شما راه های بسیاری برای تماشای این مسابقات دیدنی دارید

بازی های  المپیک زمستانی 2018 بصورت رسمی از فردا آغاز می شوند. فردا، جمعه در برنامه ویژه افتتاحیه مشعل المپیک بازی های زمستانی روشن می شود و در همان روز افتتاحیه مسابقات figure skating و اسکی فری استایل برگزار می شود. مراسم افتتاحیه در ساعت 2:30 بعد از ظهر جمعه 9 فوریه آغاز می شود. اگر شما هم مثل من علاقمند به تماشای بازی های المپیک زمستانی هستید پس حتما به ذهنتان این سوال خطور کرده که چگونه المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ را تماشا کنیم ؟ خب برای پاسخ به این سوال باید بگم که ما تو این پست بهترین راه های تماشای این مسابقات رو بصورت آنلاین برای شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید .

چگونه المپیک زمستانی 2018 پیونگ یانگ را تماشا کنیم

تلویزیون های اینترنتی به همراه اپلیکیشن های اختصاصی راه خوبی برای تماشای این مسابقات هستند.

سرویس های اینترنتی نظیر Hulu, YouTube TV, Sling TV, DirecTV Now, and PlayStation Vue پخش این مسابقات را پوشش می دهند و راهی آسان برای تماشای بازی ها هستند. خوشبختانه تمام این سرویس ها دارای ویژگی تماشای رایگان به مدت محدود هستند اگر شما می خواهید هزینه ای برای تماشای این مسابقات صرف کنید برای مثال Hulu with Live TV, و DirecTV Now به شما اجازه استفاده از این سرویس به مدت 7 روز بصورت رایگان را می دهند. YouTube TV نیز مدت 14 روز به صورت رایگان به شما امکان استفاده از این سرویس را می دهد که این مدت تقریبا برای پخش تمام بازی های المپیک زمستانی کافی خواهد بود. PlayStation Vue’s با تنها 5 روز نیز گزینه نسبتا مناسبی است.

چگونه المپیک زمستانی 2018 پیونگ یانگ را تماشا کنیم

در این بین Hulu با یک رابط کاربری خاص به شما امکان انتخاب و دنبال کردن رشته مورد علاقه تان را می دهد. همچنین شما می توانید مسابقات مورد علاقه تان را ضبط بکنید.

بصورت واقعیت مجازی تماشا کنید !

یکی دیگر از ویژگی های جالب المپیک زمستانی 2018 این است که اینتل اعلام کرده به مدت 50 ساعت امکان پوشش بازی ها بصورت واقعیت مجازی وجود دارد، در نتیجه دارندگان هدست های واقعیت مجازی نظیر Google Daydream VR و Samsung Gear VR و همچنین Windows Mixed Reality می توانند بازی ها را بصورت 360 درجه تماشا کنند. اپلیکیشن NBC Sports VR چیزی هست که برای تماشای بازی ها در کنار هدست خود نیاز دارید، شما می توانید این اپ را از اینجا دریافت کنید.

چگونه المپیک زمستانی 2018 پیونگ یانگ را تماشا کنیم

دنبال کردن از طریق شبکه های اجتماعی

اگر موفق نشدید تا از روش های بالا به تماشای مسابقات بپردازید، شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر گزینه های مناسبی برای تماشای اتفاقات مهم و صحنه های جذاب بازی ها و اطلاع از اخبار المپیک زمستانی 2018 هستند، برای اینکار تنها کافیست اکانت های مرتبط با بازی های المپیک را جستجو کنید.

اگر شما نیز راه های مناسبی برای تماشای این بازی ها بصورت زنده یا غیر زنده می شناسید آنها را با ما به اشتراگ بگذارید.

بروز رسانی : شما همچنین می توانید برخی از مسابقات را بطور زنده از طریق سرویس آپارات تماشا کنید.

 

در ادامه بخوانید :