تعداد کاربران تلگرام به 400 میلیون نفر رسید !!! بدون شک باید پیام رسان تلگرام را پس از واتس اپ و اینستاگرام، یک برنامه پرطرفدار و محبوب دانست. این اپ که برای اندروید و iOS دردسترس است به تازگی توانست بیش از 400 میلیون کاربر بدست آورد.

این برای نخستین بار است که تلگرام 400 میلیونی می شود و چیزی تا نیم میلیاردی شدن این اپلیکیشن پیام رسان باقی نمانده و نشان از عملکرد خوب آن و کسب محبوبیت بالا است.

هر روز حداقل 1.5 میلیون کاربر جدید در تلگرام ثبت نام می کنند. امکاناتی مانند پوشه ها ، فضای ذخیره سازی ابری و پشتیبانی دسک تاپ باعث می شود Telegram برای کار از راه دور و مطالعه در طول قرنطینه ایده آل باشد. جای تعجب نیست که تلگرام # 1 دانلود شده ترین برنامه رسانه های اجتماعی در بیش از 20 کشور جهان، مردم در سراسر جهان با سرعتی شتاب در حال تغییر به تلگرام هستند.


همچنین بخوانید »

zoom بهترین اپلیکیشن برای تماس تصویری در قرنطینه!

سرانجام حالت تاریک واتساپ برای اندروید و آیفون عرضه شد !!!!


وقتی از 7 سال پیش تلگرام را شروع کردیم ، تصور می کردیم مردم همیشه آزادی و کیفیت را نسبت به محدودیت ها و متوسط بودن انتخاب می‌کنند. از آنجا که شکاف محبوبیت بین تلگرام و رقبای قدیمی تر باریک می شود ، در این فرض اصلی اعتبار بیشتر و بیشتری می یابیم. ممنون که باهوش و رایگان هستید.

چه خبر بعدی ، ممکن است بپرسید؟ قفل فعلی کنونی ، نیاز به یک ابزار ارتباط تصویری قابل اعتماد را برجسته کرد. تماس های ویدیویی در سال 2020 بسیار شبیه پیام رسانی در سال 2013 است. برنامه هایی وجود دارد که امن یا قابل استفاده هستند ، اما هر دو مورد وجود ندارد ما می خواهیم این مسئله را برطرف کنیم و ما بر روی تماس های ویدیویی گروهی ایمن در سال 2020 تمرکز خواهیم کرد.

ناگفته نماند ویژگی های جدیدی هم با 400 میلیونی شدن به این اپ افزوده شد که باید به پرسش های بهتر، جایزه 400K € برای سازندگان آزمون‌های آموزشی، افزوده شدن 20 هزار استیکر جدید، منوی پیوست جدید در Android، عملکرد بهتر در مک، انیمیشن دارت و غیره اشاره کرد.

کاربران تلگرام برای macOS اکنون می توانند مستقیماً از صفحات پروفایل مجدداً به Shared Media دسترسی پیدا کنند. کسانی که پوشه زیادی دارند ممکن است نوار کناری پوشه جدید را با نمادهایی به سبک Telegram Desktop دوست داشته باشند.

به هر حال ، این تصویر با استفاده از ویرایشگر عکس به روز شده در برنامه ایجاد شده است که اکنون به شما امکان می دهد آن را تماشا کنید. در اندروید ، تمام بخش های منوی پیوست اکنون به عنوان لایه های قابل ارتقا قابل دسترسی هستند و استفاده از این منو را براق ، شیک و آسان تر می کند. همچنین ، نمادهای متحرک زیبا را از دست ندهید.

در حالی که تلگرام از زمان انتشار اولین بار استیکرها بوده است ، تا امروز راهی آسان برای دیدن همه بهترین برچسب ها به طور همزمان وجود نداشت. با دایرکتوری برچسب جدید آشنا شوید ، جایی که می توانید بیش از 20،000 استیکر با کیفیت بالا و رایگان تلگرام ایجاد شده در 5 سال گذشته را مرور و جستجو کنید.

با 2 میلیارد دانش آموز که در حال حاضر از مدارس دور هستند، جهان به شدت به ابزارهای آموزشی آنلاین نیاز دارد. ما می خواهیم با ایجاد بانک اطلاعاتی آزمونهای آموزشی برای همه افراد و سطوح ، در حل این مشکل کمک کنیم. برای انجام این کار ، امروز ما یک ابتکار عمل را برای کمک به جمعیت اعلام می کنیم که در آن 400000 یورو بین سازندگان آزمون های آموزشی توزیع خواهیم کرد.