تریلر لایو اکشن Cowboy Bebop منتشر شد. در واقع نتفلیکس فیلم تبلیغاتی مستقل به نام “The Lost Session” را منتشر کرده است، که به هواداران Cowboy Bebop این ایده را می دهد که هنگام پخش کامل لایو اکشن Cowboy Bebop در 19 نوامبر باید انتظار چه چیزی را داشته باشند.

فیلم تبلیغاتی مستقل The Lost Session از لایواکشن Cowboy Bebop

The Lost Session بر روابط بین سه شخصیت اصلی تمرکز دارد: استاد آرام جت کن دو، “اسپایک اشپیگل” با هنرنمایی “جان چو” بازیگر کره ای آمریکایی، “جت بلک” پلیس سابق که احتمالاً مسئولیت پذیرترین عضو تیم است با هنرنمایی “مصطفی شاکر” بازیگر سری “لوک کیج” و سرانجام “فای ولنتاین”، با بازی “دنیلا پیندا” بازیگر دنیای ژوراسیک، یک شکارچی فرصت طلب که خود را به آخرین تعقیب و گریز اسپایک و جت دعوت می کند.

این فیلم کوتاه همچنین یک نگاه اجمالی به Vicious، قاتل مسلط به کاتانا دارد. Vicious توسط بازیگر انگلیسی الکس هاسل، که قبلا در The Boys و یک قسمت از Doctor Who (اسپورت آف تورچوود) حضور داشت، بازی می شود.

این مجموعه پس از انتشار به دلیل انیمیشن با کیفیت ویژه، شخصیت های به یاد ماندنی و موسیقی متن با الهام از موسیقی جاز با استقبال منتقدان جهانی روبرو شد. این سریال در آینده اتفاق می افتد که بیشتر بشریت زمین را رها کرده اند و اکنون در مستعمرات گسترده در مریخ و قمرهای مشتری زندگی می کنند. علیرغم پیشرفت های تکنولوژیکی بزرگ، بشریت هنوز درگیر جنایتکاران کوچک، سیاستمداران فاسد، شرکت های حریص و سندیکاهای جنایی قدرتمند است. در شرایطی که بشریت اکنون در منظومه شمسی پخش شده اند، جامعه برای یافتن و محاکمه این جنایتکاران متکی به کسانی است که عموماً “کابوی” نامیده می شوند.

تریلر لایو اکشن Cowboy Bebop