تور مجازی ناسا در دوارن قرنطینه! تا به حال دوست داشته اید به ناسا بروید  و آن را کشف کنید ؟ اگر پسخ شما مثبت است باید بگوییم که خوشبختانه به لطف این ویروس مرگبار! می توانید به ناسا بروید ! بله ! اما با یک تور مجازی !تأثیر اپیدمی کروناویروس جهانی نیز در منابع ناسا منعکس شده است. مرکز فضایی ناسا انتشارات مختلف و گزینه های تور مجازی را با عنوان “ناسا در خانه” ارائه می دهد.اما چگونه باید به این تور مجازی پیوست ؟

ناسا در خانه

تور مجازی ناسا در دوارن قرنطینه

در وب سایت رسمی ناسا ، تحت عنوان “ناسا در خانه برای امروز” گزینه های گوناگونی را ارائه می دهد که می توانید کارهای فضایی را تجربه کنید.شما می توانید بسیاری از ضبط ها و پخش زنده از تلویزیون ناسا را تماشا کنید.همچنین می توانید رویدادهای پخش زنده را که در حساب های رسانه های اجتماعی در این صفحه اصلی اتفاق می افتد ، دنبال کنید.

لینک  ‘NASA at Home for Today’

تور مجازی ناسا در دوارن قرنطینه!

تور مجازی ناسا در دوارن قرنطینه

با تورهایی که از اینجا انتخاب می کنید می توانید دنیای فضانوردان ، فضاپیماها ، سازوکارهای آزمایشی و خیلی موارد دیگر را تجربه کنید.این تورها در فضای شبیه سازی شده مانند فضا صورت می گیرد و تجربه ی خارق العاده ای برای دوستداران این فضا و فضا نوردی است.

لینک تور مجازی در ایستگاه فضایی ناسا


همچنین بخوانید:

مدیر عامل شرکت همکار ناسا اعلام کرد: موجودات فضایی در بین ما زندگی می کنند!!!! 

آرتمیس؛ طولانی ترین و هیجان انگیز ترین اقامت انسان در فضا !!!!


ماه را از  نزدیک ببینید!

تور مجازی ناسا در دوارن قرنطینه

در سال 1970 ، ناسا تصاویر گرفته شده در ماموریت آپولو 13 را با هدف پله بر روی سطح ماه با کیفیت 4K ساخته است. البته همان طور که می دانید هنوز در صحت این مطلب شبهه هایی وجود دارد !این تصاویر ویژه به شما امکان می دهد سطح ماه را با وضوح بیشتری از همیشه مشاهده کنید ، همچنین می توانید این ویدئو را در اینجا مشاهده کنید و همچنین فیلم های مشابه زیادی را در کانال رسمی YouTube ناسا و پخش مستقیم از مرکز فضایی مشاهده کنید.