ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب ها! هر زنی دوست دارد که لب های برجسته ای داشته باشد و برای رسیدن به آن سریع ترین روش یعنی تزریق ژل را انتخاب می کند.با این حال با ترفندهای آرایشی می توانید به نتایج دلخواه و طبیعی دست پیدا کنید.اما ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب ها کدامند ؟

ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب ها

در قدم اول لب هایتان را مسواک بزنید !

آیا تا به حال لب های خود را مسواک زده اید ؟ شاید برایتان تعجب آور باشد اما مسواک زدن لب ها برای برجسته نشان دادن لب ها بسیار مهم است.ابتدا با استفاده از یک بالم لب ، لب هایتان را مرطوب کنید و سپس با استفاده از مسواک به آرامی مسواک بزنید و بعد از آن از یک براق کننده لب استفاده کنید.این روش را در هفته یک بار امتحان کنید در این صورت هم لب هایتان پاکسازی می شود و هم لب های برجسته تری خواهید داشت.


همچنین بخوانید :


ترفند استفاده از هایلایتر

شما با استفاده از هایلایتر و تاثیر نور می توانید لب هایتان را برجسته تر نشان دهید. برای این منظور با استفاده از هایلایتر بر روی لب بالایتان می توانید از این ترفند استفاده کنید.

ترفند رژلب

شما می توانید قسمت های بالایی و پایینی لب تان را (نزدیک ناحیه خط لب ) از رژ کمرنگ استفاده کنید.و قسمت های میانی لب را با رژ پررنگ تر پر کنید.این ترفند باعث می شود لبان شما برجسته تر دیده شود.

ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب ها

استفاده از خط لب 

با استفاده از خط لب به میزان دو درجه تیره تر از رژ لب تان می توانید لب هایتان را برجسته تر نشان دهید.با پر کردن قسمت داخلی لب با خط لب و سپس استفاده از برق لب ، لب های برجسته تری خواهید داشت.

ترفندهای آرایشی برای برجسته کردن لب ها