کرونا امسال باعث به تعویق افتادن فیلم و سریال های زیادی شده و البته کلی انیمه ! این فاجعه جهانی از فیلم هایی با بودجه 200 میلیون دلار تا فیلم ها ایندی و کم هزینه رو تحت تاثیر قرار داده و باعث شده صنعت سینما، انیمه و کمیک ضررهای زیادی رو تحمل کنن! فیلم Venom: Let There Be Carnage هم از این فاجعه در امان نمونده و این فیلم هم با 8 ما تاخیر قرار پخش بشه.

فیلم Venom 2 قرار بود ماه اکتبر 2020 پخش بشه اما حالا قراره این فیلم در جولای 2021 اکران بشه!

کارگردانی ونوم 2 قرار بر عهده اندی سرکیس /  Andy Serkis باشه و تام هاردی ، تام هالند و وودی هرلسون قرار تو این فیلم نقش آفرینی کنن.


همچنین بخوانید »

20 تا از بهترین فیلم های مارول که حتما باید ببینید(قسمت اول )

venom در دنیای واقعی پیدا شد ! ویدیویی عجیب از موجودی سیاه رنگ با ویژگی های Venom 

نقد و بررسی فیلم Spiderman: far from home آخرین حضور اسپایدرمن در مارول


تام هاردی حالا که این فیلم به تاخیر خورده از فرصت استفاده کرده و بصورت نامحسوس با انتشار تصاویری گرافیکی از این فیلم دست به تبلیغ فیلم زده تصاویری که بعد انتشارشون سریع پاکشون میکنه اما خب خودش میدونه داره چیکار میکنه و تو اینترنت هم نمیشه چیزی رو برای همیشه پاک کرد! 

هاردی حدود 2 هفته پیش تو توییتر اولین این تصویر رو منتشر کرد ! 

فیلم Venom: Let There Be Carnage

در ادامه و حدود 10 – 12 ساعت پیش یه تصویر دیگه تو صفحه اینستاگرام خودش شبیه همین تصویر منتشر میکنه که ونوم رو در حال خوردن یا بهتر بگم جویدن اسپایدرمن نشون میده!

فیلم Venom: Let There Be Carnage

 

اما خب همه اینها باعث نمیشه هوادارا راضی باشن و طرفدارهای این فیلم تصمیم گرفتن خودشون یه تریلر برای فیلم Venom: Let There Be Carnage درست کنن که در ادامه میتونید این تریلر غیر رسمی رو تماشا کنید! 

 

شما اهل ونوم و سری فیلم هاش هستید؟ آیا شما هم منتشر ونوم 2 بودید یا نه ؟