تاریخ انتشار فصل سوم انیمه KAGUYA-SAMA: LOVE IS WAR

تاریخ انتشار فصل سوم انیمه کاگویا ساما ؛ عشق جنگه اعلام شد. انیمه کاگویا ساما عشق جنگه یه انیمه عاشقانه سینن محبوبه. که از مانگایی به همین اسم اقتباس شده. و اولین چپتر اون در 19 می 2015 از طریق هفته نامه Young Jump به چاپ رسید. این مانگا عاشقانه ای متفاوت و پر از لحظات دلنشین و کمدی بود که همین تفاوت چشمگیر اون باعث تمایزش نسبت به بقیه آثار عاشقانه شد.

بعد از مدت نسبتا کوتاهی استودیو A-1 Pictures تصمیم به ساخت انیمه این اثر گرفت. فصل اول این انیمه در سال 2019 با عنوان !Kaguya-Sama: Love Is War و فصل دوم اون در سال 2020 با عنوان ؟Kaguya-Sama: Love Is War منتشر شد. به دلیل انتشار فصل اول و دوم در دو سال متوالی انتظار میرفت فصل سوم هم در سال 2021 منتشر بشه. اما به دلیل بیماری همه گیر کرونا و قرنطینه تولید فصل سوم به تعویق افتاد.

اما حالا بعد از یکسال انتظار، تاریخ انتشار فصل سوم انیمه کاگویا ساما اعلام شد و پخش هفتگی فصل سوم کاگویا ساما از آپریل 2022 تایید شده. عنوان این فصل KAGUYA-SAMA: LOVE IS WAR – Ultra Romantic اعلام شده.

مرتبط: انیمه کاگویا ساما: عشق جنگه _ درس های زندگی در قالب یک کمدی دبیرستانی! 

اطلاعیه رسمی صفحه توئیتر انیمه Kaguya Sama: Ultra Romantic

صفحه رسمی توئیتر انیمه Kaguya-Sama: wa Kokurasetai در تاریخ 21 اکتبر سال 2021 با انتشار تریلر فصل سوم این سری شگفت انگیز ساخت فصل جدید رو تایید کرد. طبق این اطلاعیه اولین اپیزود فصل جدید در آپریل 2022 (بهار 1401) منتشر میشه. و همه طرفداران در سراسر جهان میتونن از طریق وبسایت Funimation این انیمه رو با زیرنویس اینگلیسی تماشا کنن. و دوباره شاهد فراز و نشیب های داستانی باشند که قابل پیشبینی نیست و در همه حال مخاطبش رو به وجد میاره.

در فصل جدید تمامی ویس اکتورهای فصل های قبلی حضور دارند و تیم تولید تغییری نداشته. و Ultra Romantic همچنان توسط مامورو هاتاکه یاما (Mamoru Hatakeyama)، کارگردان فصل اول و دوم، کارگردانی میشه.

مینی اپیزود: تریلر فوق عاشقانه

علاوه بر تاریخ انتشار یک مینی اپیزود جدید هم از این انیمه منتشر شده که چپتر 110 مانگای کاگویا ساما نوشته آکا آکاساکا رو پوشش داده. نکته جالب و بامزه درباره این مینی اپیزود موضوع اونه. داستان این این چپتر از مانگا درباره جشن اعضای شورای دانش آموزی به خاطر تولید فصل اول انیمه اقتباس شده از مانگاست!

شما میتونید این مینی اپیزود رو از کانال رسمی انیمه در یوتیوب تماشا کنید. اما متاسفانه این مینی اپیزود بدون زیرنویس اینگلیسی منتشر شده. و برای تماشای اون با زیرنویس باید به درگاه های مختلف فندوم مراجعه کنید تا به زیرنویس های غیر رسمی دسترسی پیدا کنید. البته همون طور که اشاره کردیم این مینی اپیزود چپتر 110 مانگا رو پوشش داده که میتونید به جای تماشای این اپیزود جدید نسخه ترجمه شده اینگلیسی و فارسی مانگا رو بخونید. و بعد انیمه رو تماشا کنید. اینطوری متوجه اتفاقات انیمه میشین و دیگه نیازی به زیر نویس هم ندارین.

شما هم از طرفداران این انیمه عاشقانه کمدی متفاوت هستین؟ خود من به عنوان یکی از اعضای فندوم مشتاق انتشار فصل جدید هستم. نظر شما درباره این انیمه چیه؛ به نظرتون میتونه توقعات فندوم رو برآورده کنه؟!