از گذشته تا به امروز استفاده از وبکم برای کاربران سیستم‌های کامپیوتر معضل بزرگی بوده و هست. در گذشته تنها راه حل، اتصال یک دوربین به کامپیوتر و یا خرید وبکم بوده، اما با ورود تلفن‌های هوشمند و ارائه اپلیکیشن های تازه، این باور که فقط با استفاده از وبکم می‌توان دوربین را با کامپیوتر به اشتراک گذاشت، منسوخ شد و اپ های مختلفی به وجود آمده‌اند که در تبدیل دوربین موبایل به وبکم کمکتان می‌کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با چند نرم افزار برای تبدیل دوربین موبایل به وبکم آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون کامپیوتر! 

بهترین اپلیکیشن ها برای آرامش اعصاب و کاهش استرس و اضطراب

هشت مورد از بهترین اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

اپلیکیشن‌هایی که دانش آموزان، کنکوری‌ها و دانشجویان نباید از دست بدهند 


در چنین روز هایی که ویروس کرونا در کمین ماست و خیلی از ما به اجبار خانه نشین شده ایم، امکان دارد قصد داشته باشیم برای اداره‌مان یا مدرسه و هر جای دیگری کنفرانس آنلاین برقرار کنیم. پس قطعا به یک وسیله برای نمایش تصویرمان احتیاج داریم. حال اگر وبکم نداشته باشیم، یعنی هیچ کاری نمیتوانیم کنیم؟ شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار های وبکم، بدون نیاز به دستگاه وبکم، موبایل خود را به وبکم کامپیوترتان تبدیل کنید.

بررسی Nokia 7.2

عموما اپ های وبکم رایگان نیستند، اما به لطف برخی کرکرهای ایرانی، ایرانیان می‌توانند از نسخه های رایگان آن استفاده کنند. البته ما چنین نسخه‌هایی از هیچ برنامه‌ای را پیشنهاد نمی‌کنیم، چون که این برنامه ها از قانون کپی‌رایت پیروی نمی‌کنند و اغلب توسط گوگل به عنوان اپ‌های متجاوز به حریم شخصی شناخته می‌شوند. هر نرم افزار وبکم، قابلیتی خاص را ارائه می‌دهد که اکثر این قابلیت ها مشابه است، از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به برگردان کردن فیلم، ایجاد فیلتر بر روی تصویر، برش سایز تصویر و … اشاره نمود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با چندین اپ برای تبدیل دوربین موبایل به وبکم آشنا کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های قدرتمند ویرایش فیلم

15 اپلیکیشن فوق العاده برای بانوان که حتما باید در تلفن همراه خود داشته باشند !

بهترین اپلیکیشن های موسیقی و آهنگسازی برای کودکان به انتخاب مجله وارونه (بخش اول)


1. DroidCam Wireless Webcam

یکی از برترین اپ‌هایتبدیل دوربین موبایل به وبکم ارائه دهنده سیستم تبدیل میکروفون، که رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و به شما اجازه می‌دهد از 4 طریق مختلف اتصالات موبایل و کامپیوتر را انجام دهید.

این اپ برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز در دسترس است.

2. iVCam

این اپتبدیل دوربین موبایل به وبکم با اتصال دوربین موبایل شما به کامپیوتر از طریق USB به عنوان وبکم عمل کند.

این اپ برای اندروید و ویندوز در دسترس است.

3.IP Webcam

یکیتبدیل دوربین موبایل به وبکم از برنامه‌های این عرصه که با استفاده از آی‌پی، دستگاه‌هایتان را به یکدیگر متصل کرده و از موبایلتان بعنوان وبکم استفاده می‌کند.

این برنامه برای اندروید و آی او اس و ویندوز موجود است.

4. Les Arcs Webcam

یکتبدیل دوربین موبایل به وبکم برنامه شبیه ساز وبکم عالی که برای کاربران اندروید و ویندوز ساخته شده است و گزینه های ضبط با استفاده از میکروفون را برای کاربران فراهم می کند. این برنامه قابلیت ایجاد پادکست و تبدیل صدا به چندین حالت را میدهد.

این اپ برای اندروید و ویندوز در دسترس است.

5. CameraFi

این برنامه نیز همچون دیگر برنامه‌ها، استفاده از وبکم را ارائه می‌دهد.

این اپ براتبدیل دوربین موبایل به وبکمی اندورید و ویندوز در دسترس است.

 امیدواریم لیست برنامه‌های ارائه دهنده وبکم کامپیوتر برایتان مفید واقع شده باشد!