ترند کفش های ورزشی 2018

کفش های ورزشی در حال حاضر در همه  محیط های زندگی ما قرار دارد.و این طور به نظر می رسد به دلیل عشق ما به این کفش ها و راحت بودن آن ها سلطنت آن ها تا سال ها ادامه خواهد داشت.اما ترند کفش های ورزشی سال 2018 چیست ؟


همچنین بخوانید :با استایل رترو و کفش های ورزشی پر طرفدار آن آشنا شوید !


1-کفش های  ورزشی لژدار

کفش های ورزشی لژدار دوباره به دنیای مد بازگشته اند.این کفش ها که در دهه 90 میلادی بسیار ترند بوده اند دوباره با الهام از آن دهه اما شیک تر در میان ترند کفش های ورزشی سال 2018 دیده می شوند.مهم ترین نکته در پوشیدن این کفش ها مینیمال بودن و تمیز بودن آن ها است.

با ترندهای کفش های ورزشی سال 2018 آشنا شوید!

2-طراحی های متفاوت

این مدل کفش ها در ترند کفش های ورزشی 2018 مخصوصا در فصل بهار بسیار دیده خواهند شد.اگر شما نیز به این مدل کفش ها علاقه دارد پس دست به کار شوید.

با ترندهای کفش های ورزشی سال 2018 آشنا شوید!

3-کفش های ورزشی Normcore

کلمه،Normcore که از ترکیبی از کلمات نرمال و هاردکور است به عنوان ترند های مد روز بسیار تکرار می شود و این ترند بودن روند صعودی دارد.و البته که کفش ها نیز از این کلمه در امان نماندند.این مدل کفش ها که در زمان گذشته پدران ما هنگام قدم زدن استفاده می شوند امسال توسط برندهای دیور ،شانل ،بالنسیگا دوباره به دنیای مد معرفی شدند.

با ترندهای کفش های ورزشی سال 2018 آشنا شوید!

4-کفش های ورزشی رنگی

منظور از کفش های ورزشی رنگی ،کفش هایی که شامل 2 یا 3 تن متفاوت رنگ باشند.ما در مورد کفش  های ورزشی صحبت می کنیم که تقریبا در آنها  هر رنگ  را می توانید پیدا کنید. حتی با نگاه کردن به این کفش شما احساس خوشحالی می کنید.

با ترندهای کفش های ورزشی سال 2018 آشنا شوید!

5-کفش های ورزشی کلاسیک

کفش های ورزشی ساده به رنگ سفید نیز امسال در میان ترندهای سال 2018 جایگاه خود را حفظ می کنند.و همچنان در دنیای مد وجود دارند.

همچنین بخوانید :ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟

با ترندهای کفش های ورزشی سال 2018 آشنا شوید!

 

در ادامه بخوانید :