شرکت آنر زیر برند هوآوی بوده که در طی چند سال گذشته سعی داشته محصولات قابل توجهی را روانه بازار کند. محصولاتی که هر یک مشخصات قابل توجهی داشته و در نوع خود برجسته هستند. به تازگی تصویر رندر شده Honor 10X Pro مدل میان رده نسل جدید آنر به بیرون درز کرده که ظاهری متفاوت نسبت به سایر محصولات آنر دارد.

این گوشی هوشمند پرچمدار نیست و جانشینی برای آنر 9 ایکس پرو سال گذشته محسوب می شود. بنابراین انتظار داریم با مشخصات سخت افزاری بهتر و ویژگی‌های ظاهری جالب توجه راهی بازار شود. جزئیات خاصی از این مدل در دست نیست اما پیش بینی می شود که هوآوی و آنر یک گزینه جذاب رده متوسط را معرفی و عرضه کنند.

آنر 10 ایکس پرو دارای طراحی جذابیست و بدون شک اگر معرفی شود توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. این گوشی هوشمند از حاشیه صفحه نمایش بسیار کمی برخوردار بوده و نمایشگر حفره دار هم برای آن در نظر گرفته شد. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون محصولات آینده آنر بدست آوردیم و Honor 10X Pro محصولی منحصربفرد در سری آنر ایکس خواهد بود که می تواند موجب علاقمندی طرفداران آنر به خرید این گوشی همراه شود.

در بخش عقب Honor 10X Pro ماژول دوربین مستطیل شکل اما باریک تری نسبت به مدل های  دیگر شاهد هستیم. سه حسگر دوربین عقب با یک فلاش LED تعبیه شده که ظاهری متفاوت برای Honor 10X Pro بخشیده است و باید آن را گزینه متفاوتی در مقایسه با آنر 9 ایکس پرو بدانیم. درباره بخش سخت افزاری این تلفن هوشمند هم اطلاعاتی فاش شده که نشان می دهد بسیار گزینه قدرتمندی است و می تواند رقیب جدی برای رقبا رده متوسط باشد.


همچنین بخوانید »

OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro معرفی شدند؛ هیولاهای زیبا ! 

بهترین گوشی های 3 میلیونی بازار ؛ از Mi A3 شیائومی تا A20 سامسونگ

آیفون SE جدید معرفی شد ؛ پردازشگر و دوربین قدرتمند با قیمتی نسبتا بالا !!!


هوآوی علاوه بر محصولات خود، سعی دارد تا گوشی های هوشمند منحصربفردی تحت زیربرندهای خود راهی بازار کند. تاکنون اطلاعات یا تصویری از Honor 10X Pro منتشر شده بود. شرکت چینی در نظر دارد یک مدل ارتقایافته نسبت به نسل پیشین را ارائه دهد. بنابراین چنین سبک طراحی دور از انتظار نبود.

گزینه ای که طرفداران گوشی های میان رده را خوشحال خواهد ساخت. طرفدارانی که به دنبال تلفن هوشمندی هستند شیک و با قدرت سخت افزاری بالا و در عین حال خوش قیمت. بی شک آنر 10 ایکس پرو هم چنین ویژگی هایی داشته و نباید آن را گوشی معمولی دانست. هوآوی سابقه درخشانی در تولید تلفن هوشمند میان رده دارد و بدون شک Honor 10X Pro هم از این قاعده مستثنی نیست و می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند.

در چند سال گذشته سری آنر ایکس گزینه های برجسته ای بوده و توانستند فروش خوبی را برای آنر به دنبال داشته باشند. بی شک اگر جزئیات و طراحی Honor 10X Pro صحت داشته باشد باید آن را گزینه بزرگ قلمداد کرد که احتمالا در چند مدل معرفی خواهد شد و هوآوی در کنار آنر قصد دارد یک رده متوسط فوق العاده را روانه بازار کند.

ناگفته نماند برخی مشخصات سخت افزاری Honor 10X Pro هم فاش شده است. منبع نزدیک به آنر می گوید گوشی موردبحث از پردازنده کایرین 820 برخوردار بوده که یک چیپ ارتقایافته نسبت به کایرین 810 بوده و از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند. گذشته از آن صفحه نمایش منحنی این دیوایس توسط BOE چین تامین خواهد شد.

در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.