بالاخره تریلر فصل آخر سریال 13 Reasons Why منتشر شد! توی این فصل بالاخره داستان شخصیت هامون بعد از کلی کش پیدا کردن به پایان میرسه!

برای کسانی که خبر ندارن، این سریال اقتباسی از کتابی به همین نامه که توسط جی اشر در سال 2007 منتشر شد و در لیست پرفروش ترین های اون سال هم قرار گرفت!


بهترین سریال های برگرفته از کتاب که از تماشای آنها لذت خواهید برد!


داستان این سریال پس از خودکشی دختر جوانی به نام هانا بیکر شروع میشه. هانا پس از خودکشیش، به صورت مخفیانه سیزده نوار صوتی از خودش به جا میزاره که در هرکدوم از اون ها یکی از دلایل خودکشی خودش رو شروح داده. نتفلیکس تا حالا سه فصل از این سریال منتشر کرده که فقط فصل اول بازخوردهای تماما مثبتی دریافت کرد و دو فصل بعدی با واکنش بدی از سمت منتقدین و طرفداران روبرو شدن. اما مطمئن باشید همون فصل اول اونقدر ارزش داره که به خاطرش سریال رو شروع کنید!


بهترین سریال های شبکه نتفلیکس Netflix که حتما باید ببینید!


حالا هم نتفلیکس تریلر فصل چهارم و پایانی سریال 13 Reasons Why ذو منتشر کرده و در اون تاریخ انتشار این فصل و تعداد قسمت های اون هم تایید شده. تریلر فصل آخر سریال 13 Reasons Why رو میتونید در پایین ببینید.

فصل آخر این سریال قراره توی تاریخ 5 ژوئن 2020 یا همون ۱۶ خرداد در هشت قسمت منتشر بشه و به داستان کلی جنسن پایان بده؛ البته اگر نتفلیکس به سرش نزنه و بازار ساخت اسپین آف و دنباله برای این سریال رو هم راه نندازه!


شما هم نظراتتون درباره تریلر فصل آخر سریال سیزده دلیل که چرا و البته خود سریال باهامون درمیون بزارید