تریلر جدید انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین

به تازگی تریلری جدید انیمه سینمایی Sword Art Online: Aria of The Starless Night منتشر شده. و جزئیاتی از داستان انیمه رو برای مخاطب به نمایش گذاشته. البته این تریلر شامل اطلاعات دیگه ای هم درباره اکران و موسیقی متن انیمه بود. با مجله وارونه همراه باشید و در ادامه تریلر جدید انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین را تماشا کنید.

تاریخ اکران داخلی و بین المللی Aria of a Starless Night

انیمه سینمایی Aria of a Starless Night به زودی و در تاریخ 30 نوامبر مصادف 9 آذر در سینماهای استاندارد ژاپن اکران خواهد شد. گفته شده انیمه سینمایی Aria of a Starless Night به زودی در 40 کشور متفاوت به جز ژاپن اکران میشه. تاریخ اکران بین المللی در هر کشور متفاوته. اما به طور کلی سوم دسامبر 2021 یعنی سه روز بعد از اکران داخلی برآورد شده. در هر صورت به نظر میاد تایید ساخت و انتشار این انیمه سینمایی از فرنچایز محبوب Sword Art Online، اون هم بعد از سه سال وقفه، باعث خوشحالی و هیجان بی اندازه طرفدارانش شده. و تفاوت تاریخ اکران داخلی و بین المللی زیاد برای طرفداران آزار دهنده خارجی نیست.

صفحه رسمی توئیتر این سری هم جزئیاتی درباره اکران بین المللی اعلام کرده که به این صورته: اکران مجازی IMAX در وبسایت Funimation و از تاریخ سوم دسامبر شروع خواهد شد. طرفداران کانادایی و آمریکایی میتونن برای تماشای این فیلم در سینما از تاریخ 5 نوامبر بلیط خریداری کنند. اما اکران فیلم در سینماهای کانادا و آمریکای شمالی از 3 دسامبر آغاز میشه. مخاطبانی که در انگلستان، ایرلند، آمریکای جنوبی، استرالیا و نیوزیلند ساکن هستند میتونن از تاریخ نهم نوامبر بلیط سینما رزرو کنند. اما فیلم از تاریخ 9 دسامبر به روی پرده سینماها خواهد رفت. متاسفانه این صفحه از اکران در ایران چیزی نگفته که کاملا طبیعیه و عادت کردیم. اما طبق انتظارات این انیمه سینمایی جدید تا دهم دی ماه در دسترس فندوم ایرانی قرار خواهد گرفت.

هنر شمشیرزنی آنلاین: بهترین انیمه ژانر ایسکای

اگر کسی هست که هنوز اسم این مجموعه رو نشنیده باید به اطلاعش برسونیم این مجموعه یکی از بهترین انیمه های ژانر ایسکای ست. به طور خلاصه ژانر ایسکای یکی از ژانرهای فرعی دنیای انیمه ست. و به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده و جز انیمه های سبک جدید به شمار میره. داستان انیمه های این ژانر معمولا با سفر از دنیایی به دنیای دیگه آغاز میشه. مثلا توی انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین، چندتا نوجوون از دنیای عادی خودمون به دنیای یه ویدئوگیم ایسکای میشن و اینطوری داستان آغاز میشه. در کل خوبه که با ژانرهای مختلف دنیای انیمه آشنا باشید!

تم موسیقی متن

موسیقی ای که در پسزمینه این تریلر میشنوید، تم آهنگ جدید فیلم هست. اسم این تم یا قطعه “Yuke” است که توسط ستاره پاپ ژاپنی، LiSA اجرا میشه. این هنرمند معروف قبلاً ساخت آهنگ اصلی انیمه Sword Art Online رو به عهده داشت. و ساخت قطعه یوکه یه همکاری دوباره بین لیسا و تیم تولید انیمه Sword Art Online به حساب میاد. درباره این هنرمند و کارنامه فوق العاده حیرت اوری که داره باید بگیم که بیشتر شهرتش به خاطر “Gurenge” ، موسیقی اوپنینگ اصلی انیمه Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba است. موسیقی اوپنینگ شیطان کش یکی از ده موسیقی برتر دنیای انیمه است! و همین سطح انتظارات فندوم Sword Art Online رو بالا برده.

همچنین موسیقی متن Sword Art Online Alicization را گوش کنید! حماسه‌ای برای شمشیرها 

خلاصه داستان

نویسنده فیلم رو این طور توصیف میکنه: این داستان مربوط به زمانیه که “Lightning Flash” و “The Black Swordsman” (شمشیرزن سیاه) هنوز با این اسامی شناخته نمیشدن. روزی که آسونا NerveGear رو اهدا کرد، فقط یه دانش آموز سال آخر راهنمایی بود که تا اون موقع اصلا سراغ بازی های ویدئویی نرفته بود. تا اینکه در تاریخ 6 نوامبر 2022 اولین بازی آنلاین واقعیت مجازی چند نفره (VRMMORPG) به اسم هنر شمشیرزنی آنلاین (Seord Art Online) به طور رسمی راه اندازی شد. و افراد زیادی با خوشحالی وارد بازی میشن.

اما ناگهان بازی راه خروج اونها رو میبنده. و به اونها هشدار داده میشه که باختن و مُردن در بازی باعث مرگ بازیکن در واقعیت میشه. این یعنی تنها راه نجات پیدا کردن از دنیای بازی برنده شدن توی گیمه! یکی از این بازیکنان آسونای تازه کاره که اطلاعاتی درباره بازی و قوانینش نداره. اما باید برای زنده موندن تلاش کنه. پس به سمت Aincrad، قلعه آهنی شناور، حرکت میکنه. و در بین راه با یه شمشیرزن به نام کیریتو ملاقات میکنه و …

تریلر جدید تمرکز زیادی روی رابطه قهرمان سری Asuna و همکلاسی اش، Minori Inase یا همون Mito داره. مثلا توی یه فریم ایناسه بازی SAO رو به آسونا معرفی میکنه، و بعداً توی یه بخش دیگه وقتی که بازی ارور میده و مانع خروج بازیکنان از گیم میشه، و اعلام میشه که در صورت مُردن در بازی واقعا توی زندگی واقعی هم میمیرن، قول میده از آسونا محافظت کنه. این تریلر همچنین اولین ملاقات آسونا با قهرمان اصلی SAO ، کیریتو را برای مخاطبانش به نمایش میذاره.

تیم تولید

ویس اکتر کارکتر آسونا، هاروکا توماتسو و صداپیشگی کیریتو بر عهده یوشیتسوگو ماتسوکا ست. انیمه سینمایی Aria of a Starless Night توسط آیاکو کوهنو کارگردانی شده. که آثار درخشانی مثل مجموعه بلیچ و Seven Deadly Sins The Movie رو در کارنامه اش داره.

همچنین می توانید بهترین والپیپرهای انیمه Sword Art Online رو از اینجا دانلود کنید! 

در این بخش میتونید تریلر منتشر شده رو تماشا کنید:

نظرتون راجع به این مجموعه چیه؟ به نظرتون این سینمایی میتونه توقعات مخاطبانش رو برآورده کنه؟ دیدگاهتون رو در بخش کامنت ها با ما درمیون بذارید.