توقف پخش فصل پنجم مای هیرو آکادمیا

استودیو سازنده انیمه محبوب “مدرسه قهرمانانه من” به تازگی خبری منتشر کرده که باعث ناراحتی عده زیادی از مخاطب ها شده!! این استودیو از توقف پخش فصل پنجم مای هیرو آکادمیا خبر داده و اعلام کرده که این انیمه جذاب وارد دوره استراحت شده و تا مدتی پخش نمیشه!!! با مجله وارونه همراه باشید.

در صورت تمایل می تونید، کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید.

فصل پنجم انیمه My Hero Academia با انتشار قسمت سیزدهم این سری به طور رسمی وارد نیمه دوم داستان شد. که یعنی با پایان آرک داستانی “آموزش مشترک” وارد آرک داستانی “آژانس قهرمانی اندوور” شد. که قراره یکی از پیچش های داستانی مهم کل سری باشه؛ و یکی از انتظاراتی که ما از فصل پنجم انیمه MHA داشتیم! رو برآورده کرد. این آرک داستانی با رفتن سه شخصیت اصلی یعنی میدوریا ایزوکو، شوتو تودوروکی و باکوگو کاتسوکی به آژانس قهرمان شماره یک برای کارورزی اجباری شروع میشه.

توقف پخش فصل پنجم مای هیرو آکادمیا

مدت زمان وقفه ی پخش My Hero Academia

قبل از این شایعاتی درباره توقف پخش این انیمه محبوب توی ماه جولای (مصادف تیر ماه) وجود داشت. که حالا تایید شده و متاسفانه واقعیت داره! اما با این حال خوشحالیه که بتونیم به اطلاع تون برسونیم این وقفه خیلی طولانی نیست.

استودیو Bones به عنوان استودیو سازنده سری انیمه Boko no Hero Academia به طور رسمی توی صفحه توییتر انیمه اعلام کرده: قسمت پانزدهم فصل پنجم (یا همون قسمت 103 سری Boko no Hero Academia) به علت پخش ویژه برنامه ای به اسم The Music Day از شبکه Nippon TV ژاپن، توی تاریخ از قبل تعیین شده ( شنبه سوم جولای مصادف 12 تیر ماه) پخش نمی شه!

اما جای نگرانی وجود نداره. طرفدارای این مجموعه میتونن بعد از یک هفته ( 10 جولای مصادف 19 تیر ماه) قسمت جدید این انیمه جذاب رو تماشا کنن. اما به نظر میرسه این هفته قرار هفته سختی برای طرفدارای مانگا و انیمه این سری باشه. هرچند این خبر به طور رسمی تایید نشده، اما به نظر میرسه که مانگا ی Boko no Hero Academia هم استراحت کوتاهی داره و چپتر جدید هم با تاخیر منتشر میشه!

نظر شما درباره توقف پخش فصل پنجم مای هیرو آکادمیا چیه؟