تریلر فیلم کروئلا Cruella با زیرنویس فارسی

تریلر فیلم کروئلا Cruella برای اولین بار به طور رسمی منتشر شد. «کروئلا»، که بر پایه داستانی قدیمی ساخته شده است، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان قرار است در تابستان (خرداد) ۱۴۰۱ اکران شود. پیش از این کمپانی والت دیزنی قرار بود تا این فیلم را در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر کند اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا و طبعا تعطیلی حداکثری سینماها اکران آن به سال بعد موکول شد.

این فیلم اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) است که قرار است به شکل متفاوت و به سبک پانک باشد، که برای یک فیلم لایواکشن این چنینی کار متفاوتی خواهد بود.

در ادامه میتوانید اولین تریلر رسمی کروئلا(Cruella) را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

پوستر فیلم کروئلا

«کروئلا دویل»، یک دختر سر به راه است که از جایی به بعد، تصمیم میگیرد تا عوض شود و این کار وی باعث خلق شخصیت «کروئلا» میشود. وی با دزدیدن تعداد زیادی سگ خالدار، قصد دارد تا نقشه شیطانی اش را به کمک آنها عملی کند.

«اما استون»، بازیگر مطرح و بااستعداد هالیوود که با بازی در فیلم «لالالند» توانست اسکار نقش اصلی زن را تصاحب کند، در متفاوت ترین نقش بازیگری اش، سراغ نقش آفرینی در نقشی رفته که بر خلاف تمام فیلم های قبلی وی، شخصیت مثبت داستان نیست. همچنین همانطور که شاهد هستیم گریم سنگینی روی صورت اما استون پیاده شده است که دلیل آن قطعا برهه های مختلف زندگی وی، قبل از تبدیل شدن به کروئلا است.


هم چنین بخوانید: 25 تا از بهترین فیلم های برنده جایزه اسکار که حتما باید ببینید (قسمت اول ) 


همچنین به احتمال زیاد این فیلم در شاخه گریم و میک آپ، در فصل جوایز حضور درخشانی خواهد داشت. زیرا همانطور که در تریلر رسمی مشاهده میشود چندین و چند ظاهر مختلف از اما استون به نمایش درآمد که باید ببینیم آیا اما استون با تمام استعداد و توانایی هایش، می‌تواند عملکرد قابل قبولی در این نقش داشته باشد؟

از دیگر بازیگران حاضر در فیلم می‌توان به اما تامپسون (Emma Thompson)، مارک استرانگ (Mark Strong)، پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser)، جوئل فرای (Joel Fry) و کربی هاول-باپتیست (Kirby Howell-Baptiste) اشاره کرد.

پوستر فیلم کروئلا
تریلر فیلم کروئلا Cruella
پوستر فیلم کروئلا

کریگ گیلسپی به عنوان کارگردان در این فیلم حضور دارد. دینا فاکس و تونی مک‌نامارا فیلمنامه را نگارش کرده اند و داستان اصلی فیلم نیز براساس داستانی از آلین بروش مک‌کنا و کلی مارسل و استیو زیسیس نوشته‌ شده است.

این فیلم، قرار است در مه ۲۰۲۱(۷ خرداد ۱۴۰۱) میلادی اکران شود.