خبری خوشحال کننده برای علاقه مندان به اسکی و اسنوبرد !

اندازه گیری تمرین های اسکی و اسنوبورد با اپل واچ سری 3 یه ویژگی بسیار کارآمد برای ورزشکاران ورزش های زمستانی است.اپل به اپلیکیشن های اپل واچ قابلیت اندازه گیری و دنبال کردن ( Tracking) ورزش های زمستانی را می دهد. اپلیکیشن های شخص ثالث اسکی و اسنوبورد به تازگی نسخه های جدید خود را در App Store منتشر کردند که بوسیله قابلیت جدید اپل به برنامه های شخص ثالث امکان استفاده از ویژگی fitness tracking اپل واچ سری 3 را در ورزش های زمستانی می دهد.

تمرین های اسکی و اسنوبورد با اپل واچ سری 3

پشتیبانی از ویژگی های جدید در ابتدا با آپدیت WatchOS 4.2 در ماه دسامبر 2017 منتشر شد، که API های مخصوص  ردیابی و اندازه گیری فعالیت های ورزشی زمستانی را به اپل واچ سری 3 اضافه کرد، اما به نظر می رسد اپل اکنون اجازه استفاده از این ویژگی را به توسعه دهندگان اپلیکیشن های مخصوص اسکی در آپدیت های جدیدشان داده است. 


همچنین بخوانید : بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ


تمرین های اسکی و اسنوبورد با اپل واچ سری 3

اپلیکیشن های که از این ویژگی جدید بهره می برند عبارت اند از : snoww ،Slopes ،Squaw Alpine  ،Snocru و Ski Tracks هستند. این برنامه های با استفاده از API جدید به همراه GPS داخلی و ارتفاع سنج اپل واچ سری 3 می توانند شیب عمودی و افقی، تعداد دور ها، مقدار متوسط و ماکزیمم سرعت به همراه کالری سوزانده شده را برای شما محاسبه کنند.

تمرین های اسکی و اسنوبورد با اپل واچ سری 3

کاربران همچنین قادر به ارسال عملکرد خود به دیتا بیس برنامه و بررسی فعالیت های خود در طول دوره تمریناتی هستند. (همانند سایر اپلیکیشن های ورزشی). بعضی از برنامه ها مانند Slopes و snoww همچنین قابلیت کارکرد و کنترل برنامه بوسیله سیری را به کاربر می دهند و شما می توانید با فرمان های صوتی از عملکرد خود آگاه شوید یا بخش های مختلف برنامه را کنترل کنید.

 

همچنین بخوانید