آیا شما برای شروع کردن روزی با نشاط و پر انرژی دچار مشکل هستید ؟شما با انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح می توانید روز شاد و زیبا . پر انرژی را آغاز کنید.

 تمرینات ورزشی هنگام صبح

اگر شما سعی کنید تمرینات ورزشی هنگام صبح را انجام دهید ،بدون شک با تاثیرات فوق العاده آن آشنا خواهید شد.مهم تر از همه شما هر روز پر انرژی تر و شاداب تر خواهید شد.اما ما این موضوع را درک می کنیم که شاید شما بنا به هر دلیلی زمان کافی هنگام صبح برای انجام تمرینات ورزشی را ندارید.اما با این حال ما شما را با 3 دلیل برای انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح و فواید آن آشنا می کنیم :

1-انتخاب غذاهای سالم تر

هنگامی که روزتان را با ورزش شروع می کنید، . غذاهای سالمتر ی در طول روز را انتخاب می کنید.در صبح مردم  اغلب غذاهای شیرین، چرب و با کربوهیدرات بالا مصرف می کنند ، زیرا آنها احساس می کنند که این غذاها به آنها کمک می کند تا از خواب بیدار شوند.هنگامی که روز خود را با انتخاب های ناسالم شروع می کنید، بدن خود را برای یک روز با قند خون بالا و پایین تنظیم می کنید.غذاهای شیرین می تواند بسیار اعتیاد آور باشد وقتی‌که روز خود را با یک دونات آغاز کنید ؛احتمال بیشتری وجود دارد که در طول روز غذای بیشتری مصرف خواهید کرد.


در ادامه بخوانید :

۴ دلیل برای اینکه چرا ورزش برای سلامتی شما اهمیت دارد !

پس از ورزش چه باید بخوریم ؟

۱۰ دقیقه تمرینات ورزشی برای افراد پرمشغله !

چگونه در محل کار بدون ورزش کردن تا ۳ برابر کالری بیشتری بسوزانیم ؟


2-داشتن انرژی بیش تر

یکی از راه های طبیعی برای افزایش انرژی ،انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح است.و همین امر باعث می شود شما از مصرف کالری های غیر ضروری و ناسالم خودداری کنید.بسیاری از مردم بعد از انجام تمرینات ورزشی غذاهای سالم و تازه را ترجیح می دهند.یک تمرین خوب هنگام صبح باعث افزایش ضربان قلب شما و در نتیجه افزایش گردش خون در بدن می گردد و همین امر سبب افزایش انرژی تان در طول روز می شود.

3-رهایی از ترافیک

اگر شما زمان زیادی را در روز در ترافیک هستید ،به شما پیشنهاد می کنیم باشگاه ورزشی تان را نزدیک محل کار تان انتخاب کنید.این  امر به شما کمک خواهد کرد که از وقت خود در صبح سازنده تر استفاده کنید.سعی کنید صبح ها زودتر از منزل خارج شوید در این صورت به جای  صرف کردن زمان طولانی در ترافیک می توانید به باشگاه بروید و به اندام ایده آل تان برسید.اگر شما نمی توانید به باشگاه بروید ، سعی کنید به پیاده روی بروید.

انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح در تابستان آسان تر است.زیرا در ماه های زمستان اغلب مردم ترجیح می دهند زمان بیشتری را در رختخواب بمانند.اگر شما انجام تمرینات ورزشی هنگام صبح را چند هفته به صورت مکرر انجام دهید ، این تمرینات به یکی از عادات شما تبدیل خواهد شد و شما می توانید آن ها را در زمستان نیز بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید.