تاریخ پخش Attack on Titan The Final Season هنوز هم قطعی نمی باشد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبری Pony Canyon تریلر جدید انیمه Attack on Titan را منتشر کرده است! در این تریلر نسبتا بلند صحنه های زیادی از فصل آخر این انیمه مورد انتظار به نمایش درآمده.

شما میتوانید این تریلر از فصل چهارم انیمه Attack on Titan را در یوتوب یا نماشا تماشا کنید.

تریلر جدید انیمه Attack on titan را از مجله وارونه تماشا کنید!

این انیمه اقتاسی از مانگایی به همین نام با نویسندگی آقای Hajime Isayama می باشد. ساخت فصل چهارم این انیمه بر عهده استودیو MAPPA می باشد. Yuichiro Hayashi نیز کارگردانی این فصل از انیمه را برعهده خواهد داشت.

آقای Hiroshi Seko به عنوان نویسنده فیلمنامه این اثر بازگشته است. طراحی کارکترها هم بر عهده Tomohiro Kishi بوده است. Hiroyuki Sawano هم بار دیگر با موسیقی خود در این انیمه برای شگفت زده کردن ما بازگشته است.

تریلر جدید انیمه Attack on titan

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

فیلم سینمایی از این فرانچایز نیز با نام Shingeki no Kyojin: Chronicle نیز از 17 جولای بر روی پرده های سینما خواهد رفت. این فیلم سینمایی شامل 59 قسمت سه فصل اول این انیمه است.

زمان پخش این انیمه که قبلا در پاییز 2020 اعلام شده است در این تیزر نمی باشد و این گمانه زنی ها را مبنی بر تاخیر انتشار انیمه به دلیل شیوع کرونا ویروس بیشتر می کند. البته زمان پخش این انیمه در این ویدو اعلام نشده است.


همچنین در مجله وارونه در باب انیمه بخوانید:


اولین فصل این انیمه در تاریخ آوریل 2013 منتشر شده است. دومین فصل از این شاهکار هم در تاریخ آوریل 2017 منتشر شده است. نیمه اول فصل سوم نیز در تاریخ جولای 2018 و نیمه دوم این انیمه هم در آوریل 2019 پخش شده است. همچنین شایان به ذکر است که مانگای این اثر هم در روبه پایان است و هاجیمه ایساما گفه است که او سعی دارد این مانگا را امسال به پایان برساند.

به شما دوستان گرامی نیز پیشنهاد می کنم تا اخبار انیمه را از مجله وارونه برای اطلاع از آخرین اخباری که در اینده منتشر می شوند دنبال کنید. لازم به ذکر نیست که مجله وارونه اخبار خود را حتی سریعتر از رسانه های انگلیسی منتشر می کند، پس همراه ما بمانید. نظرات شما در باره این انیمه چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید.