UFC 249 در جزیره ای خصوصی برگزار می شود!

سلام خدمت همه دستان و علاقه مندان به یو اف سی و هنرهای رزمی همونطور که اطلاع دارید برای پنجمین بار مبارزه حبیب با تونی فرگوسن لغو شد، با توجه به شرایط قرنطینه و بسته شدن مرزها در اکثر کشورها، حبیب در قرنطینه روسیه گیر افتاد! اما بعدا مشخص شد امکان خروج پروازهای کاری و خاص در روسیه وجود داره اما با این حال حبیب تصمیم گرفت در روسیه بمونه و در کارت UFC 249 حضور نداشته باشه! و حالا جاستین گیجی حریف جدید تونی فرگوسن هستش!

بعد فرار حبیب از تونی و مشخص شدن شرایط بلافاصله تونی پیشنهاد مبارزه با جاستین گیجی رو داد ،گیجی سال گذشته تو آخرین بازی کابوی رو ناک اوت کرد و با سه برد پیاپی الان رنک شماره 4 دسته سبک وزن هستش! 

پیش از این صحبت هایی از مبارزه جاستین گیجی با کانر مک گرگور هم به گوش میرسید اما هیچ خبری رسمی منتشر نشد! 

به هرحال دیشب یو اف سی بصورت رسمی اعلام کرد جاستین گیجی حریف جدید تونی فرگوسن هستش! قرار تونی و گیجی برای مقام قهرمان موقت / Interim Champ این دسته باهم مبارزه کنن ! (مقامی که هیچ ارزشی نداره!!!!) و فقط باعث میشه یه بار دیگه تونی از مقام قهرمانی دور بشه و معلوم نیست دیگه ما شاهد بازی حبیب با تونی خواهیم بود یا نه!

با اعلام این بازی یو اف سی همچنین سایر مبارزات این کارت رو اعلام کرد! پیش از دینا وایت گفته بود یو اف سی قرار خفن ترین کارت سال رو داشته باشه اما خب ر.د! با این حال خیلی ها میگن همینکه تو این شرایط تونسته این کارت رو به آستانه برگزاری برسونه خیلی کار مهمی کرده! 

کارت یو اف 249 قرار بود در بروکلین نیویورک برگزار بشه اما خب بخاطر شرایط ویژه کرونا هنوز مکان دقیق برگزاری این کارت مشخص نیست! پیش از دینا وایت خبر کنسل شدن سه کارت مهم رو به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود! و اعلام کرده بود قرار بازی ها در ساختمان اختصاصی یو اف سی در لاس وگاس برگزار بشه اما خب اون جا هم کنسل شد! 

طبق آخرین اخبار به نظر میرسه قرار UFC 249 در جزیره ای خصوصی درون خاک آمریکا در تاریخ 18 آپریل / 30 فروردین 99 برگزار بشه اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده! 

در ادامه لاین آپ کامل یو اف سی 249 رو مشاهده کنید!

جاستین گیجی حریف جدید تونی فرگوسن ufc 249

 

نظر شما راجع به این شرایط و برگزاری اجباری این مبارزات چیه؟