با معرفی جدیدترین فیلم های نتفلیکس که رکورد بیننده را شکستند در خدمت شما هستیم. ما شما را با پربیننده ترین فیلم های نتفلیکس آشنا می کنیم، با ما همراه باشید. شبکه نتفلیکس هر ساله تعدادی فیلم و سریال را تهیه می کند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از از سال های قبل بیننده جذب کرده است. اگر به دنبال جدیدترین فیلم های نتفلیکس را که رکورد بیننده را شکسته اند هستید، این مطلب برای شماست.

10 تا از جدیدترین فیلم های نتفلیکس

جدیدترین فیلم های نتفلیکس

سال انتشار:2020

تعداد بازدید:99 میلیون نفر

کارگردان :Sam Hargrave

بازیگران:Chris Hemsworth, Rudhraksh Jaiswal, Randeep Hooda، golshifte farahani

فیلم اکشن و مهیج Extraction از کمپانی نتفلیکس، به کارگردانی هارگراوی و بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی، یکی از ستارگان سینمای اکشن حال حاضر جهان، در نقش تایلر راک، می‌تواند هیجان را به خانه‌تان بیاورد. داستان فیلم با دزدیده شدن پسر یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان دریکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان شروع می‌شود. راک نام ماموری است که توسط پدر او استخدام می‌شود تا پسرش را نجات دهد.


حتما ببینید: فیلم‌های شبیه Extraction ؛ برای آنهایی که به دنبال هیجان هستند!


سال انتشار:2018

تعداد بازدید:89 میلیون نفر

کارگردان:Susanne Bier

بازیگران:Sandra Bullock, Trevante Rhodes, Sarah Paulson

تو این فیلم با موجودی که به بینایی حساسه طرف هستیم! و درست مثل فیلم A Quiet Placeمادری با دو تا فرزند که باید با چشم بسته از دست این موجود فرار کنن!!! ، کلی حس ترسناک ناب با بازی های خوب مخصوصا از ساندرا بلاک باعث شده این فیلم نظر خیلی از منتقدین رو به خودش جلب کرده. موسیقی متن هم که توسط زوج موفق ترنت رنزور و آتیکاس راس ساخته شده و جای تعریف نداره !


حتما ببینید: 10 تا از بهترین فیلم های نتفلیکس که تا کنون ندیده اید!


جدیدترین فیلم های نتفلیکس

سال انتشار:2020

تعداد بازدید:85 میلیون نفر

کارگردان:Peter Berg

بازیگران:Mark Wahlberg,Winston Duke, Alan Arkin

داستان فیلم در مورد اسپنسر یک زندانی سابق است که برای حل و فصل یک داستان توطئه به دنیای خلاف باز می گردد.شاید برای دیدن این فیلم در سالن سینما پول پرداخت نکنید اما قطعا برای تماشای آن وقتی که روی مبل دراز کشیده اید تعلل نخواهید کرد، برای همین هم ساخت آن برای نت‌فلیکس کاملا منطقی به نظر می‌رسد. پایان‌بندی فیلم هم فرصت را برای ساخت یک دنباله فراهم می‌کند.

سال انتشار:2019

تعداد بیننده:83 میلیون نفر

کارگردان:Michael Bay

بازیگران:Ryan Reynolds,Mélanie Laurent,Corey Hawkin

داستان فیلم دربارهٔ یک گروه شبه‌نظامی زیرزمینی شش نفره است که به «روح» شهرت دارند و مأموریت پیدا می‌کنند تا حاکم دیکتاتور کشور خیالی تورگستان را از بین ببرند.شش زیرزمینی از محصولات اصلی نتفلیکس است و توسط همین شرکت به صورت اینترنتی در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم با واکنش منفی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی و زمان طولانی مورد انتقاد قرار گرفت، هرچند سکانس‌های اکشن فیلم تحسین شد.

Murder Mystery 

سال انتشار:2019

تعداد بیننده:73 میلیون نفر

کارگردان:Kyle Newacheck

بازیگران: Adam Sandler, Jennifer Aniston, Luke Evans

داستان فیلم در مورد زوجی است که یکی از آن ها پلیس و دیگری آرایشگر است آن ها بعد از مدت انتظار طولانی می توانند به یک تور اروپایی بروند اما در این سفر درگیر دستگیری یک قاتل میلیارد می شوند.اسن فیلم در ژانر کمدی -معمایی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

جدیدترین فیلم های نتفلیکس

سال انتشار:2019

تعداد بیننده:64 میلیون نفر

کارگردان:Martin Scorsese

بازیگران:Robert De Niro, Al Pacino, Joe Pesci

سه ساعت و نیم از جاتون تکون نخورید و محو دنیای گنگستری اسکورسیزی باشید.طمئنا در جریان کش و قوس های یک دهه ایه مارتین اسکورسیزی برای یکی از پر سرو صدا ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ یعنی آیریش من هستید.داستان فیلم در مورد راننده کامیون ساده ای به اسم فرانک است که وارد دنیای گانگستری می شود.فرانک وارد دنیای گنگستری میشه و از میزهای چهار نفره به صندلی های متقابل و در نهایت به میز گرد و حلقه ی مافیا میرسه.روایت تبدیل یک انسان ساده ی بدون جاه طلبی به یک ادم خیانتکار که رفیقش رو می کشه و قتل براش یه کار روتینه شاهکار اسکورسیزیه که در جزئی ترین حالات بازیگران،سکانس،روایت، طرز بیان دیالوگ و خیلی چیزهای دیگه به خوبی قابل دیدنه.


حتما بخوانید: نقد و بررسی فیلم the irishman (مرد ایرلندی) ; اسکورسیزی خارج از سینما


سال انتشار:2019

تعداد بیننده:63 میلیون نفر

کارگردان:J.C. Chandor

بازیگران: Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam

نام این فیلم که برگرفته از مرز سه گانه میان سه کشور برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است، داستان پنج دوست قدیمی و کهنه سرباز را روایت می‌کند که برای یک سرقت بزرگ به آمریکای جنوبی می‎روند. اما هنگامی که عملیات طبق نقشه پیش نمی‎رود، آنها باید برای نجات جان خود تلاش کنند.

سال انتشار:2020

تعداد بیننده:59 میلیون نفر

کارگردان: Tyler Spindel

بازیگران:David Spade, Lauren Lapkus, Nick Swardson

مردی که فکر می کند با زن زندگی خود روبرو شده است این زن را به سفر  شرکت خود دعوت می کند.با این حال ، او این دعوت را برای شخص اشتباهی فرستاده است و او خیلی دیر متوجه این اشتباه می شود.


همچنین بخوانید: 5 دلیل برای تماشای فیلم The Platform ؛ زندان حقیقی انسان کجاست؟!


سال انتشار:2019

تعداد بیننده:56 میلیون نفر

کارگردان:Galder Gaztelu-Urrutia

بازیگران: Ivan Massagué, Zorion Eguileor, Antonia San Juan

داستان فیلم پلتفرم توی دنیای به ظاهر آینده نگرانه ای جریان داره که در اون زندانی به صورت طبقه طبقه و عمودی وجود داره که هم مجرمین میتونن وارد اون بشن و هم افراد داوطلب برای کسب دیپلم افتخار. همونطور که از شکل و شمایلش برمیاد، این زندان کاملا ساز و کار متفاوتی با زندان های دیگه داره.

هر روز سکویی با انواع و اقسام غذاهای رنگارنگ از طبقه اول شروع به پایین اومدن تا طبقه آخر میکنه و در هر طبقه تنها دقایق کوتاهی متوقف میشه تا توی اون چند دقیقه، دو زندانی که توی هر طبقه هستن هرچقدر که میخوان غذا بخورن. اینجا ممکنه بگید که خب اینجوری که یک عده همیشه گرسنه میمونن و باقی همیشه سیرن. ولی نکته اصلی اینه که ترتیب طبقات هر ماه به صورت کاملا شانسی تغییر میکنه. یعنی یک ماه ممکنه طبقه صدم باشید و ماه بعد طبقه دهم.


همچنین بخوانید: بررسی فیلم The Platform ؛ از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار!


سال انتشار:2019

تعداد بیننده:48 میلیون

کارگردان:Chris Nelson

بازیگران:Noah Centineo, Laura Marano, Odiseas Georgiadis

داستان این فیلم کمدی درباره‌ی مرد جوانی به نام بروکس رتیگان است که برای تامین هزینه‌ی تحصیل خود در دانشگاه یک اپلیکیشن موبایل جالب و خاص می‌سازد و با استفاده از آن اقدام به کلاهبرداری از دیگران می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست و ….