با آمدن هالووین تصمیم گرفتیم شما را با 5 تا از ترسناک ترین هتل های دنیا آشنا کنیم که دارای داستان های وحشتناک هستند.آیا شما شجاعت لازم برای ماندن در این هتل های وحشتناک را دارید ؟

ترسناک ترین هتل های دنیا

1-Dalhousie Castle Hotel & Spa ، اسکاتلند

مهمانان و مسافران هتل Dalhousie Castle می گویند که شبح زنی را در پله ها و سالن اصلی این هتل دیده اند.حتی بعضی نیز ادعا می کنند که سرما عجیبی را در اتاق های این هتل احساس می کنند.همچنان به شما یاد آوری می کنیم که این هتل دارای سیاه چال است.

ترسناک ترین هتل های دنیا

2-The Stanley Hotel، آمریکا

استفان کینگ ،نویسنده مشهور یک شب را به دلیل بارش برف سنگین مجبور شده است در این هتل بگذراند.او اوقات بسیار وحشتناکی را در این هتل سپری کرده است که پس از آن باعث خلق کتاب “The Shining” شده است .داستان مشابهی که اغلب مسافران این هتل بیان می کنند این است که از طبقه چهارم این هتل صدای خندیدن کودک می آید.این هتل در ایالت کلرادو واقع شده است.

ترسناک ترین هتل های دنیا

3-Ettington Park Hotel، انگلیس

Ettington Park Hotel ،عمارت ویکتوریا در فیلم ترسناک “The Haunting”است.از زمانیکه ادعا شده است در این هتل چند روح دیده شده است در لیست عمارت های ترسناک انگلیس قرار گرفته است.

ترسناک ترین هتل های دنیا

4-Aparthotel Adagio access Paris Philippe Auguste ،پاریس

این هتل آپارتمان در نزدیکی ترسناک ترین گورستان جهان یعنی Père Lachaise واقع شده است.در این گورستان قبرهای  ادیف پیاف ،اسکار وایلد ،جیم موریسون و 300 هزار گور وجود دارد.بازدید کنندگان از این گورستان می گویند که ارواح وحشت زده ای را مشاهده کردند و به محض ورود به این گورستان احساس ترس سرتاسر وجود آن ها را در بر می گیرد.

ترسناک ترین هتل های دنیا

5-Castello della Castelluccia ،رم

گفته می شود که در این هتل 2 روح زندگی می کنند.یکی از آن ها امپراطور نرو است که برای پیدا کردن مکانی آرام به این هتل آماده است و دومی کیمیا گری است که بر اثر رعد  و برق در برج اصلی این هتل جان باخته است.

ترسناک ترین هتل های دنیا

همچنین بخوانید :

گوگل به شما اجازه می دهد که هتل و پروازها را از طریق نتایج جستجو رزرو کنید !

۵ تا از بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

گزارش برنامه سفر به جنگل ابر شاهرود

گزارش برنامه سفر به سنگ سوری تا درفک و ماسال

سفر به جنگل الیمستان ، پاییز منتظر شماست !