طرفداران جان ویک 4 بخوانند…

جان ویک 4 در راه است؛ خبری خوش برای دوستداران این شخصیت و ژانر اکشن. در این گزارش همه ی اطلاعات مربوط به جان ویک 4 را برایتان می گوییم. از فیلم نامه گرفته تا تاریخ اکران. پس با ما همراه باشید.


تحریم فیلم های یونیورسال! خبری دیوانه وار و باور نکردنی 


چاد استالسکی، کارگردان «جان ویک» در مصاحبه ای با کلیدر از جزییات این فیلم پر طرفدار برایمان گفته.

چاد و تیمش فعلا در حال نوشتن فیلم نامه هستند. تاریخ اکران جان ویک 4 هم تا حدودی مشخص شده است.

استالسکی گفته که برنامه ریزی برای قسمت چهارم این فیلم از زمان فیلم برداری قسمت سوم انجام شده بود. بر اساس گفته های او، ستاره ی فیلم، کیانو ریورز هم برای ایفای نقش جان ویک آمادگی کامل دارد.

آنها در مراحل ابتدایی نوشتن فیلم نامه هستند. چیزی مثل یک پیشنویس از فیلم نامه. یا بهتر بگویم داستانی نوشته شده از فیلم که البته ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد.

 این فیلم نامه چیزی در حدود 100 صفحه است. البته هنوز تمام قسمت های مورد نظر کارگردان نوشته نشده.

پس از پیش نویس اول، او از فیلم نامه نویسانش می خواهد که صحنه های درست را انتخاب کنند تا فیلم نامه خلاصه تر و در عین حال پر بار تر بشود.

بعد هم روی دیالوگ های کیانو کار میکنند. حرکت این پروسه در مرحله ی اول کلی به جزیی است. و پس از آن در مرحله ی بعد جزیی به کلی می شود.

 یعنی اول روی فیلم نامه کار میکنند بعد روی دیالوگ های خاص کاراکترها.

کارگردان این فیلم از پروسه ی پیشروی کارها اظهار رضایت کرده. و گفته: پیشنویس این فیلم نامه بسیار خوب پیش رفته. و ما العان می دانیم کجای کاریم و می خواهیم چکار کنیم.

استالسکی در ادامه گفته که او و کارگردان دوم این فیلم، دیوید لیچ، از بدلکاران هستند. آنها به داشتن سابقه ی بدلکاری شان افتخار می کنند. و هرگز در تلاش برای مخفی کردنش نیستند.

چون خوب میدانند که این سابقه در تولید فیلم های اکشن چقدر برایشان کارایی داشته.

استالسکی گفته:« من و دیوید هر دو خیلی خوب میدانیم که کارمان به عنوان بدلکار عالی است. من عاشق اکشن و فیلم اکشن و بدلکاران اکشن هستم.

 و دلم می خواهد که کارگردان خوبی هم برای این ژانر باشم. برای همین است که می گویم اکشن باز ها، اکشن را بهتر درک میکنند. در مورد جان ویک 4 هم همین است.

 کلی ایده ی عالی و ناب برای این فیلم در سرم هست. ایده های شوکه کننده. اینکه چطور می خواهم این ایده ها را عملی کنم نمی دانم.

این موضوع در مراحل بعد مشخص می شود. اما موفق می شوم. این را به شما قول می دهم.»

قرار است جان ویک 4 در همان روزی که ماتیکس 4 اکران می شود اکران شود.

یعنی 21 می 2021. اما این تاریخ بیشتر گفته های طرفداران کیانو است تا تاریخ گفته شده ی استالسکی.

شیوع کرونا موجب شده همه ی فیلم برداری ها بخوابد. حالا او گفته که نمی تواند تاریخ دقیقی برای اکران فیلم ذکر کند. نا گفته نماند که برای ماتریکس 4 هم همین اتفاق افتاد. تنها 4 هفته از فیلم برداری می گذشت که کرونا شروع شد و کارها خوابید.

استالسکی گفته: « کیانو اول باید تعهداتش در مورد ماتریکس 4 را عملی کند. این پروژه بسیار بزرگ و زمان بر است و فکر میکنم تا آخر امسال کیانو را درگیر کند.

 بعدش ما شروع می کنیم. بر همین اساس است که میگویم کارهای اکران فیلم، از کارگردانی گرفته تا تولید، تاریخ دقیقی ندارد».

چیزی که فعلا مشخص شده این است که بالاخره جان ویک 4 هم در کار خواهد بود. چه خبری بهتر از این!