ترفندهایی برای تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه ! احتمالا برای شما این پرسش نیز به وجود آمده است که شستشو و نظافت حمام چرا این قدر دشوار است ؟ حمام به دلیل استفاده روزانه از آن به راحتی کثیف می شود.با توجه تحقیقات انجام شده حمام ها در منزل شایع ترین مکانی است که در آن ها باکتری ها وجود دارند و دلیل آن نیز رطوبت و گرما است.به همین دلیل تمیز و بهداشتی بودن این محیط بسیار اهمیت دارد.اما نگران نباشید با این ترفندها از این پس تمیز کردن حمام دیگر خیلی دشوار نخواهد بود .

سر دوش

تنها چیزی که برای تمیز کردن به آن احتیاج دارید ،مقداری سرکه است.خوشبختانه سرکه در هر منزلی یافت می شود.با این روش می توانید سر دوش را به راحتی تمیز کنید.برای این کار مقداری سرکه را درون کیسه بریزید و سر دوش را درون آن قرار دهید و با استفاده از یک کش کیسه را ثابت کنید.اجازه دهید یک ساعت به همین حالت باقی بماند.بعد از خارج کردن کیسه 1 -2 دقیقه صبر کنید و سپس بشویید.

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

2-استفاده از لیمو برای از بین بردن لکه های آب

این یک راه حل ساده و هوشمندانه است .لیمو را بردارید و آن را نصف کنید.لیمو را نصف کرده و به نقاط مشکوک بمالید.این یک فرآیند خوب مخصوصا برای سطوح کروم است.شما همچنین می توانید از نمک برای نقاط مختلف استفاده کنید.

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

3-آینه ها

اگر در خرید منزل ،خریدن اسپری شیشه پاک کن را فراموش کرده اید اصلا نگران نباشید.استفاده از بیکینگ پودر راه حل این موضوع است.اگر بیکینگ پودر ندارید می توانید از چای کیسه ای استفاده کنید.برای این منظور چای کیسه ای را دم کنید و پس از سرد شدن درون اسپری بریزید.سپس به آینه اسپری کنید و با روزنامه پاک کنید.

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

4-رو شویی

برای تمیز کردن روشویی درون حمام می توانید از سرکه سیب و یا پودر بیکینگ پودر استفاده کنید.سپس با آب گرم بشویید.شیر آلات را نیز می توانید با استفاده از لیمو تمیز کنید.

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

5-تمیز کردن اطراف توالت فرنگی

در این روش باید از دستکش استفاده کنید.شما می توانید با استفاده از دستمال های جادویی موجود در بازار اطراف توالت فرنگی را تمیز کنید.شما همچنین می توانید از اسفنج استفاده کنید.شما می توانید با استفاده از یک اسفنج تمیز کردن داخلی توالت را آغاز کنید.(استفاده از دستکش را فراموش نکنید )

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

6-توالت

تنها چیزی که در این روش نیاز دارید ،تنها یک قوطی نوشابه است.سپس مدتی صبر کنید و توالت را با برس شستشو دهید.

 تمیز کردن حمام در مدت 15 دقیقه

همچنین بخوانید :

تمیز کردن خانه به اندازه سیگار کشیدن خطرناک است !

چگونه موش ها و حشرات موذی را از خانه دور کنیم ؟

۱۳ ظروف آشپزخانه که نباید در ماشین ظرفشویی شسته شود !

نکاتی برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک !

نکته هایی که زندگی شما را آسان تر می کند!