اشتباه فکر می کردید! بیش از یک اسپایدرمن وجود دارد !

مردان عنکبوتی دیگری هم به غیر از پیتر پارکر وجود دارند و تریلر جذاب انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse این موضوع را اثبات می کند! به نظر می رسد انیمیشن Into the Spider-Verse بینندگان را با اسپایدرمن جدیدی به نام Miles Morales که این شخصیت توسط پیتر پارکر (شخصیت اصلی اسپایدرمن) که حالا مسن تر هم شده،تربیت و تعلیم می بیند، آشنا می کند !

Miles Morales اولین و تنها نوجوان آفریقایی-لاتین، غیر سفیدی پوستی است که در نقش ابر قهرمانی نظیر اسپایدرمن ظاهر می شود. جدا از این موضوع در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse، یک زن عنکبوتی نیز وجود دارد! بله درست خواندید این انیمیشن شخصیت زن عنکبوتی را با نام Spider-Gwen معرفی می کند که دارای قدرت های عنکبوتی رادیو اکتیوی است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

باید خدمتتان عرض کنم استایل هنری این انیمیشن واقعا فوق العاده است.! تصاویری زیبا با بافت های جذاب و رنگ های روشن این انیمیشن را تبدیل یک کتاب کمیک با انیمیشن سه بعدی پیکسار کرده است !

به همراه تریلر پستری نیز از این انیمیشن منتشر شده است که در ادامه می توانید ببینید.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

همچنین در این تریلر اطلاعات بیشتر از فضای کلی داستان، نحوه مبارزات و … مشخص می شود. کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی است.انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ /۲۳ آذر اکران شود.

 

همچنین بخوانید