این قابل درک است که استودیو هنوز نخواهد تاریخ انتشار Last of Us Part 2 را اعلام کند. اما، اینترنت تئوری‌های خود را دارد. درست در ماه گذشته، یک صاحب خرده فروشی اعلام کرد که تاریخ انتشار The Last of Us 2 زمانی در اکتبر 2019 خواهد بود. با این حال، جیسون شریر، سردبیر خبر کوتاکو گزارش می‌دهد که این بازی برای ماه نوامبر برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به تعویق افتاده است.

آخرین بازمانده ما 2 برای انتشار در پاییز 2019 برنامه ریزی شده بود اما من شنیده‌ام که در اوایل سال 2020، احتمالاً منتشر خواهد شد. متأسفانه این حس وجود دارد که پلی استیشن بخواهد بازی را از طریق انتشار همزمان با Death Stranding در نوامبر 2019 از راه خارج کند. در هر صورت به محض دریافت اخبار جدید در خصوص زمان انتشار این بازی ما این مطلب را به روز خواهیم کرد. 

انتشار Last of us 2

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. هر چند این بی‌خبری از تاریخ انتشار یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ما زیاد لذت‌بخش نیست. اگر نظری دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید و ما را همراهی کنید.