تریلر فصل دوم انیمه Dr Stone منتشر شد! انتشار در دی ماه

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. وبسایت رسمی انیمه سریالی Dr Stone تریلر فصل دوم این انیمه را منتشر کرده است. همچنین پوستر جدیدی برای این انیمه مورد انتظار منتشر شده است! فصل دوم این اثر قرار است که آرک داستانی Stone Wars را پوشش دهد. فصل دوم انیمه Dr. Stone در ژانویه 2021 مصادف با دی ماه 1399 منتشر خواهد شد! انیمه Dr. Stone اقتباسی از روی مانگایی به همین نام به نویسندگی Boichi و Riichirou Inagaki می باشد.

تریلر فصل دوم انیمه Dr. Stone را از کانال یوتیوب مجله وارونه تماشا کنید

Boichi و Riichirou Inagaki انتشار این مانگا را از سال 2017 در مجله هفتگی Shonen Jump آغاز کرده اند. Viz Media نیز در حال انتشار این مانگا به صورت دیجیتالی و پرینتی می باشد. فصل اول این انیمه در جولای 2019 منتشر شده است. Crunchyroll همزمان با روی انتن رفتن این انیمه آن را استریم کرده است. Funimation نیز بعدا نسخه دوبله انگلیسی این انیمه را استریم کرده است.

تریلر فصل دوم انیمه Dr. Stone

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

Shinya Iino فصل اول این اثر را در استودیو TMS Entertainment کارگردانی کرده است. Yuichiro Kido نیز فیلمنامه این اثر را نوشته است. Yuko Iwasa نیز وظیفه طراحی کارکترهای فصل اول انیمه را برعهده داشته است. Tatsuya Katō و Yuki Kanesaka با یکدیگر موسیقی انیمه دکتر استون را خلق کرده اند. شما می توانید بررسی فصل اول انیمه Dr. Stone را از مجله وارونه بخوانید!


همچنین بعد از دیدن تریلر فصل دوم Dr. Stone در مجله وارونه بخوانید:


نظر شما درباره این انیمه چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.