انیمه Jujutsu Kaisen Movie 0 با حضور Yuichi Nakamura در نقش گوجو ساتورو

با منتشر شدن تریلر و تاریخ انتشار انیمه “جوجوتسو کایسن صفر” وقتش رسیده که دوباره وارد دنیای شیاطین و نفرین های جوجوتسو کایزن بشیم. انیمه سینمایی جوجوتسو کایزن 0 دنباله یه انیمه سریالی با اسمی مشابه هست و قبل از این اطلاعیه رسمی تایید ساخت و تریلر اولیه اون منتشر شده بود. اما حالا تریلر تازه ای از این انیمه مورد انتظار و محبوب منتشر شده که جزئیات اون همه فندوم رو به وجد آورده. رونمایی از شخصیت های اصلی و تم آهنگ جدید بخشی از این جزئیات هستن. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با مجله وارونه همراه باشید.

مرتبط: چرا باید انیمه Jujutsu kaisen را تماشا کنید؟ 

شیوه خطی روایت داستان “جوجوتسو کایسن صفر”

فصل اول انیمه جوجوتسو کایسن شامل 24 قسمت بود که توسط استودیو ماپا ساخته شد. روایت داستان این 24 قسمت از چپتر اول مانگای منبع اقتباس آغاز میشه و تا چپتر 63 مانگا رو پوشش میده. و حالا طبق اطلاعاتی که سازندگان در اختیار مخاطبانشون قرار دادن میدونیم که زمان وقایع داستان فیلم سینمایی چندین سال قبل تر وقایع سریال اتفاق افتادن. اما برخلاف تصور بعضی از افراد خط داستانی مانگای Jujutsu Kaisen کاملا مستقیمه و پرش به گذشته نداره!

شاید بعضی از شماها بدونین، اما برای اطلاع کسایی که هنوز از این نکته بیخبر هستن اضافه میکنیم که مانگا و انیمه ی جوجوتسو کایزن با محوریت ایتادوری یوجی یه مجموعه نسبتا جدا از جوجوتسو کایزن 0 هستن! درواقع انیمه جوجوتسو کایزن 0 از یک مانگای تک جلدی به همین اسم اقتباس شده که مجموعه اسپین آف سری اصلیه.

خلاصه داستان Jujutsu Kaisen 0

همونطور که اشاره کردیم وقایع فیلم سینمایی قبل از داستان مانگای اصلی اتفاق می افتن. داستان این فیلم درباره کارکتر تازه ای به اسم یوتا (Yuta) ست. مدتی قبل ریکا (Rika)، دوست صمیمی یوتا، توی تصادف رانندگی کشته میشه. و روح نفرین شده ی اون در همه اوقات یوتا رو به هرکجا که میره تعقیب میکنه.

اما زمانی که با آکادمی جوجوتسو آشنا میشه، بعضی از اعضای اکادمی و شخصیت های محبوب فندوم، مثل گوجو ساتورو به یوتا کمک میکنن. گوجو به یوتا توضیح میده که چرا هرجا که میره روح ریکا ظاهر میشه و اینکه چه کارهایی میتونه با این تواناییش انجام بده.

مرتبط: بهترین انیمه های شبیه Jujutsu kaisen

تریلر جدید Jujutsu Kaisen 0

در لحظات پایانی تریلر، استودیو ماپا – MAPPA پیش نمایش کوتاهی از آهنگ اصلی فیلم به نام Itto ارائه داد. این قطعه از King Gnu است. که کاملا با سایر قطعات موسیقی سریال همخونی داره. به نظر میرسه این قطعه نقش کلیدی برای به نمایش درآوردن اکشن ها و به هیجان آوردن مخاطبان فیلم ایفا کرده.

علاوه بر این تریلر جدید نگاهی به سوگورو گتو، ویلین اصلی فیلم سینمایی داشت. که بهتره خودتون تماشایش کنید.


تاریخ انتشار سینمایی مورد انتظار جوجوتسو کایزن

تاریخ انتشار دقیق اکران داخلی این انیمه مشخص شده. و در بیست و چهارم دسامبر سال 2021 در ژاپن به روی پرده های سینما خواهد رفت. البته تاریخ دقیق اکران بین المللی همچنان نامشخصه. اما با توجه به الگوی کلی اکران بقیه انیمه ها میتونیم زمان حدودی اکران بین المللی رو پیشبینی کنیم. انتظار داریم این انیمه با اختلاف 15 روز تا دوماه بعد از اکران داخلی در سایر کشورها هم به نمایش دربیاد. که در کل میفته برای سال 2022! 🙁

مانگای جوجوتسو کایسن

تیراژ مانگای جوجوتسو کایسن اخیرا از 55 میلیون نسخه بالاتر رفته. انتشار این مانگا از سال 2018 شروع شد و از طریق هفته نامه شونن جامپ به چاپ رسید. این داستان کتاب مصور اختصاصی هم داره که تا تاریخ 4 اکتبر سال 2021 17 جلد از اون منتشر شده و همچنان ادامه داره. در همین زمان که منتظر اکران فیلم سینمایی Jujutsu Kaisen هستین میتونید مانگای سری رو از طریق درگاه های رسمی Manga Plus یا VIZ مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: موردانتظارترین انیمه های پائیز 2021 – 1400 


این خبر در صورت انتشار هرگونه جزئیات بیشتر از طرف سازندگان اثر، بروزرسانی میشود!