فصل سوم انیمه توکیو غول با عنوان توکیو غول: بازگشت Tokyo Ghoul:re قرار است در ماه 4 سال 2018 (فروردین 97) منتشر شود !!!

دیشب در فستیوال Jump Festa در ژاپن جدیدترین تریلر از فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re به نمایش گذاشته شد. در این تریلر جدید شخصیت های اصلی و شخصیت های جدید نشان داده می شوند و بخش هایی از داستان فصل سوم. شما می‌توانید تریلر فصل سوم Tokyo Ghoul را از آپارات وارونه مشاهده کنید.


در ادامه بخوانید : بررسی قسمت اول و دوم از فصل سوم توکیو Tokyo Ghoul:re


ما در مجله وارونه در بخش بهترین انیمه های که باید حتما آنها را تماشا کنید به معرفی کامل انیمه توکیو غول پرداختیم و اگر شما تا به امروز اطلاعی از این انیمه جذاب نداشتید می توانید از طریق لینک بالا با داستان این انیمه آشنا شوید.

کارگردانی فصل سوم بر عهده Odahiro Watanabe و طراحی شخصیت ها نیز بر عهده Atsuko Nakajima است.

فصل سوم انیمه توکیو غول به اتفاقات دو سال پس از داستان اصلی می پردازد. جایی که Haise Sasaki یکی از اعضای گروه CCG و رهبر گروهی از محققین است که اسلحه مخصوص گروه CCG را در بدن خود نصب کرده اند. نام این اصلحه the Quinque است که غول ها را تبدیل به نصف انسان نصف غول می کند. درواقع Haise همان کانکی شخصیت اصلی داستان است که حافظه خود را از دست داده. و دچار اختلال فراموشی تجزیه ای شده و نمی تواند از گذشته خود چیزی بیاد بیاورد!!!!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

چیزی که بیشتر از هر چیز نظر من را جلب کرد تغییر طراحی شخصیت ها و نحوه انیمیت فصل سوم توکیو غول است. که به نظر می رسد با فصل اول و دوم بسیار متفاوت است. همچنین دیشب در فستیوال Jump Festa زمان انتشار فصل سوم ماه آوریل سال 2018 اعلام شد.

به روز رسانی : دومین تریلر از فصل سوم توکیو غول Tokyo Ghoul:re را تماشا کنید

نظر شما راجع به طراحی و انیمیت فصل سوم چیست؟ لطفا نظراتتان را به ما به اشتراک بگذارید.


ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید