تریلر انیمیشن لوکا “Luca” با زیرنویس فارسی را برای اولین بار در مجله وارونه تماشا کنید! “لوکا”، انیمیشن مورد انتظار جدید دیزنی که اتفاقات آن در کشور ایتالیا میافتد، سرانجام یا انتشار اولین تربلر رسمی آن درک ما را از فضای انیمیشن و داستان آن بالاتر برد. این انیمیشن که از حیث سر و صدای رسانه ای اطرافش چیزی از انیمیشن “روح”، اثر قبلی دیزنی و پیکسار کم ندارد، حالا با اولین تریلر رسمی اش، ما را به ایتالیا میبرد و این بار ماجراجویی جدیدی را شاهد هستیم.

“لوکا” هنوز خلاصه داستانی رسمی ای ندارد، اما نیازی نیست تا منتظر آن بمانیم. زیرا بنا بر مصاحبه چندوقت پیش کارگردان آن که یک نامزدی اسکار فیلم کوتاه را هم در کارنامه اش دارد، داستان انیمیشن لوکا قرار است در شهری در ایتالیا جریان داشته باشد و تمرکز آن روی تعریف داستانی از دوستی های دوران کودکی و بحث بلوغ است.


همچنین بخوانید:  انیمیشن های برنده اسکار ؛ بهترین انیمیشن های دهه را بشناسید!


این انیمیشن داستان دو پسربچه و یک دختربچه را تعریف میکند که در جریان یک تابستان، دوستی عمیقی بین آنها به وجود می آید. ولی هر دو آن پسربچه ها، موجوداتی نیمه انسان اند و برای گذراندن تابستان به شهر آمده اند. احتمالا این دو که به نام های “لوکا” و “آلبرتو” شناخته میشوند، تمام مدت در سطح آب هستند و حالا به شهر آمده اند. بنابراین چنین رازی میتواند منجر به از بین رفتن دوستی آنها شود و همانطور که در تریلر نیز گفته میشود، آنها توجه ویژه ای روی لو نرفتن این راز دارند.

از جنبه بصری، انیمیشن لوکا تا به اینجا به شدت متفاوت ظاهر شده است، و این را میتوان در رنگ بندی های گرم و سایه زنی های کم که همه حس فصل تابستان را به مخاطب القا میکنند، یافت. همچنین این انیمیشن اثری شخصی از کارگردان آن یعنی “انریکو کاساروسا” است و وی آن را یادآور تجربیات کودکی خود عنوان کرده است.

تریلر انیمیشن لوکا “Luca” با زیرنویس فارسی

این انیمیشن قرار است در تابستان سال 2021 میلادی مصادف با 28 خرداد 1401 منتشر شود.