تمامی محتویات این وب سایت بصورت رایگان بدون هیچ ثبت نامی در دسترس قرار داره!

با توجه به شرایط موجود و وضعیت اسفناک کرونا در جهان ، تقریبا اکثر کشورها از مردم درخواست کردن تا تو خونه هاشون بمونن و خودشون رو قرنطینه بکنن! از همین رو رفتن به محیط های طبیعی هم تا حد زیادی غیر ممکن شده! به همین خاطر تصمیم گرفتم بهترین وب سایت برای تماشای زنده طبیعت و حیوانات رو بهتون معرفی کنم 

وب سایت EXplore تصاویر زنده از طبیعت ، حیوانات (حیوانات دریایی ، پرنده ها ، خرس و …) رو از طریق کانال ها یوتوب بصورت زنده نمایش میده! اهل هر نوع طبیعت و حیوونی باشید تو این وب سایت میتونید به راحتی ویدیو مورد علاقه تون رو گیر بیارید و تو این تعطیلات حسابی سرگرم بشید!


همچنین بخوانید »

سفر به آرژانتین ؛ جاذبه های گردشگری یکی از زیباترین کشورهای آمریکای جنوبی

فیلم کوتاه Icarus ؛ زیبایی های کره زمین را از دید Drone تماشا کنید !

پنگوئن های بیوه در آغوش هم که به یکدیگر دلداری می دهند! 


explore یک سازمان چندرسانه ای که با کمک از افراد علاقه مند به طبیعت محتوای زنده آموزشی و الهام بخش رو بصورت زنده و آرشیو شده به نمایش میزاره! 

 ورود به وب سایت EXplore

علاوه بر ویدیوهای زنده که بصورت شبانه روزی پخش میشه ، کلی فیلم مستند ناب هم در آرشیو این وب سایت موجوده که باید حتما تماشا کنید.

همچنین شما هم میتونید عضو این جامعه بزرگ بشید ، فلم های که از طبیعت گرفتید ، ایده هاتون و … رو با سایر کاربران این سایت به اشتراک بگذارید.

خب امیدوارم از معرفی این وب سایت نهایت استفاده رو ببرید و امیدوارم تماشای زنده طبیعت و حیوانات تو این روزا کمی حالتون رو خوب کنه! یادتون نره مارو به دوستان ، آشنایان بچه محل ها ، همکلاسی ها و … معرفی کنید.