در این مطلب می توانید تریلر قسمت ویژه سریال فرندز یا friends reunion را با زیرنویس فارسی تماشا کنید. دیروز تریلر قسمت ویژه سریال بسیار محبوب و خاطره‌انگیز فرندز یا دوستان منتشر شد و طی آن ما شاهد تصاویر و احساسات مختلفی از این قسمت بودیم. همانطور که اطلاع دارید، سال پیش شبکه «HBO» اعلام کرد که در حال ساخت یک قسمت ویژه از سریال فرندز است و حالا سرانجام ما شاهد انتشار اولین تریلر آن هستیم. در این قسمت ویژه قرار نیست که با روتین معمولی این سریال رو به رو شویم، زیرا این قسمت بدون فیلمنامه و دیالوگ های از پیش تعیین شده است و همه چیز حالت مصاحبه گونه و مستند دارد.


مطلب پیشنهادی: رازهای پشت پرده سریال friends که از دانستن آنها متعجب خواهید شد! 


در این قسمت هر شش دوست قدیمی دوباره دور هم جمع میشوند و به مرور خاطرات سالها پیش میپردازند. البته که نمیتوانند جلوی خود را از احساساتی شدن بگیرند و در همین تریلر نیز شاهد این هستیم که هم «مانیکا» و هم «چندلر» اشک میریزند. در این قسمت قرار است از این شش دوست سوالات مختلفی پرسیده شود، خاطرات ناگفته زیادی تعریف شود و در آخر نیز احتمالا برای همیشه با آنها خداحافظی میکنیم. یکی از موارد قابل توجه در این تریلر، محسوس بودن پا به سن گذاشتن شخصیت ها است. محال است با دیدن آنها برای یک لحظه تامل نکنید. در این قسمت ویژه هر شش دوست، از خاطرات قبل از شروع سریال میگویند و تاثیر آن بر روی زندگی همدیگر. در جایی از تریلر لیزا کوردو یا «فیبی» به بقیه دوستانش میگوید که به خاطر این سریال، ما تبدیل به بهترین دوستان همدیگر شدیم.

قسمت ویژه سریال دوستان یا فرندز که اکثر بخش های آن از گفت و گوی فی البداهه شخصیت ها تشکیل می‌شود و چند بازسازی سکانس های مشهور هم دارد در تاریخ ۲۷ می سال جاری یا ۵ خرداد ۱۴۰۰ منتشر می‌شود. در ادامه می توانید تریلر قسمت ویژه سریال فرندز را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید!