ممکن شدن غیر ممکن ها !!! 

هیچ چیز در این دنیا غیر ممکن نیست !! حتی تشخیص احساسات توسط هوش مصنوعی !!! خب به تازگی کمپانی ایتالیایی موفق به تشخیص احساسات توسط هوش مصنوعی شده !!!

آنهم نه هر احساسی !!! تشخیص احساسات توسط هوش مصنوعی از چهره ی افرادی صورت میگیرد که بر اثر کرونا تحت استرس بوده اند !!! با ما همراه باشید تا از جزییات این هوش مصنوعی جنجالی بیشتر بدانید !!!


هوش مصنوعی خود آگاه ؛ دانشمندان گوگل در حال آزمایش هستند!!! 


این کمپانی در زمینه خوانش زبان های نرمال و معناشناسی فعالیت می کند !

هوش مصنوعی این کمپانی 63000 پست به زبان انگلیسی در توییتر را بررسی کرده !

هدف این بوده که احساسات افراد استخراج و سپس آنالیز شود !!! این را هم بگوییم که هوش مصنوعی این کمپانی تمام این 63000 بررسی معنایی را در طول 24 ساعت انجام می دهد !

بررسی ها هم منظبق بر احساساتی است که مردم در طول شیوع کرونا داشته اند !!!

این بررسی ها هر روز از ساعت 10 صبح شروع شده و تا 24 ساعت بعدش ادامه پیدا میکند ! جالب این جایت که از بروز ترین و داغ ترین هشتگ ها در سرچ روزانه این هوش مصنوعی استفاده شده است !

مثلا #coronalockdown, #covid19, #coronavirusuk, #stayathome, #stayhomesavelives, #coronaviruspandemic, #clapforourcarers, #isolationlife.

والت مایو مدیر این گروه تحقیقاتی از نتایج آنالیز ها برایمان گفته !!!

تشخیص احساسات توسط هوش مصنوعی

بر اساس تحقیقات این گروه و آنالیز احساسات افراد در پست هایشان مشخص شد که شیوع کرونا موجب ترس و وحشت در مردم شده ! علاوه بر این مقابله با کرونا و تلاش های ناشی از این جریان در صدر اول مباحث ارتباطی مردم بوده !!!

خب راحت تر از این هم می شود گفت !!! هوش مصنوعی این کمپانی گفته : این روز ها هم و غم اکثر مردم ترس و اضطران ناشی از کرونا و تلاش برای مریض نشدن است !

جالب این جاست که این نتایج از آنالیز احساسات موجود در چهره افراد و معنای کپشن ها به دست آمده !!!

مایو در ادامه گفته…

نقد های زیادی به رفتار پر خطر در این دوران موجود است ! مثلا مردم به افرادی که قوانین سازمان بهداشت جهانی در خصوص رعایت فاصله ی اجتماعی را زیر پا می گذارند خیلی واکنش نشان داده اند !!!

جدایی از اینها واکنش مردم نسبت به کادر درمان و قدردانی از این قشر خیلی جالب بوده !!! به تازگی نشانه هایی از امید در برابر این بیماری هم توسط هوش مصنوعی این کمپانی تشخیص داده شده !!!

خب !! اصلا چرا باید در این دوران به فکر احساسات مردم بود ؟؟؟

بر اساس گفته های مایو احساسات مردم در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است !! چرا که تاثیر داروهای ضد کرونا با افزایش و کاهش استرس تغییر میکند !!!

با آنالیز های پیشرفته ی همین کمپانی مشخص شد که بیشترین احساس در طول شیوع کرونا ترس بوده !! یعنی همان حسی که دشمن سیستم ایمنی ما و دوست کروناست !!!!

بیشترین حس ترس مربوط به اوایل ماه مارس می شود !! یعنی ابتدای دوران همه گیری کرونا ! دقیقا همان زمانی که روند زندگی عادی مردم از بین رفت و مردم می خواستند هر چه زود تر به زندگی خودشان برگردند !!!

هر چه از این زمان جلو تر می رویم ، حس ها متفاوت تر می شود !!! مثلا امید و مبارزه و حس قدردانی از کادر درمان !!!

در 17 آوریل چشم گیر ترین تغییرات توسط هوش مصنوعی این کمپانی ثبت شد !!! احساساتی مانند عشق و امید از 21 درصد به 23.9% افزایش پیدا کرد ! آنهم در طول 24 ساعت !

با امید به پایان این بیماری سخت و نفس گیر ، سلامتی برای همه ی کادر درمان و پیشرفت روز افزون علم !!!