تریلر انیمه یاسوکه (Yasuke) با زیرنویس فارسی

تریلر انیمه یاسوکه (Yasuke) با زیرنویس فارسی را در مجله وارونه تماشا کنید! اولین تریلر رسمی انیمه جدید استودیو معظم «ماپا» که توسط نتفلیکس به صورت جهانی پخش میشود، چند ساعت پیش منتشر شد. از آنجایی که پلتفرم استریم نتفلیکس، برای پخش هر فیلم و سریال و یا انیمه سریالی، سیستم پخش هفتگی را در پیش نمیگیرد، بنابراین به محض انتشار این انیمه، انیمه دوستان میتوانند تمام قسمت های آن را به صورت یکجا تماشا کنند.

داستان انیمه «یاسوکه» که اولین انیمه با محوریت یک سامورایی سیاه پوست است، حول محور یک رونین(سامورایی های بدون ارباب) سیاه پوست است که زندگی عادی ای را در پیش گرفته و نمیخواهد گذشته خونین خود را دوباره زندگی کند. این رونین که از آن به عنوان «بزرگترین رونین شناخته نشده تاریخ» نام میبرند درگیر یک هرج و مرج خونین اجتماعی در روستایش میشود. دنیای انیمه از عناصر رئال پیروی نمیکند و شاهد المان های فانتزی/جادوگری نیز در آن هستیم. یاسوکه همچنین در گیر و دار این درگیری ها باید بار دیگر شمشیرش را از غلاف خارج کند و از کودک مرموزی محافظت کند که یک گروه شرور با قدرت های خاص به دنبال آن کودک هستند.


همچنین بخوانید: بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش اول


با اینکه نتفلیکس مانور زیادی روی گویندگان درجه یک آن داده است که البته انگلیسی زبان هستند، ولی هنوز مشخص نیست که کیفیت این صداپیشگان تا چه حد است. همچنین این یک باور اثبات شده است که تقریبا تمام انیمه دوستان سراسر دنیا، این مدیوم جذاب را با دوبله اصلی(ژاپنی) تماشا میکنند. از طرف دیگر موسیقی متن انیمه توسط یک گروه غیر ژاپنی ساخته شده که سابقه درخشانی نیز دارند و باید ببینیم آیا همانطور که در تریلر نوید حداقل یک آلبوم موسیقی متن جذاب را می‌دهد میتوانند هنگام پخش جهانی آن تحسین تماشاگران را برانگیزند یا نه.

 

آرت و طراحی هنری انیمه و همچنین خشونت عریان همراه با رگه های فانتزی و اغراق شده، از عناصر هیجان انگیز و محسوس در این تریلر بودند که باعث میشود این انیمه به واچ لیست آینده انیمه دوستان سراسر دنیا راه پیدا کند. در ادامه میتوانید تریلر انیمه یاسوکه (Yasuke) با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید.

مثل همیشه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.